Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälin pelkkien poikien äitejä.

Vierailija

Sanokaa mitä sanotte, noin ajattelen sisimmässäni.

Sivut

Kommentit (99)

Vierailija

Kaksi tyttöä tai poikaa olisi ollut ihan ok! mutta jos kolmas olisi ollut samaa sukupuolta niin luultavasti olisin tuntenut hetken pettymystä. Näin siis vaan luulen, ei ole kokemusta..onneksi.

Vierailija

Poikani ovat ihania, ja jos minulla olisi vain poikia, niin voisin olla onnellinen, tyttöjäkin siis on. Pojat ovat ihania LAPSIA, joiden kanssa voi tehdä kaikenlaista ja oppia uutta. Voisin jatkaa tätä juttua vaikka miten pitkään, mutta eihän se saisi ketään muuttamaan mieltään.

Lapset ovat lahja. Jos he sattuvat olemaan yhtä sukupuolta, niin mitä siitä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ajattele ihan rauhassa. Minä rakastan pientä poikaani enkä vaihtaisi häntä milloinkaan ikävään tyttölapseen.

Toivottavasti et tosiaan saa omaa tytärtä, et ole sen arvoinen. Sen sijaan toivon, että saat aikanaan todella veemäisen miniän! Hahhhaa.

Vierailija

luin vaan ap:n ja numero kakkosen tekstit ja melkein alkoi oksennus maistua suussa. kasvakaa hiukan, kumpikin. Kaikenlaista sitä kehdataankin kirjoittaa...

Vierailija

Niitäkin meinaan on tällä palstalla mutta sairaiden juttujen kirjoittajia minä säälin. Taitaa olla todella paha olla näillä joillakin :-(

54

Vierailija

provoissakin pitää olla sen verran ettei sillä loukkaa ketään. Ne pitää olla hauskoja. Tämä osoitti vain apn yksinkertaisuuden.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Voiskohan nro 65 perustella, miksi pojat ovat rumempia kuin tytöt?

Minun 2v kummipojallani on maailman ihanimmat vaaleat enkelikihara, isot, kirkkaansiniset silmät ja valloittavan pitkät silmäripset.

T: Myös 2 kauniin tytön äiti.

Vierailija

Jaa. Minun kommenttini oli kyllä tarkoitettu laimentamaan tätä " säälin kaikkia pelkkien poikien tai tyttöjen äitejä" . Mitäs väliä sillä on, onko lapset vain yhtä sukupuolta vai onko perheessä molempia? Halusitte ymmärtää väärin, eikö totta?

-13-

Vierailija

Sillä raukalla on jäänyt se hartaasti toivomansa POIKA saamatta ja täällä nyt märehtii pettymystään pelkän tytön äitinä. Yritetään ymmärtää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat