Tapasin perjantaina ihanan miehen. Miten pitkään kannattaa toivoa yhteyden ottoa...? ov

Vierailija

Miehellä on numeroni, minulla ei hänen. Olisi kiva tavata joskus uudestaankin, mutta miten pian miehet ottaa yhteyttä jos kiinnostusta löytyy?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Saisinhan minäkin sen miehen yhteystiedot selville näiltä yhteisiltä tutuilta, mutta en jotenkin kehtaa alkaa ottaa selville niitä... Sen verran vanhanaikainen nainen olen, että mies se saisi osoittaa kiinnostuksensa, jos sellaista on.... Vähän alkaa kyllä toivo hiipua... Noh, jos nyt odottelen vielä perjantaihin... t. 4

Vierailija

Ihan oikeasti, se on maailman säälittävin temppu. Mies ottaa yhteyttä jos häntä OIKEASTI kiinnostaa, hänellä on sun numero! Tätä on välillä vaikea uskoa kun on jostakusta kiinnostunut, mutta oikeasti asia vain on niin. Jos miestä tarpeeksi kiinnostaa, niin hän ottaa yhteyttä.

Vierailija

ELi ehkäpä ensiperjantaina? Hyvällä tsägällä keskiviikkona.

Jos on herrasmies niin ehkäpä pyytää kahville jo aiemmin -ja selvinpäin.

Vierailija

Kyllähän sekin hiipuu, jos tosiaan mitään ei kuulu. En vaan ole koskaan ollut tässä tilanteessa, joten en tiedä miten pian miehet yhteyttä ottaa.

Ap

Vierailija

Samalle paikalle en voi oikein ajautua uudelleen tapaakseni miehen, en tavannut häntä baarissa tai vastaavassa.

Tsemppiä mös sinulle nelonen, toivottavasti kuulet hänestä vielä :)

Ap

Vierailija

Tosin tapasin tään ihanan miehen edellisperjantaina. Tapasimme, vietimme monta tuntia yhdessä, vaikutti oikein mielenkiintoiselta tämä tyyppi. Mutta emme ehtineet vaihtaa numeroita (olisin antanut omani), kun hänen piti kiireesti lähteä (viemään känninen kaveri kotiin). Ihana mies oli sanonut tyttökaverilleni, että sano kaverilles, että hän tulee takaisin, mutta ... ei tullut. Meillä on yhteisiä tuttuja, joten olen elätellyt toivetta, että hän tajuaisi kysyä heiltä yhteystietojani. Ja hän tietää kantapaikkani. Mutta ei taida olla paljon toiveita, vai mitä olette mieltä?

Ap:lle sanoisin, että ihan normaalia minusta on, että miehellä menee 3-4 päivää, ennenkuin soittaa. Herrasmies ottaa yhteyttä viimestään keskiviikkona, jos aikomus on pyytää viikonloppuna nainen ulos.

Toivon, että kuulet hänestä heti huomenna!

Vierailija

Ei ole miehestä kuulunut :-(

Harmin paikka, ja minulla hän on vielä mielessä, vaikken tahtoisi... No, täytyy yrittää unohtaa vaan.

Miten sinulla kävi, onko miehestä kuulunut? Pidän peukkuja...

terkuin yökyöpeli-nelonen

(PS. En sentään valvo sen miehen takia :-))

Vierailija

Jos hän vielä sen jälkeen ottaakin sinuun yhteyttä, tarkoittaa se, että hänellä on ollut parempaa tekemistä ja parempaa seuraa siihen asti, mutta nyt paremman puutteessa voi tavata sinutkin.

Vierailija

Neloselle: Harmi ettei miehestä ole mitään kuulunut. Miehet on niin arvaamattomia, ettei niistä koskaan tiedä mitä ne ajattelee vai ajatteleeko mitään. Onhan se kyllä inhottava tunne, kun tuntematon mies valtaa mielen, mutta ei pääse tekemään sen kanssa enempää tuttavuutta.

Minulle kävi tällä kertaa onnellisemmin ja mies otti perjantaina illalla yhteyttä ja halusi tavata minut mahdollisimman pian :) Eilen sitten käytiin merenrannalla kävelemässä ja vietettiin hänen luona rauhallinen koti-ilta. Enköhän näe hänet vielä jatkossakin, siltä se nyt ainakin vaikutti, sovittiin vain että otetaan yhteyksiä :)

Vierailija

Kovasti lupaili ottaa yhteyttä, mutta niin kai ne miehet aina tekee :(

Täytyy vaan malttaa odottaa...

Fonectasta kattelin ja yks numero saattaisi olla hänen... en vain kehtaisi kokeilla lähettää viestiä parin päivän päästä jos meneekin ihan vikaan. Ja vaikka olisikin oikea numero, en halusi piinata, jos miestä ei lainkaan kiinnosta tavata uudestaan.

Vaikeaa tämä elämä :)

Ap

Vierailija

Olin samassa tilanteessa vajaa kolme vuotta sitten. Tavattiin baarissa ja minä annoin miehelle numeron, en ottanut hänen. Odottelin yhteydenottoa, meni reilu vko ennen kuin mies laittoi tekstaria. Siitä meni vielä reilu viikko ennen kuin nähtiin seuraavan kerran. (Mies vietti vielä silloin " villiä" poikamiesaikaa ja reissasi). Siitä se sitten lähti ja just nyt meidän vauva nukkuu tuolla rattaissa...:) Tsemppiä!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat