##ELOkuisten ma-ti kuulumiset##

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eipä taida olla kenellekään yllätys, että yövuorossa olen kun pinon aloitan :) jatketaan vielä tällä " pari päivää kerralla" -linjalla. Kunhan pinot alkavat taasen kasvaa niin siirrytään takaisin päivä per pino-tyyliin.

Niin sitten syntyi ensimmäinen elokuinen. Vielä kerran onnittelut Erialla+perheelle. Vaikka matkaa vielä H-hetkeen onkin, tuntuu se niin paljon läheisemmltä kun miettii Erian vauvaa. Esikoista kun odotin oli mulla jo näihin aikoihin vaatteet pestyinä ja viikattuina lipastossa ja niitä sitten kävin päivittäin hypistelemässä :) Nyt kaikki on enemmän ja vähemmän vaiheessa.. hiljaa hyvää tulee. Kovasti odottelen Kelalta postia. Paperit vein henkilöstö sihteerille noin neljä viikkoa sitten. Sieltä ne menevät palkkoihin ja palkat laittavat paperit Kelaan. Tiedä sitten ovatko paperit vielä lähteneet palkoista minnekään.

Lauantaina piipahdin työkavereiden kanssa Tallinnassa. Kävimme päiväristeilyllä ja täytyy tunnustaa, että reissu oli raskas. Kaikki se käveleminen tuntui nivusissa ja lonkissa. Onneksi illalla ymmärsin ottaa särkylääkkeen ennen nukkumaan menoa. Sunnuntaina pääsin ylös suht kivuttomasti. Miehelle kyllä naurahdin että tuli elämäni halvimmat kännit: Olo on kuin krapulassa vaikka tippaakaan en ottanut.

Sitten kysymys KANTOrepuista. Useasti on ollut liinoista puhetta ja itseäni kiinostaa hug-a-bub-liina (meniköhän nimi edes lähelle). Lueskeltuani sivuja on ollut paljon puhetta myös Ergo- ja Patapum-repuista. Kovasti käyttäjät ovat kehuneet mutta mieleeni tuli kysyä myös täältä mielipidettä. Ilmeisesti kyseiset reput käyvät vasta vanhemmille vauvoille. Kovin ajankohtainen kysymykseni ei ole, kunhan uteliaisuuttani kyselen :)

Nyt takaisin töiden pariin :)

pubu ja Unski rv27+3

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Joo, tuntuu että on vähän kohtuutonta. Ensi syksystä alkaisi jo olla kolme kertaa viikossa harkat mikä mun mielestä kuulostaa aika paljolta koulun päälle. Riippuu varmaan lapsesta mikä tahti on hyväksi (=kuinka innostunut on asiasta ja minkä luonteinen on, mikä on stressinsietokyky) mutta jos on tullut äitiinsä niin taidetaan vaihtaa kokkikerhoon =)

Tää on tätä ennen matkaa -hässäkkää. KYLPPÄRIREMONTIN alkamispäivä näyttäisi toteutuvan kuukauden päähän. Käytiin tänään Laattapisteessä ja nyt onkin niin että se meidän peruslaatta on muuttunut tilaustuotteeksi ja voi olla että ei ole saatavilla. Voi stressin määrää...me ollaan valkattu kaikki valmiiksi jo viime syksynä mikä olikin aikamoinen prosessi. Nyt jos kaikki meneekin uusiksi, apuva en edes viitsi ajatella sitä!

Sitten ollaankin kuukausi ilman suihkua, toisin sanoen ravataan mummilassa suihkussa.

Anteeksi edelleen tämä valitus =)

t.tuuli72

TUULI: siis että mua pisti vihaksi kun luin tuon teidän tytön jumppajutun.... siis voiko tässä maassa olla noin tyhmiä valmentajia että 7 vuotiaalta pitää jo vaatia ties mitä???? eikös sitä tässä vaiheessa vaan leikitä eikä veri suussa ähelletä olympiamitalit silmissä??? siis oikeesti... tuli kyllä pahamieli sinun ja tyttösi puolesta :(

Vierailija

Aivan ihana päivä täällä pohjosemmassakin, aurinko paistaa täydeltä terältä. Aamulla käytiinkin koiran kanssa lenkkeillen kauppa-asioilla.

PEPPERILLÄ kuulosti olevan aivan ihana loma, oli varmaan huippua saadaa akut ladattua

Mä aloitan työt kesäkuun alussa ja kesäkuu pitäisi jaksaa tehdä ihan normia työpäivää. Vähän hirvittää jaksun kans, ku on tässä päässyt koko kevään niin helpolla. Mutta eiköhän sitä jotenkin jaksella. Päiväunista on kyllä tullut jokapäiväinen tapa, pitänee opetella niistä eroon ennen töiden alkamista.

Vaunut käytiin eilen ostamassa, emmaljungan yhdistelmät. Ne oli tarjouksessa ja heti kättelyssä semmoset sopivan tuntuset, niin ei kauaa sitten mietitty, varsinkin kun niitä oli vaan kahdet jäljellä. Mies ei lähtenyt ollenkaan valitsemaan, sanoi vaan että hänelle riittää ku on neljä ratasta. No, pääsihän tuo naljailemaan kun on " vaan" viime vuoden mallistoa... =) Mutta tosi tyytyväisiä oltiin kumpikin vaunuihin, kun illalla niitä tutkailtiin. Oli niissä vaan pähkinää purtavaksi meille, kun kumpikaan ei ennen vaunuja oo koonnut ja kun kaikenmaailman makuupussia sun muuta tuli mukana, et sai kaikki osat paikalleen =)

Äsken kävin postilaatikolla ja äitiyspakkaus on tullut postiin!!!! JIPPII! Saa mies käydä sen töistä tullessaan hakemassa, niin pääsee heti tutkaileen minkälaisia vaatteita siellä olikaan taas. Äitiyspäivärahat ym on myös kunnossa, joten paperisotkut on aikalailla kondiksessa. Muutenkin alkaa laitot olla hyvällä mallilla. Luulisin, että kaikki yli 100 ¿:n ostokset on jo hankittu.

Mutta mä lähden tästä ruuan laittoon... Tsau!!

Ikarus 26+6

Vierailija

Huh huh likomärkänä just tultiin kotiin eskarilaisen viennistä. Miksi just tänään kun ei ollut autoa käytössä niin sataa näin hirveesti vettä. Ei vaan ihan hyvä että sataa välillä. Laitoin muksuille kuumat kaakaot äkkiä mikrossa ja itse oottelen tee veden kiehumista.

air ei mullakaan oo vielä mitään valmiiksi asti laitettu. Jotenkin ei oo osannut laittaa mitään vielä. Aikasemmin pakkauksen saapuminen oli se merkki että nyt kaikki kaappiin valmiiksi. Nyt en ottanut pakkausta vaan rahan. Vaatteet on haettu siskolta mutta odottavat kaappiin pääsyä mutta ekaks pitäis siivota kaappi et sinne mahtuis taas yhden lapsen vaatteet lisää. vaunut on pyörävarastossa parhaillaan kuopuksella käytössä niin tavalliset kuin tuplarattaatkin.

Sänky on kuopuksella käytössä. Mietin juuri pitäiskö siirtää kuopus jatkettavaan sänkyyn vai ostanko kaveriltani toisen pinnasängyn. Ekaks piti ostaa toinen pinnasänky mutta nyt toi meijän kuopus on ruvennut kiipeilemään niin pelkään että tulee joku kaunis päivä pinnasängystä alas. Jatkettava sänkykin olis varastossa valmiina. Voishan sitä kokeilla miten kuopus nukkuu jatkettavassa sängyssä jos ei mee hyvin niin sit hommais sen toisen pinnasängyn.

oma olo on ihan hyvä. Mitä nyt vähän väsyttää mutta sen pistän tän huonon ilman piikkiin. muuten vointi on erin omainen. supistuksetkin ovat pysyneet pari päivää pois.

tulipas oma napainen viesti. Nyt kiiruhdan pelastaan ton meijän kuopuksen kun on kiipeemässä kerrossängyn yläsänkyyn.

puuhis ja lauma 97,99,00,02,05 ja masuasukki 27+5

Vierailija

Pakko lisätä tohon mun viesttiin vielä...mun mies ei varsinaisestiole mitenkään suuripalkkainen, vaan paperilla näyttää hyvältä, mutta se on kai yrittäjän yleinen ongelma, eipä tuolle käteen jää juuri enempää kuin sen työntekijöillekään =)

Niin ja tuosta supistelusta, mulla oli sitä limaällöä ja muutama päivä silloin pari viikkoa sitten ja kylläs se lääkäri halus mut silloin tutkia kun kohdunsuu ja kohdunkaula erittää enemmän kypsyessään. Kandee tarkistuttaa. Mulla silloin se agalaktianäyte otettiin ja se oli positiivinen,se aiheuttaa mahdollisesti mun supistelut ja mutta se limainen juttu loppui.

Kyllä lepo mulla on ollut paras lääke vaikka supparit ei ole olleet kamalan kivuliaita. Ne kivuttomat tulee kotona ollessa muutaman kerran päivässä, mutta töissäollessa tuli varmaan 30 kertaa päivässä.

Jaksamista sinne ja lepoa =)

Vierailija

Taas mennyt monta päivää niin, että en ole ehtinyt lukea kuulumisia saati sitten mitään kirjoitella.

Pikaiseen katsoin viikonlopun pinon:

ONNEA Erialle ja Taatelille kasvuvoimaa :)

KHP:lle jaksamista raskaan surun kanssa.

Onnea myös kaikille jo yli 30 rv:n päässeille!

Mekin oltiin viikonloppu reissussa. Häissä ja yövyttiin hotellissa. Oli mukava olla pitkästä aikaa kahdestaan liikkeellä, tosin mua alkoi kyllä ne humalaiset ihmiset väsyttämään aika nopeasti siellä juhlissa. Ei jotenkin yhtään jaksanut kuunnella mitään ärsyttäviä höpötyksiä. Lisäksi kun vielä supisteli välillä aika voimakkaasti niin en oikein ollut juhlatuulella. Juhla oli kuitenkin hauska ja hääpari upea, joten mitäs muuta sitä häiltä voi toivoa ;)

Mullahan oli silloin neuvolassa sokerit koholla pissassa, mutta uusintatestauksessa ei ollut mitään ongelmia, joten selvisin ainakin tällä kertaa ilman rasituskoetta. Jatkossa sitten jos jotain muutoksia tulee, niin sitten rasituskoe kutsuu minuakin.

TYÖSTÄ: Mähän vasta aloitin työt, ja töissä pitäisi jaksaa kesäkuun puoliväliin, sitten tulee 2 viikon reissu opiskeluihin liittyen (pakollinen työharjoittelu), eli käytännössä työtä sekin. Heinäkuun alussa aikaisintaan sitten pääsee rauhoittumaan (ellen vielä jatka töissä paria viikkoa), mutta sitten tietty pitää tehdä taas kaikkia opiskelujuttuja, jotka pitää valmistua ennen vauvan syntymää... Että se siitä äitiyslomasta ainakin näillä näkymin. Riippuu toki siitäkin, että miten mä jaksan ja voin.

TARVIKKEISTA: Mä en ole laittanut mitään valmiiksi. Enkä kyllä oikein ehdi vielä laittamaankaan. Enkä mä oikein uskalla edes laittaa. Esikoisesta oli jo hyvissä ajoin kaikki kunnossa, ja toisesta laitoin kun ä-loma alkoi rv33. Tällä kertaa katsellaan ehkä sitten heinäkuussa tai elokuussa. Olen kyllä ostanut pinnasuojuksen SEKÄ kaksi potkupukua. Pinnasänky on jo ennestään, tosin kellarissa palasina. Hoitotaso pitää jostain kehittää kun luovuimme hoitopöydästä viime syksynä. Rattaat tahi vaunut pitää myöskin hankkia. Mutta edelleenkin: heinäkuussa tai elokuussa. Vielä en ole tehnyt edes sitä äpvrahahakemusta. Kun en osaa sitä täyttää. Huomenna täytynee ruokkiksella rynniä Kelaan, koska yksin en sitä täytetyksi saa. No, onhan tässä vielä 3 vai 4 viikkoa aikaa...

hard rock hallelujahhh...!!

Jamssa rv28+2

Vierailija

k.h.p: miula on tuota painon tunnetta ollu alapäässä sieltä alusta asti... ja kyllä taitaa joku suonikohjukin löytyä :(, onneksi eivät kuitenkaan vielä ole kovinkaan pahoja... Meillä neuvolassa kyllä ottavat tuon painontunteen aina aikasta vakavasti ja yleensä varaavat ajan lääkärille (tarkastaavat kohdunkaulan tilanteen), syitähän siihen voi olla monia (lapsi on semmoses asennos että painaa alapäätä -> turvottaa, lapsi alkaa kiinnittymään, tulehdus jne jne)..

PANTOUFLE: kivuttomat supparit harvemmin on mitenkään vaarallisia, mulla ne ei saa tuolla alaosastossa mitään aikaseks ja sullakin on jo niin paljon viikkoja kasassa että kohtu tosiaan alkaa jo supistella, sulla kyllä tulee noita suppareita tosi tiheeseen, että mie kyl ainakin soittelisin neuvolaan. Miule joku lääkäri joskus sano et miul on helposti supisteleva kohtu, reagoi liikkeeseen, lämpöön, tulehduksiin (hiiva yms) jne...

Juu, ei miula nyt tähän hätään muuta.. se on moro!

hanneli rv 29+2

Vierailija

Viikonvaihde vilahti ohi...Kylmyys harmittaa, mutta suonikohjuja ajatellen on tietenkin parempi ettei ole hellettä. Saisi kyllä hieman lämmetä.

Ehdin viime pinon alussa höpötellä pian syntyvistä elokuisista ja jo seuraavana päivänä oli pinossa Erian viesti Taatelin syntymisestä. Näin elokuisten syntyminen alkoi siis paljon aikaisemmin kuin kukaan varmaan osasi odottaa. Monella on enää runsaat parisen kuukautta laskettuun aikaan, toista se on tällaisella loppukuun odottajalla. Olisin todella hämmästynyt, jos tämä vauva päättäisi tehdä poikkeuksen ja syntyä ennen aikojaan.

Minulla alkaa olla kaikki vauvaa varten valmiina, vaatteita täytyy ostaa ja tietenkin niitä h-hetken tarvikkeita sitten lähempänä la.

Pubu: Käypä kurkkaamassa kantoliinakanava.net, siellä on tietoa kantorepuistakin.

Nyt on pakko mennä, palaan....Aurinkoista päivää!

Opemamma ja vimpula rv 25+6

Vierailija

Täällä paistaa aurinko täydeltä terältä, ihana päivä tulossa! Saapa nähdä miten tämä viikko menee, olen vielä tämän viikon sairaslomalla ja sitten katsotaan pääsenkö palaamaan töiden pariin. Kipeitä supistuksia ei onneksi ole tullut kuin tiistaina ja lauantaina, joten paremmalta näyttää. Harmittaa vaan jotenkin tämä epämääräinen olotila... Mun sijainenkin aloitti tänään työnsä ja joutuu olemaan koko viikon muiden ohjattavana ennen kuin itse toivottavasti pääsen perehdyttämään häntä töihin.

Esikoinen lähti tänään tyytyväisenä päiväkotiin, koska koko porukka lähtee Lilliputti-ajelulle. Lilliputti on siis sellainen pieni " kaupunkijuna" , joka täällä huristelee ympäri kaupunkia lapset kyydissään. Ja koko reissun kruunaa tietenkin jätskit kierroksen päätteeksi:)

Viikonloppu meni aika lailla ulkona touhutessa tai lähinnä nojaillessa ja katsoessa kun mies teki töitä:) Itse kun pitäisi ottaa ihan rennosti noiden suppareiden takia. Saatiin onneksi jonkin verran aikaiseksikin, joten eiköhän tämä pihakin vielä ihan kivan näköiseksi saada kesän aikana.

Aika kuluu todellakin huimaa vauhtia. Viikonlopun pinossa joku pohtikin sitä, että juuri valittelimme alkuraskauden pahoinvointia, sitten alkoivat epämääräiset raskausvaivat ja nyt aletaan valmistautua viimeisiin viikkoihin! Uskomatonta! Ja tosiaan Eria ehti meistä ensimmäisenä jo tositoimiinkin eli loppu alkaa lähestyä!

Nyt täytyy käydä pihalla kastelemassa kukat ja ihastelemassa eilisen työn tulosta:) Palailen minäkin myöhemmin tänne lueskelemaan muiden kuulumisia.

Pantoufle 30+0 (!!!)

Vierailija

Oh, täälläpäs on tapahtunut...

Erialle sydämelliset onnittelut pienestä pojusta! :)

Nyt on totisesti jännittävää kun alkaa pikkuisia vähitellen syntymään... ihanaa...

K.h.p:lle lämmin osanotto ja jaksamista! Halaus myös...

MrsKole 27+3

Vierailija

Sataa ja tuulee,on kuin ois syksy.

Mä olen nyt sairaslomalla, eilen iltasella alkoi taas supistelemaan, ei kovin kipeesti,mutta usein ja nyt kun olis 5 työpäivää ennen lomaa, päätin ottaa vastaan sen kauan tarjotun sairasloman.

Huomenna onkin ultra ja lääkäri.

Äitiyspäivärahahakemuksen pistän justiin valmiiksi, mutta kertokaas nyt viisaammat, eikö miehen tulot vaikuta näihin päivärahoihin missään vaiheessa? Mun mies kun on PAPERILLA suurituloinen (yrittäjä)

niin olen koko ajan ajatellut että me ei ainakaan saada kuin minimit joka puolelta. Mutta ei se sit kai niin olekkaan?

Milloin sitten se isyyspäiväraha haetaan, vasta sitten kun se on pidetty vai? Silloinko vasta miehen tulotiedot sinne tarvitaan?

Me ollaan kyllä niin vihreitä näissä hommissa, että jestas.

Nyt mä kellahdan tästä takaisin sohvalle peiton alle, ihana maata siellä loikoillen kun on harmaata ulkona, mutta toisaalta aika tulee varmaan pitkäksi parissa päivässä, joten huomenna taitaa täytyy jo tehdä jotain rakentavampaa=)

Lilli 26+1

Vierailija

Vaikka toisaalta on ihana kun sataa, ulkona tuoksuukin niin ihanalle.

LILLI: vielä kommentoin noihin kelan papereihin, että isyysrahaa haetaan tosiaan sitten vasta kun isyyslomat on pidetty. Voi hakea joka pätkän jälkeen tai sitten lopuksi yhtenä könttänä. Miten vaan parhaaks näkee.

TUULIn tytölläkö se oli hurjan kuuloinen jumppavalmentaja?? Mielestäni noin pienelle se ei sais olla tommosta, mitä kerroit, kovin aikaisin alkavat huippu-urheilijoita muokkaamaan, tai mitä sitten lieneekään.

Mä olen edelleen siinä onnellisessa asemassa, että näytän välttyvän ainakin toistaiseksi kaikilta kolotuksilta. Alkuraskauden pahoinvointi olikin sitä luokkaa, että ihan kiva välillä voida koko ajan hyvin. Valkovuoto on mullakin erittäin runsasta, mutta se on pientä, kun närästykset tai supparit ei oo vielä mua vaivanneet. Anteeksi kun kehun näin, varmaan sattuu vielä omaan nilkkaan ja maataan loppuaika vuoteessa....

Saipas tänään paheksuvia katseita luokkatovereiltani, kun heille valkeni, että en aijo keskeyttää opintojani vuodeksi vauvan takia, vaan syksyllä tentin kotoa käsin ja keväällä alan käymään ihan normaalisti koulussa. Tai tämä siis suunnitelma, eri asia jaksaako sitä sitten toteuttaa. Heittäisin kyllä mielelläni vuodeksi kaiken kouluressin pois ja keskittyisin vauvaan, mutta asuntovelka painaa harteilla ja töihinkin pitäis joskus päästä. Ja olen vahvasti sitä mieltä, että isi on vähintään yhtä hyvä hoitaja kun äitikin. Mutta kuitenkin, pahalle tuntuivat ne katseet ja kommentit. Mutta siihen kai saa tottua, että tekee niin tai näin, niin aina on ihmisiä joiden mielestä on huono äiti. =( Katotaan nyt tuleeko siitä opiskelusta ees sitten mitään.

Vauva on taas ruvennut terhakkaasti potkimaan. Hyvä niin, ehdin jo hetken olla huolissaan, kun viikon ajan niin vaisua menoa.

Olipas ihana avata eilen se äitiyspakkaus. Tänään on saanut pestä sitten vauva pyykkiä =) Mutta mun pitää mennä nyt lärisemästä, vielä olis huomenna viimenen tentti, ennen koulun loppumista tältä keväältä... Jaksas vaan lukea

Ikarus, 27 tasan.

Vierailija

Terveisiä minilomaltamme Budapestista!!

Reissu onnistui aivan loistavasti! Kolme päivää kiersimme kaupunkia kävellen ristiin rastiin, söimme hyvin ja nautimme kahden keskisestä laatuajasta! Kyllä tuo loma teki meidän parisuhteellemme tosi hyvää. Kevään mittaan pinna on ollut aina silloin tällöin tiukilla niin esikoisen uhmailujen kun työkiireiden vuoksi. Mutta nyt tuntuu, että tuon loman jälkeen jaksamme taas paljon paremmin. Meillä on miehen kanssa oikein onnellinen parisuhde, mutta matkalla taas tajusin, miten paljon ihan oikeasti häntä rakastan ja miten tärkeä ihminen hän minulle on. Samoin tajusimme molemmat sen, että vaikka kahdestaan matkustaminen onkin kivaa, niin nämä lapsetkin (esikoinen ja masuvauveli) kuuluvat niin isona osana elämäämme, että kyllä mielellämme matkustelemme heidän kanssaan. Suunnitteilla olisi talvi- tai kevätmatka, jonne ehdottomasti lähdemme kaikki nelistään :).

Myös esikoinen oli nauttinut omasta " lomastaan" isovanhemmilla täysin siemauksin. Poika ei ollut kertaakaan kysellyt, missä me olemme tai sanonut, että hänellä olisi ikävä. Kun eilen illalla kotiuduimme, totesi poika, että joko te tulitte.

Harmittaa, että jäi EUROVIISUT näkemättä. Olen aina ollut todellinen viisu-fani ja nyt sitten tuli se kauan kaivattu voitto!

Olipas ihmeellistä huomata jo ensimmäisen elokuisen maailmaantulo!! ERIALLE paljon onnea pikkuruisen Taatelin johdosta!!! Toivottavasti voitte kaikki oikein hyvin ja Taateli kasvaa ja voimistuu!! Pitkä sairaalajakso teillä on varmasti edessä, joten jaksamista jokaiseen päivään!!!

K.h.p.:lle lämmin osanottoni ja jaksamista suureen suruun :(!

Elo22 kyseli, onko muut vielä täysillä töissä mukana. Minun täytyy myöntää, että tähän päivään saakka työmotivaationi on ollut 120 %, mutta nyt on tosi lässähtänyt olo...Tämä on viimeinen viikko ennen sijaiseni aloittamista ja tuntuu, etten millään ehdi tehdä kaikkia niitä asioita valmiiksi, jotka haluaisin. En myöskään odota lainkaan tulevaa neljän viikon perehdytysjaksoa (minusta se on aika pitkä aika istua tässä kahdestaan), joten tuskinpa tulen seuraavista työviikoista nauttimaan. Päinvastoin, minusta tuntuu, että seuraavan kuukauden ajan tulen hoitamaan työni lähinnä velvollisuuden tunnosta, en siitä oikeasta työnilosta, josta työtäni normaalisti teen.

Myös minulla on lähes kaikki valmiina vauvaa varten! Vielä pitäisi hommata rattaisiin seisomalauta sekä itkuhälytin, mutta nuo ovat sellaisia hankintoja, että alkuvaiheessa pärjättäisiin ihan hyvin ilman noitakin. Minulla on lähtökohtana, että kaikki olisi valmista viimeistään juhannuksena. En halua enää lomalla miettiä tavarahankintoja. Luultavasti ollaan sen verran reissun päällä, että parempi vain jos kaikki on kotona laiteltu valmiiksi.

PUMPULI oli jo varannut ajan Haikaranpesän synnytyssuunnitteluun. Minä en ole vielä sinne soittanut, sillä muistelen, että pyysivät soittelemaan sinne vasta noin rv 33. Mutta ehkäpä soitan sinne aikaisemmin. Haluaisin ajan mieluiten vasta juhannuksen jälkeen, jolloin olen jo äitiyslomalla. Kesken päivää Kättärille meneminen töistä on niin hankalaa. Mulla on ensi viikolla synnytyspelkokeskustelu, joten hoidettakoon se nyt ensin pois päiväjärjestyksestä.

OMA OLO on edelleen niin hyvä, ettei ole valittamista!! Tuntuu lähes ihmeelliseltä, voiko olo ollakin näin erinomainen. Masuvauveli on erittäin aktiivinen ja pitää huolen siitä, etten vahingossakaan unohda hänen olemassaoloaan :).

Iloista alkuviikkoa kaikille!!

Pepper (29+4)

Vierailija

Suuren suuret onnittelut Erialle pojasta!!!

k.h.p.lle pahoittelut isäsi poismenon johdosta :( Jaksamisia!

Mulla meni nyt niin pitkään tuossa esittelypinon päivittämisessä kun piti noita syntyneitäkin jo lisäillä ;) ettei kerkee nyt kummempia pölistä. Lähden ruuan laittoon!

Peeveli rv 27+4

Vierailija

vitsit taas valvottua tai huonosti nukuttua yötä.. en tajua miten voisin saada jonkun hyvän asennon ettei masu olisi esteenä :), jommalla kummalla kyljellä nukun ,mut kääntyminenkin on jo niin öhinän takana.

onneksi on 2 viikkoa sairista niin saa lepää kun tuntuu siltä.. jokaisessa unessa on aina jotain isästä,ja huomena joutuu taas menee sairaalaan hakemaan kuolintod. jne..tulee muistot taas mieleen..:(

onko muille ilmaantunut " suonikohjuja" tonne alaketaan niinku taipeisiin? ja voiko ne aiheuttaa paineen tunnetta,ku mä en oo ihan varma onko alkanu tulee:D iiiiiiik... tänä aamunakin paineen tunne oli toooosi voimakas..

masun oon saanu ainaskin toimii siten että aamupalaksi puuroa ja siinä tuoremehu ja raudat..

mutta ei kait tässä sen ihmosia..:) päivä jatkoja kaikille!

k.h.p ja tärppi 26+3

Vierailija

Mä oon kanssa noista supisteluista kärsinyt ja tänään soitellut neuvolat ja naistenklinikat. Naistenklinikalle saan mennä tarkistuttaa tilannetta jos haluan kun neuvolalla ei ollut antaa lääkäriaikaa kuin vasta kesäkuulle.

Mut nyt kun noista limoista ollut puhetta niin tuli mieleen et kätilö naistenklinikalle soittaessani sanoi et tuu käymään omien tuntemusten mukaan, mutta jos limaista vuotoa tulee niin silloin kannattaa heti mennä.

Mulla sitä ei kyllä oo tullut mut on niin samperin kivuliaita noi supparit.

Tässä nyt sit arvon ittekseni et meenkö huomenna näytille vai odotanko sitä neuvolan lääkäriaikaa.

Reippaana tyttönä sain kans vietyä tänään kelaan viimeinkin paperit, miten se onkin niin vaikeaa kävellä sinne asti varsinkin kun tuo kela sattuu olemaan ruokakaupan vieressä jossa asioin melkein päivittäin... =)

Kovasti tekis mieli aloittaa ihan kunnon suursiivous mut tiedä et uskaltaako kuitenkaan liikaa rehkiä. Vauvanvaatteille on ainakin jossain vaiheessa pakko raivata jostain tilaa. Ollut suunnitelmissa jo pitkään mut aina jäänyt. Mut toivottavasti aikaa on viel monia viikkoja.

Pakko lähtee tarkistaa mitä tuo nuorempi poika touhuaa kun on niin pahaenteisen hiljaista...

LEM 29+2

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat