Maria Jungner (vai mikä se ny oli..?)

Vierailija

Anna-lehdessä. Olipa tosi ärsyttävä kirjoitus. " Minun paikkani on mieheni sylissä", olen niin seksuaalinen ihminen jne.

Kommentit (12)

Vierailija

kun näin lehden kannen: "olen niin seksuaalinen ihminen", hohhoijaa.....Voi tsiisus mikä on tarve tuollaista julistaa lehdessä?? Ihmettelen vaan. Mun mielestä vaikuttavat tosi oudolta parilta. Okei, varmaan tosi rakastuneita ja kuumaa on kokoajan mutta silti.

Vierailija

yläasteiässä tuollainen "naisen kuuluu silittää paidat, naisen paikka on miehensä sylissä". Kasvoin siitä sitten.

Mutta jokaisella on tietenkin omat pätemisenaiheet, jotkut saa kicksit miestänsä palvelemalla.

Vierailija

Se on muistaakseni 34v. eniten mua hymyilytti se, että Maria sanoi rakastaneensa VAIN neljää miestä. Ihastumisia on tullut ja mennyt.

Aika hyvin tuon ikäiseksi....

Vierailija

on vaikea kirjoittaa muunlaisia...

Ja eikös se hänen miehensä jo kerran luvannut esimiehilleenkin, että noita lehtipaistatteluja karsitaan?

Vierailija

kun sille on tultu sanomaan, että onpa sulla hyvännäköinen tyttöystävä :-( Onneksi tää ukko painottaa aina Marian sisäistäkin kauneutta. Tämåä kauneus ja seksuaalisuus oli rivien välistä luettavissa koko tekstistä. Tosin voihan toimittajassakin olla vikaa..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat