Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa

Vierailija

Mieheni salarakas paljastui tekstiviestistä. Kuulemma pusua pahemmaksi ei ole mennyt. Kyseessä työkaveri, jonka kanssa käyty syömässä 5 kk ajan. Jutteluseurana kuulemma alkoi..Olen raivonnut, itkenyt jo aikani. Yritän antaa anteeksi, mutta olen ahdistunut. Mieheni pisti kyllä heti ateriointiseuran poikki vaatimuksestani koska annoin vaihtoehdot, otan eron ja lapset mukaani tai jättää toisen. Soitin itsekin naiselle, ei kuulemma suhteessa tapahtunut pettämistä, pusut kyllä myönsi. Syömässä ovat käyneet työajan jälkeen. Jossain vaiheessa ihmettelinkin miksi ei syönyt kotona työpäivän jälkeen...Outoa käytöstä myös enteilin vuoden alussa jo ja kysyinkin onko joku toinen. Silloin valehteli ja kielsi. Minulle kuitenkin tapailut ovat henkistä pettämistä. Jopa yhdenyön pettämisen vieraan kanssa antaisin anteeksi helpommalla, mutta tapailut tutun kanssa ahdistaa. Hehän tapaavat yhä päivittäin työpaikoillansa. Nyt poikkilaiton jälkeen he välttelevät toisiaan töissä ja vain pakolliset työasiat hoitavat virallisesti. Mieheni vannoo katuvansa ja on luvannut ettei tee enää samoin. Uskonko? Miksi ahdistaa tieto että he näkevät kuitenkin joka päivä töissä? Työpaikan vaihto ei onnistu kummallekaan taloudellisistakaan syistä. Molemmilla useita pieniä lapsia. Miten, voinko luottaa että suhde ei oikeasti jatku? Onko avioero liian raskas tie lapsille ja meillekin, koska kuitenkin yhä välitetään toisistamme? Miten tämä ahdistus loppuu? Palautuuko luottamus koskaan?

Kommentit (3)

Vierailija

jättää tapailun perheenne vuoksi. Ja siksikin, että nyt sinulla on mahdollisuus selvittää miksi tapaili tätä naista, mitä siitä sai ja korvasiko sillä jotain puutetta teidän suhteessanne? Eli nyt teillä on ihanteelliset mahdollisuudet työstää suhdettanne onnellisemmaksi ja paremmaksi! Hoida ensin surusi, pettymyksesi ja vihasi niin että pääsette käsittelemään itse asiaa: teitä puolisoina!

Sait uuden mahdollisuuden jo ennen kuin mitään peruuttamatonta pääsi tapahtumaan. Hakeutukaa vaikka ulkopuolisen ammattilaisen juttusille, terv. aseman kautta tms.

Ei ole mitään järkeä eikä syytä alkaa miettimään eroa ja heittää kaikkea menemään jo ennen kuin olette edes hoitaneet suhdettanne ja tehneet töitä sen eteen!

Uusimmat

Suosituimmat