Kertokaa millaiset mahdollisuudet mulla on saada töitä!

Vierailija

Olen 21 -vuotias. Minulla on merkonomin tutkinto (asiakaspalvelu ja markkinointi) ja kävin vuoden ammattikorkeakoulua, joka taitaa jäädä kesken. Minulla on vuoden ikäinen lapsi. Olen pirtsakka ja tehokas, itsevarma ja asiakaspalveluhenkinen.

Tahtoisin siis kaupan alalta töitä, mielellään EI vuorotyötä. Olisin mielelläni jossakin toimisto- / asiakaspalvelutyössä. Työkokemusta ei juurikaan ole kertynyt työharjoittelujen lisäksi. Nyt alkaa tulla paniikki että saankohan töitä ollenkaan vai pitäisikö vasten tahtoa käydä ammattikorkeakoulu loppuun (tradenomi)...

Kertokaa mielipiteenne miltä vaikuttaa, minä en tiedä tämän hetken työllisyystilanteesta juuri mitään. Lisään vielä, että lapsia meille ei ole tulossa lähivuosina lisää joten minut kannattaisi ottaa töihin koska en ole saman tien jäämässä äitiyslomalle ;) . Kiitos jos joku vastaa :)

Kommentit (4)

Vierailija

Ei tarvitse tehdä vuorotyötä (usein päivätyötä) palkka 1500-2000 e brutto, riippuen tehtävästä. Kyseisiin paikkoihin on jatkuvasti paikkoja auki.. Saat hyvää työkokemusta.

Hae suoraan, niin tulos on kaikista parhain.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat