Onko kellään koskaan sellasta vahvaa tunnetta, että nyt kuolen.

Vierailija

Siis vaikka maatessa päiväunilla

Tulee sellainen hassu fiilis, että tähän se loppuu. Mutta kuitenkaan ei huolehdi miehen/lasten kohtalosta, niinkuin aikaisemmin olisi tehnyt.

Nautttii vaan rauhasta.

Ja sitten huomaa, ettei se matka vielä päättynytkään...

Kommentit (9)

Vierailija

Ajattelin etteivät ne happea kummempaa siihen osaa antaa ja happea sain olemalla ulkona. Se auttoi. Ehkä ne siihen helvetilliseen sydämmensykkeeseen olisivat jotain antaneet?? mutta se meni sitten ohi. Onneksi tajusin ajoissa että jotain oli vialla kun jalat meinasivat lähteä alta enkä luhistunut sinne kaasujen keskelle. Niin huonoksi meni olo, etten meinannut istumassa pysyä.

Vierailija

Toivoin jo kuolevani. Aikani odotin, en kehdannut mennä sairaalaan, vaikka olin jo pyytämäisilläni miestä tilaamaan ambulanssin. Se meni sitten ajan kanssa ohi. Hutera olo kesti kyllä vielä jonkin aikaa.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ajattelin etteivät ne happea kummempaa siihen osaa antaa ja happea sain olemalla ulkona. Se auttoi. Ehkä ne siihen helvetilliseen sydämmensykkeeseen olisivat jotain antaneet?? mutta se meni sitten ohi. Onneksi tajusin ajoissa että jotain oli vialla kun jalat meinasivat lähteä alta enkä luhistunut sinne kaasujen keskelle. Niin huonoksi meni olo, etten meinannut istumassa pysyä.

Eräskin maanviljelijä melkein kuoli navettaa siivotessaan niihin makkikaasuihin. Ei ihmisen ole tarkoitus hengittää mitään muuta kuin happea.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Toivoin jo kuolevani. Aikani odotin, en kehdannut mennä sairaalaan, vaikka olin jo pyytämäisilläni miestä tilaamaan ambulanssin. Se meni sitten ajan kanssa ohi. Hutera olo kesti kyllä vielä jonkin aikaa.

Ja miksi et olisi kehdannut mennä sairaalaan?

Ja ap:n kysymykseen. Kerran tai pari olen pelännyt kuolevani, migreenikohtauksen kourissa ja yhdessä synnytyksessä (ei mulla oikeastai hätää ollut, pelksin vain että kuolen ja vauva jää ilman äitiä)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat