Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en osaa sopeutua pienen pojan maailmaan sitten millään :(

Vierailija

Kaikki turtlesit, action manit ja kaiken maailman vinkuintiaanit, selittämättömät villeyspuuskat, pahanteko, uppiniskaisuus, rajuus...

vaikka kuinka yritän ja yritän niin ei voi mitään että tytön kanssa olisin varmaan osannut sopeutua paljon paremmin vaikka rakas pikkumies onkin...

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Katsot vaan ettei se poika satuta muita miekka leikeillä. Voit opettaa hänet miekkailemaan niin ettei saa osua. Muuta sinun ei tarvi siitä leikistä tietää.

Vierailija

Ja tämä äiti taas nauttii suunnattomasti tutustumisesta pienen pojan maailmaan. Se on niin pirun jännittävä.

Riehuminen kunniaan! Meillä rauhallinen tyttö oli paljon pahempi kiukuttelemaan, kuin villi poika ja pitkään mietin näiden lasten eroja. Nykyisin rohkaisen tyttöä villimpiin leikkeihin veljensä kanssa, koska huomannut, että kiukuttelee huomattavasti vähemmän, kun saa purkaa itseään leikeissä.

Eli meillä nykyisin kaksi villiä ja riehakasta, mutta kilttiä lasta.

Vierailija

huidotaan kaveria miekalla. Sehän sattuu! Enkä mä ymmärrä kuinka voi olla niin mielenkiintoista tuijottaa tuntikausia telkkarista jotai formuloita...

Miksi mun pitäisikään? ei se tarkoita että noita edellämainittuja ei saa tehdä.

Vierailija

Ostellaan ihania vaatteita, mekkoja ym.

Ostellaan koruja, laukkuja ym.

Leikitään Barbeilla ja muilla tyttöleluilla.

Puetaan vauvanukkeja

Pidetään " tyttöjen sauna-iltoja" - juodaan limsaa, tehdään jalkakylpyjä, käytetään rasvoja ja (kuorintavoiteita ym.)

Hypitään hyppynarulla ja ruutua

Herkutellaan ja katotaan Krisse Showta

jne.

En tiiä mitä tekisin samanikäisen pojan kans, mutta tykkäisin lapsesta ihan yhtä paljon vaikka olisi poika.

Vierailija

olen todella kiinnostunut tutustumaan ja oppimaan pienen ihanan poikani maailmaa. Esim. jossain kauppojen leluosastoilla säntään innoissani katselemaan (esim. lahjaa etsiessä) toinen toistaan jännempiä ja kiinnostavampia autoja yms. poikien leluja, tyttöjen vaaleanpunaiset hörhellykset taas vaikuttavat jotenkin naiiveilta ja TYLSILTÄ. Olen siis osannut suuntautua poikani maailmaan, eikä se edes tuota vaikeuksia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat