Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisi järjestää polttarit, mutta ideat on ihan hukassa.

Vierailija

Kerronpa vähän morsiamesta, jospa vaikka te osaisitte minua hieman auttaa.

Eli morsian harrastaa hyvin aktiivisesti liikuntaa (jumppaa, spinningiä jne)

Hyvin tarkka pukeutumisestaan, pukeutuu hienosti ja kalliisti.

Ei ole tarkoitus järjestää mitään nolaus-juttuja, mutta jotain pientä jäynää kylläkin, ettei liian helpolla naimisiin pääse.

Vinkkejä kehiin, kiitos!

Kommentit (12)

Vierailija

" Kiva päivä ja jotain jännää viimeisenä iltana" ... Muuttuuko teillä se elämä oikeesti kovin erilaiseksi avioitumisen myötä? Millä tavoin se muuttaa identiteettiänne?

Vierailija

morsiussauna on tosi vanha perinne, josta saa tietoa yllin kyllin.

sitten voitte porukalla jäädä yöksi mökille.

jokainen saa päivän vapaa-aikaa/ei arkea. rentoutuminen on aina mukavaa!

Vierailija

Jos morsiammelle on esim. hieroja, manikyyri ymv. on muilla tosi tylsää. Ja kalliisti pukeutuva voi ne itsekin varmaan kustantaa ja on ennen häitä joka tapauksessa menossa. Eli älkää tuhlatko hoitoihin.

Menkää vaikka islanninhevosvaellukselle, tai ajamaan kartingia ja sitten (vain jos morsian tykkää saunomisesta!) morsiussauna ja illallinen.

Vierailija

Eli yhdyn muiden kanssa samaan et noi ravintolassa myymiset on jo olleet ja menneet mutta joku pikku jäynä ois kiva.

Itse kun " jouduin" aikoinaan järkkää yhdet polttarit niin aloitettiin ne niin et aivan polttari kalulle vieras mies hakee hänet vaikka töistä tai kotoa upeella prätkällä ja tuo jonnekkin missä muut sitten odottavat. Me muut istuskeltiin kaikessa rauhassa terassilla(n 50 km) päässä odottamassa kun polttari kalu kiidätettiin paikalle upeella prätkällä. ?

Siitä sit jatkatte miten itse haluutte..syömistä, saunomista hieronnalla yms

Vierailija

Nämä ei ole mitkään ' teini-polttarit' vaan ihan aikuisten (30v ja yli) järjestämä päivä ystävälleen ' viimeisenä' neiti-iltanaan.

ap

Vierailija

Hassua kyllä, joillekin meistä avioliitto oikeasti merkitsee jotain. Hääpäivän jälkeen en ollut enää neiti X vaan rouva Y, ja minulle se oli iso asia.

Vierailija

Että mä inhoan polttareita ja varsinkin niiden järjestämistä. Miten ne morsiamet luulee, että kaikilla kavereilla on todellakin mielenkiintoa alkaa suunnittelemaan yhtään mitään. Tänä kesänä aion loistaa poissaolollani kaikista kavereiden polttareista.

Typerä perinne joka sais unohtua jo...

Vierailija

että kiersimme " X:n elämän" Kättäriltä alkaen kaikkien ex-kotipaikkojen ja leikkipaikkojen kautta, istuimme juomassa kaljat pihassa missä aikanaan tapasimme, ja jatkoimme morsion omaan kotiin; siellä siepattiin mukaan esipakatut kamat ja jatkettiin kylpylään.

Morsian tykkäsi.

Uusimmat

Suosituimmat