Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**ENSIKOT maanantaina 22.5**

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Voi Viipuli! Pahoittelut! Varmaan ottaa han mahdottoman koville, mutta ihana, kun jaksat jotain positiivista koittaa löytää tilanteesta! Toivotaan pikaista plussaa, meillähän Pepsis plussasi onnellisesti km:a seuraavassa kierrossa uudestaan ja kasvattaa jo mahaa kovaa vauhtia!

Tappertille onnittelut ovistestiplussasta! Terveisin nimin. " Tiedän tunteen" ;)

Omaa napaa: lämmöt tipahtaneet jo tänä aamuna, joten täti voikin tulla tänään huomisen sijaan. :( Oon ollut jotenkin väsynyt tähän koko touhuun sen negan jälkeen... Aloin miettiä sitä inssiäkin, että mitähän jos lähtisi siihen jo, kun tää nyt näyttää niin vaikeelta. Sitten taas jos odottaisi vielä syksyyn, eikä sittenkään tärppää ja sit aloittaisi hoidot, niin taloudellisesti se ei ois niin kannattavaa: jos ei heti tärppäisi, niin vuoden vaihteessa taas alkaisi uudestaan alusta lääkekorvaussumman kerääminen. Kesällä mun ois myös töiden puolesta helpompi järjestää käynnit lääkärillä. En kyllä taida uskaltaa miehelle puhua tästä, kun en tiedä miten se suhtautuisi. Syksystä kun puhuttiin aiemmin. Ahdistus vaan lisääntyisi, jos se tyrmäisi koko ajatuksen. Äh, kun tää on vaikeeta tää homma! Mihin katosi se ilo koko vauvahaaveilusta?!

Ja kun ei mun asiat nyt edes niin mahdottoman huonosti pitäisi olla, kun miettii että voisi olla huonomminkin (eli pahoittelut Titille ja Biancolle jos en oo muistanut vielä sanoa: ajatellut olen!)

Sori tämä omanapaisuus, koitan varmaan pysytellä enemmän taustalla, jos en nyt saa mielialaani hilattua vähän ylemmäs!

Killa kp 34/34? (28-41)

Vierailija

Heips kaikille ensikoille! jonkin aikaa teidän jutusteluja seuranneena uskaltaudun mukaan kuumeilemaan :) Nyytin yritystä takana 5kk ja kuume senkun kasvaa, josko kesäksi saisi jo mahan alkua..viikonloppuna taas jännäillään alkaako menkat vai tehdäänkö testiä :) jänskättää kyllä jokaikisellä kierrolla josko siellä uiskentelisi jo jokin!

Vierailija

Kiitos Naksu ja Killa tsemppauksesta ja pahoitteluista...piristää aina kummasti, kun huomaa jonkun välittävän:)

Laitanpa tähän yhden todella kauniin runon, jonka löysin (en muista mistä). Runo kertoo yritysajan pettymyksistä ja siitä, kun joutuu odottamaan, että saisi oman pikkuisen kasvamaan massuun:

KATSELEN TÄÄLTÄ KAUKAA

Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee?

Miksi isällä on niin raskaat askeleet?

Minäkö heille olen surua tuottanut,

kun vain katselen täältä kaukaa

enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,

että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä, äitiä lohduttaa,

pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?

Voitko isän olkaa taputtaa,

ettei niin kumarassa hän ois?

Kerro heille, Taivaan Isä,

etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.

Kerro, että jotkut lapset taivaassa niin rakkaita on

luojalleen ettei heitä malttaisi millään antaa pois.

Huomaisipa äiti, kun hänen luokseen

lennän perhosena ikkunaan.

Tietäisipä isä, miten tuulen mukana

hänen poskeaan silittää saan.

Vielä joskus saan siemenenä kasvaa äidin vatsassa

ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.

Ja kun vihdoin kohtaamme,

löytää tarkoituksensa pettymys jokainen

Ne on kestettävä jotta juuri minä syntyisin.

Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää

Koska saan mennä, Taivaan Isä,

joko pian pääsen omaan kotiin?

- Tuntematon kirjoittaja -

Vierailija

Ensiksi Viipulille pahoittelut ja lohtuhalit!!!!

No, en sitten pystynyt olla testaamatta. PLUSSA TULI!!!! Epäuskonen olo. Kävin ukolle äsken ostamassa sellaiset pienen pienet vauvan tossut ja kerroin uutisen. Itku pääsi molemmilta.

täytyy nyt vain toivoa, että pysyy kyydissä. Torstaina pitäis tädin tulla, jos on tullakseen, mutta viivojen perusteella ei tule.

Roikun kuitenkin hetken tällä puolella jos sallitte.

Vierailija

..koira katselee mua ihan tympääntyneen näkösenä kun pompin pitkin taloa (ei, se ei ole r-testi plussa..eiei, ei vielä) - vaan OVISPLUSSA!

Olin jo luopunu toivosta ja marisin siitä täälläkin, kuitenkin päätin testailla kun joku (olikohan Killa) mainitsi että se voi ilmaantua tikkuun ihan ilman varoitusta, päätin sitten että vielä tänään testaan mutta huomenna en enää...joo, niinse sitten teki. Eilen ei ollu mitää - ei edes viivanpaikkaa, ja tänään selkee plussa!

No, onneks pupuiltiin eilen ahkerasti niin on pikkuveijareita jo odottelemassa josko löytys hedelmöitettävää...mää ooon vaaan niiiiin onnellinen, niin onnellinen kun vaan yhdestä ovisplussasta voi olla!!

ja menossa siis kp19/28-34 näyttäs että tulis sitten n.32pvän kierto ellei sitten satu jotain muuta onnekasta.

menipäs omanapaiseksi koko juttu...no, ei voi minkään kun en yhtään muista mitä tässä ketjussa on kirjotettu...kun olen vaan niin täpinässä noitten parin viivan takia. hih.

Tappert - pitkästä aikaa hymyilevänä

Että pienestä se on ihmisen onni kiinni :)

Vierailija

täälä piinailijoita riittää, vaikka aluksi tuntui, että niitä negoja tuli aikas monelle! Siispä peukut pystöön kaikille! Ja ovistestailijoillekin Onnea plussasta! Olin itsekin ihan tohkeissani, kun eka kerran ovistestiin sain haamun. Sitä ennen olin vain testannut r-testillä puhtaita negoja.

Sininpilvelle Vilkutus!

Lisbetin tuloksia en osaa sen kummemmin kommentoida, mutta jos kerran lääkäri on sitä mieltä, että kaikki ok, vaikka arvo olikin jonkin verran koholla. Nuo hormoniarvot ja muut hormoneihin liittyvät jutut ovat kyllä yks elimistön vaikeimpia asioita ymmärtää ja kun ne hormonit vaikuttavat niin moniin asioihin mitä elimistössä tapahtuu.

Voi, ja en ole tainnut vielä Neaa onnitella! Olit tosi ihanan tavan keksinyt miehellesi kertoa ja reaktio oli varmasti sen mukainen!

ON: Ajattelin huomenna (kp10) testailla ovista, vaikka kierron pituudesta ei tietoa. Aloitan nyt kp15 alkaen Terot. Eka kuurin söin viime kierrossa, kun menkkoja ei alkanut kuulumaan ja tämä on siis ensimmäinen kiertoa tasoittava kuuri. Toivottavasti kierto ois lyhyt ja ovuloisin tässä kierrossa. Ja toivottavasti ovis näkyis ennen Teroja, koska mulla ne ainakin taitavat vaikuttaa ovistestiin niin, että saan melkein vahvoja viivoja, vaikka ovista ei olisikaan. No, lakanoita pöllyyteellään, vaikka tikut näyttäs mitä vaan!

Hoyt kp 9/?

Vierailija

piti siis sanoa, että hello ja mukavaa maanantaita kaikille :)

olen miettinyt aivan samaa, että enskoja olisi kiva tavata livenä... itse olen täältä varsinais-suomesta, mutta eikö meitä täälläkin riitä :) kiva olisi nähdä teistä tietysti mahdollisimman moni... kaikkien tarvitsisi nyt vaan päästä tonne o-puolelle ja tavattais sitten vatsakkaina :)

nealle isot isot onnittelut plussasta! ihanaa!! nyt vaan pidätte maha-asukin tiukasti mukana ja otat meitä paljon mukaan o-puolelle!!!

viipulille puolestaa isot isot pahoittelut ja lohtuhalaukset... ei tollasta sais kenellekään tapahtua...tosi koskettava runo :´(

killalle myös halaukset ja tottahan toki saat kirjoitella kakki tuntemukset, pitääkin...sitä varten täällä ollaan, että jaetaan kaikki tuntemukset kuumeilun saralta, niin iloiset kuin hirveän surullisetkin...avautuminen aina helpottaaa..

juliaanalle hirmuisesti plussatuulia oviksen testailuun.. ja kaikille muillekin piinailijoille oviksen tai raskauden merkeissä hirmuisesti plussaonnea!!

tappertillekin hirmuisesti onnea ovisplussasta...tiedän tunteen.. itse testailin ovista onnistuneesti ekan kerran lauantaina jolloin testiin ilmestyi haaleaviiva, eilen en edes testaillut ja äsken tuli taas haalea viiva...kuinka kauan niitä haaleita viivoja voi tulla? viime/eka kierto oli siis 34 päivää..torstai jonkun laskelman mukaan olis toin 34 päivän mukaan hedelmällisin, mutta voiko niin kauan tulla haaleita viivoja? osaisko joku viisaampi auttaa? onnellinen olen jo tästä ja yritetty tietenkin on :)

kaikille ketä en jostain syystä muistanut niin paljon tsemppiä, plussatuulia ja halauksia :)

pajuska kp 18/34?

Vierailija

Ihanaa kuulla ihania uutisia!!! Tulee itsekin sellaiselle päälle että josko vaikka tässä kierrossa onnistuisi... :)

Lueskelin tossa viime perjantain ja viikonlopun juttuja (en päässyt koneelle kun vasta nyt!) ja oli ihana huomata taas kuinka superii porukkaa täällä on! Olin laittanut kyssärin siitä että pyöriikö teilläkin elämä tän vaavin hankinnan ympärillä ja onneksi, en ole yksin! ;) Jutskailen niistä asioista aika vähän kenellekään kun ystäväpiirissä ei ole kuin yksi mamma, täällä sen sijaan saa höpötellä ja lueskella muiden tekstejä, tulee heti parempi olo.

Mutta välillä käy kyllä ahdistamaankin! Sitä on ollut koko pienen elämänsä siinä luulossa että kun vauva saa tulla niin se tulee... mutta nyt sitä ei kuulu. Ja monella muullakin on samoja kokemuksia. Vauvoja todellakin saadaan, ei tehdä! Olin niin maassa tuossa yksi päivä etten jaksanut lukea mitään mikä liittyi lapsiin, ehkä mietin vähän liikaa näitä odotus ja vauva juttuja.

No mutta, minä alan painumaan täältä töistä kotiin. Ei muuta kuin hyvää viikonalkua ja kirjoitellaan taas!

Terkkuja Hoyt' ille ja Eetulle! :)

Vierailija

ollaan samoissa kp:ssä!

paitsi kuten edellä kuvasin mun ovis oli ilmeisesti niin myöhäsessä vaiheessa että... (melankolinen ajatus)

juilmista ja jomotusta juu, lämpöilyä yhym, omituinen olo juup

mielikuvitus taitaa teppostella taas

Vierailija

Ikäviä uutisia toit mukanasi! Oon pahoillani! Mutta mahtavalla positiivisuudella on teidän uusi yrittäminen näköjään maustettu! Ihailtavaa sinnikkyyttä, eiköhän se plussa sieltä taas pian pärähdä! bd Joten tervetuloa joukkoon uudemman kerran!

Vierailija

*haukottelee* päätin sitten piipahtaa tänne pikaisesti ennen

töihin lähtöä toivottamaan huomenet kaikille enskakamuille!

En ehtinyt tutkailla miten uusi pino avataan joten tähän eiliseen laitan.

Minä olen ihantoivovottoman aamu-uninen...*taas haukotus* palailen myöhemmin katteleen mitä teille kuuluu

ON: kp 26/25-28 ja nyt on todella täti oireet rinnatkin on kipeet niin että kyllä se nyt valitettavasti taitaa tulla vieraaksi vaikkei tekis mieli päästää! tosin yksi oire puuttuu, nimittäin päivää ennen tätiä iskee hirvee ahdistunut olo (pms paha paha oire) ja sitä ei nyt vielä ole joten..pieni toivo elää

Ihanaa ja aurinkoista päivää teille kaikille:D

MIAU

Vierailija

eikös se kaikkia jossain vaiheessa aina vähän mietitytä että millainen vanhempi olisin, mutta aina kun jostakin tuntemuksilleen varmistusta saapi niin helpottaa

itselläni ei ole minkäänvaltakunnan vauvanhoitokokemusta ja silti uskallan rohjeta tähän yritykseen, nyt kun olen jo yli 30 niin ekan kerran alko tuntua siltä, että NYT OIS AIKA ja henkkoht tilanne sellainen että vauva erittäin tervetullut meidän perheeseen oisi ja vauvakuume vaan kasvaa koko ajan...

kp25/25-28 (iik) vilkutus!

Vierailija

Oikein kovasti onnea Nealle plussasta! Tarrasukia ja vauvaliimaa vai matkaan =)

Viipuli pahoittelut ja iso luotu hali huonoista uutisista! Ilo oli huomata että olet jo positiivisilla mielin uuteen yritykseen siirtymässä.

Oli muuten aivan ihana runo herkäksi veti!!

Apila oli ainakin uutena tullut mukaan joten tervetuloa ja kaikille niile myös jotka olen unohtanut!

Lisbet noista arvoista en osaa sanoa mitään mutta hyvä asia jos lekurin mielestä kaikki on ok!

-hapö- kp28/30-32

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat