Multa on leikattu viisauden hammas ja nyt siinä on semmonen kuoppa tilalla.

Vierailija

Onko se normaalia? Tästä on nyt neljä päivää ja vieläkin särkee, vaikka otan kipulääkettä. Sitten sieltä kuopasta tulee jotain epämiellyttävän makuista. Suussa maistuu koko ajan pahalta. Voi että mua ärsyttää jos se on tulehtunut tai jotain muuta vastaavaa. Turvotusta ei ole. Se suukirurgi oli todella töykee, joten en haluasi enää edes nähdä sitä. Auttakaa mua.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Kyllä mä uskon että se on tulehtunut, koska mätää tulee ihan runsaasti sieltä :( En käytä suuvettä muutenkaan, ajattelin vaan että sitähän olisi ollut hyvä käyttää nyt. Mutta suukirurgi " unohti" kertoa sen. Ei mun mielestä antibioottikuuri ole tälläisissä tapauksissa turha. Koska se tulehtuu niin helposti. Ja ei ole sitten mikään hauska juttu, eli mielummin olisin ottanut sen antibioottikuurin, vaikka olisi mahdollisuus ettei olisi edes tulehtunut. Mutta minulle ei sitä määrätty ja tulehdus tuli :( Että todella hieno homma, en ole saanut nukutuksi, hyvin epämiellyttävä olo.

Vierailija

Kuoppa on tosiaan normaalia, paha maku ei. Ei pitäisi myöskään koko aikaa enää särkeä. Ottaisin h-lääkäriin pikaisesti yhteyttä.

Minäkään en tarvinnut mitään antibiootteja, ei tulehtunut kummallakaan kerralla... Miksi pitäisi syödä automaattisesti antibiootteja, luultavasti turhaan!!??

Vierailija

Kuoppa on siinä tosi kauan, sitä ei saa sorkkia, vaikka sielä ois ruokaa. yritä purskutella ruoka kolosta pois, ota särkylääkettä.

Vierailija

Onneksi kohta pääsen hammaslääkärille ja toivon että pääsen nyt tästä vaivastani eroon. Vielä yksi viisaudenhammas jäljellä ja en aio mennä samalle suukirurgille, vaan luultavasti yksityiselle.

Vierailija

Eihän ole mitään järkeä syödä turhia kuureja. Sitten vasta, jos tulehtuu. Niin käy joskus ja sitten kuuri.

Samalla tavalla pitäisi antaa antibiootteja kaikkien toimenpiteiden jälkeen " ihan vain varmuuden vuoksi" .

Vierailija:

Lainaus:

Ehkäisemään tulehduksen syntymistä.

Vierailija

sitä tulehdusta sun kannattaa kyllä tarkkailla, jos rupeaa epäilyttämään niin käy pyytämässä antibioottikuuri. kai syöt buranaa? sehän on tulehduskipulääke.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat