Voi hitsi kun harmittaa, kun yksi 19v tuttu tyttö sai vauvan

Vierailija

enkä ole ollenkaan varma että tuo tyttö olisi hyvä äiti. En tietenkään voi tietää. Vauva syntyi 2 ja puoli kiloisena vaikka oli täysiaikainen. Taisi tyttö vetää röökiä raskausaikana. Tyttö tulee vähän huonompiosaisesta perheestä, jossa on ryypätty ja tapeltu, vaikkei mitään alkkiksia olleetkaan. Toivon tytölle ja vauvalle kaikkea hyvää Toivottavasti kaikki menee heillä hyvin ja lapsesta pidetään huolta.

Turha avaus. Sori.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Kyllä Erikan raskauden aikaista tupakointia on moralisoitu vaikka kuin ja haukuttu Erikaa sen vuoksi. Ja nyt yhtäkkiä polttaminen raskauden aikana onkin ihan ok.

Vierailija

Pystytko " pitamaan" heita vahan silmalla? Eihan tama turha avaus ollut.. Ymmarran huolesi... joistakin ihmisista kun vain nakee, onko heista aideiksi...

Vierailija

Sen sijaan että kukaan edes yrittäisi ymmärtää mua (paitsi yksi vastaaja), niin sitä sontaa heitetään niskaan ihan urakalla. Minkä minä ajatuksilleni voin? Huolettaa vaan.... Kyllähän tässä maassa lasten laiminlyöntejä tapahtuu. No, mutta antaa ihmisten huolehtia omista asioistaan. Mitäpä minä asiaa enempää murehtimaan. Tottahan toki on selvää että siellä kaikki sujuu hyvin. Eiks ni?

ap.

Vierailija

Hän sanoi, että onneksi poltti koko raskauden ajan, niin vauva oli sitten niin pieni ja näin ollen helpompi synnyttää.... Tämä tyttö oli itse 17-vuotias. Ei tainnut paljon järki päätä pakottaa. Silloin pisti ihan oikeasti säälittämään.

Vierailija

pakko vielä vastata.

Itse synnyin 2 ja puol kiloisena täysiaikaisena vauvana, koska äitini poltti. Vanhemmat olivat viikonloppujuoppoja. Lapsena elin peläten aina viikonloppuja. Aina piti jännittää että tapellaanko nyt, mitä menee rikki nyt, hajooko ikkuna vai riehuuko isä aseen kanssa uhaten tappaa kaikki. Esitin reipasta ja yritin olla kiltti, koska luulin että jos olen kiltti, ehkä iskä ja äiti ei sitten tappele. Toivoin aina että vanhemmat voisivat olla edes yhden viikonlopun ryyppäämättä, minun takiani. Kun kasvoin, aloin pyytää että olisivat joskus juomatta. Joulut ym pyhät olivat pahimpia.

En toivo sellaista lapsuutta kenellekään. Vieläkin olen arka ja alistuva, vaikka ymmärrän kyllä mistä se johtuu ja yritän muuttua.

Mutta ei kait täällä Suomessa saa liikaa kiinnittää huomiota muiden asioihin.

ap.

Vierailija

En polttanut, en juonut ja ikääkin oli 25 v. Toiset vaan ovat kasvuhäiriöisiä jo mahassakin.

Sanoisin sinulle xxxxxxxxxxxxxxxxx mutta olkoot tämän kerran..

Ehkäpä tyttö on juuri hyvä äiti tuon huonon taustan vuoksi. Hän ei varmasti halua että lapsensa kärsii samoista asioista kun hän on joutunut kärsimään.

Vierailija

Ei siis koulutusta?!

Polttaa!?

19??

Mua niiiin säääälittää, niin säälittää.

Meni ihan yöunet.

En pysty lopettamaan itkua, niin on paha mieli.

Vierailija

Hei oikeesti, eiköhän ole todennäköisempää että se tupakointi on vaikuttanut mun syntymäpainoon ja pituuteen, kuin että ei olisi? Olin 46cm pitkä. Vanhemmat sisarukset olleet isompia, reilusti, mutta eipä tuo äippä silloin vielä polttanut.

Nyt meen nukkuu. Öitä kaikille.

ap.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat