Miksi se ei soita??

Vierailija

Voi vitsit, miten nää deittailusäännöt taas meneekään? Olen tuore yh, ja en yhtään muistanut kuinka hermoja raastavaa tää voi olla. Eli tapasin eilen kaverin tupareissa yhden vanhan puolitutun ja homma eteni mitä mukavimmaksi pusutteluksi. Ja nyt se urpo ei ole soittanut koko päivänä vaikka kuinka intensiivisesti olen tuijottanut puhelinta. Ja 30 sek välein tarkistanut ettei tekstaria vaan ole tullut. Ja nyt alan jo olla varma, että se on todennut tällaisen yh:n olevan liian hankala tuttavuus :-(

Kommentit (12)

Vierailija

Jos on kiinnostunu toisesta niin ei oo sulta pois jos otat yhteyden (mieluiten soittamalla) ja kerrot suoraan että oot kiinnostunu näkemään.

Mää en ymmärrä miksi tässä pitäisi olla niin hissukseen alussa ja odotella miehen liikkeitä!

Jos joutuu ottamaan jatkuvasti yhteyttä eikä toinen moneen päivään mitään ilmota itsestään niin sitten vois miettiä ettei se ehkä oo kiinnostunu -tai on työkiireitä, äiti sairaalassa tai jotain..

Älä kuitenkaan tektarilla laita et oot kiinnostunu hänestä. Musta se on lähes yhtä tumpeloa kuin nuoret jokka jättää puhelimella. Tälläsissä asioissa kannattaa olla selkee (siis sanoa mitä on mieltä) ja jättää se kertominen yhteen kertaan -jos joutuu toistaan ja soittaan tai lähettään monta kertaa ilman vastausta niin kannattaa oottaa vähän.

Jos et kehtaa kertoa että mies tuntuu mielenkiintoselta niin soita ja kysy sopisko sille vaikka perjantaina tavata? -Ja mainitse ettet malta odottaa.. ;)

Vierailija

niin ottaa yhteyttä sitten vasta loppuviikosta..Aika tyypillistä mieheltä (eikä mies varmaan pidä tätä yhtään ihmeellisenä!)

Mun täytyy myöntää että itse olen soittanut tai laittanut tekstaria jos miehestä ei ole kuulunut mitään..Olis vaan niin oman luonteen vastaista vaan odotella että toisesta kuuluu jotain, kun itsekin voi ihan yhtä hyvin ottaa yhteyttä. Ja kaikki jutut on menny hyvin, yksikään mies ei ole hävinnyt kuvioista ikinä tämän takia (mulla on takana pelkästään tämmösiä pidempiä suhteita)

Vierailija

Yritä olla odottamatta soittoa ainakin keskiviikkoon asti. Tiedän, että on vaikeaa. Mutta jos sovitte jotain ensi viikonlopusta, ei tosiaankaan kannata vielä odottaa mitään. Tai jos lähipäivinä kuuluu, niin se on sitten positiivinen ylläri:)

Vierailija

tosin se ehdotti treffejä ensi viikonlopuksi... mutta jätin asian vielä auki enkä luvannut mitään. Joten kai se sitten jossain vaiheessa ennen sitä viikonloppua ilmottelee itsestään. Mä en kyllä ala ottaa yhteyttä - enhän?

Vierailija

Ja ihan hirveetä oli, kun kotipuhelimella treffejä järkättiin, hyvä että postia uskals hakee, ettei vaa just sillo soittanu! Siis aikaa enne kännyköitä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat