Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++Vilttiketjun vko 21+++

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta vilttisläiset!

Olenkin aikaisessa tänään ja aloittelen uutta pinoa. Laulukeikat meni kivasti rykimättä ja vielä viisuvoittokin Suomeen, wau!!

Itse asiasta ei edelleenkään mitään erityistä kerrottavaa. Olo on ollut ihan normaali koko viikonlopun ja tuli otettua muutama olut ja punkkulasillinenkin. Taas tänä aamuna tuli sitä ovisliman tyyppistä kananmunanvalkuaista ja se vähän ihmetyttää. Se on varmaan edellispäivän simppaa..Kaikkea muuta pms:ää teetättää, mutta tissit eivät ole yhtään kipeät eikä vatsakaan oireile (paitsi ilmaa tulee...) Ovis ei varmaan oo tapahtunut. Olen ennenkin huomannut, että menkat tulee vähemmillä oireilla ja kivuttomampina, jos ovista ei ole tapahtunut. Oishan se kuitenkin jännää, jos pääsis edes testaamaan!

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Oot kyllä aika sissi ollu jos noin pitkään oot jaksanu ootella testaamisen kanssa!!!! Mitkäs sun koopeet nyt onkaan? Joo, totta että aina sitä vaan jaksaa hyväuskosesti toivoa, vaikka aina vaan pettyy... Ja tosiaan mun vatsan kivut ym. saa nekin toiveet nousemaan, vaikka just miehen kanssa eilen puhuttiin ku kaksinkerroin olin olkkarissa että ei kyllä ihan normaalia oo... Mutta oma pää sanoo: " Ei se mitään tulehdusta tm. oo, vauva siellä kaivaa omaa pikku pesää missä asustaa seuraavat 9kk" Kyllä oon pönttö, sitten saa taas itkeä silmät päästään ku menkat alkaa...

Vierailija

[color=DC143C] Huomenta vaan kaikille! [/color]

[color=32CD32] Jospa Senniinan oireettomuus oiskin vaan hyvä juttu? Tiedä häntä, aina pitää pitää toivoa yllä... [/color]

[color=CD00CD] Nyt tulee omanapaista tekstiä: Eli mulla nyt kp21/25-33 (terojen kanssa viime kierrossa 29). Oviksesta asti on vatsaa kiristänyt, vihlonut, kuplinut jne. Eilen tuli sitten oikeen rytinällä vihlaisuja, niin että sai ihan kaksinkerroin mennä, niin kovin sattui. Ihan kuin puukolla ois löyty! Näitä kipuiluja tulee siis koko alavatsalla n. 5 senttiä navasta alaspäin, ei vaan tietyssä paikkaa. [/color] [color=00868B] Mietinkin tässä että oisko mahdollisesti jotain tulehdusta lykkäämässä? Onko kellään tietoa voiko gynen " oireet" olla noinkin ylhäällä masussa? Vai onko kenties jotain muuta? Pääasiassa tuntemukset on ihan tossa vatsan pinnassa (Voi ei mitä kuvauksia) mutta välillä siis viiltää vatsasta selkään asti... Jos jollain on tietoa/arvauksia/kokemuksia niin kertokaa ihmeessä! [/color]

[color=FF1493] Kuten varoitin, omaa näpää löytyy täällä tänään! =D [/color]

[color=800080] Kaikille vilttisläisille oikein paljon plussaonnea!!!!! [/color]

Vierailija

Kp 1 ja clomiloma alkoi. Se tarkoittaa myös lomaa vauvahaaveista. Ajatuksistahan sitä ei saa pois ja pupuilua tullaan harrastamaan tasaiseen tahtiin, kuten ennenkin. Jos tärppää, niin hienoa. Voittihan Suomi euroviisutkin. Vanha viisaus siis pätee edellen kohdallani: oireita tai ei, täti saapuu kellontarkasti paikalle.Vittu.No, eipähän tarvitse 2.6. sovitulla terassikeikalla selitellä työkavereille, miksi en juo eikä myöskään juhannuksena...

Vierailija

Kp:t on nyt 25/26-28 eli täti ehtii vielä oikein hyvin tulemaan. Mulla on noita " kiinnittymiskipuja" joissain kierroissa ollut, ei tosin noin kovia kuin Naksu kuvailit. Tätiä tähän mennessä tienneet kaikki oireet ja oireettomuudet.

Vierailija

Onpa ollut hiljaista täällä, piti ihan etsiä pinoa. Olen töissä tänään ja käytän työaikaa törkeästi hyväkseni notkumalla täällä=) On niin paska palkka, että pitää sitä jotakin omia etuja nyhtää, heh. Suurkiitos kaikille myötätunnosta. On se niin mukavaa, että on olemassa ihmisiä, jotka ymmärtää miltä tuntuu. Mulla ei ole oikeastaan ketään, kenen kanssa näitä asioita voisi OIKEASTI jakaa, joten suurkiitos teille kaikille olemassaolosta.

Omaa napaa tietty pitää tilittää taas...Kp3 eikä ole käynyt mielessäkään, että aloittaisin 6. clomikierroksen tänään. En tiedä, olenko vauvakuumeesta parantumassa vai mikä on, mutta olo on jotenkin helpottunut. Ehkä se vaan tarkoittaa sitä, että vauvan aika ei meidän perheessä vielä ole. Nyt en aio kuitenkaan kytätä kalenteria enkä edes tikuttaa, vaikka hieman kiinnostaisi tietää ovuloinko ilman lääkitystä. Toisaalta tunnen sen kyllä, jos niin käy, joten säästelen tikkuja tulevaisuuteen.

Olen jotekin tyytyväinen, että olen näin kasassa nyt ja olo on luottavainen tulevaisuuden suhteen. Hitto, jos meissä ei mitään vikaa ole, niin kyllä se joskus tärppää ja jos ei, niin sitten eletään näin.

Viikonloppua kaikille, vaikka itsestä tuntuukin ihan maanantailta. Meinasin uuden viikkopinonkin aloittaa, kunnes muistin, että perstaihan se vasta..Itseäni parempaa lykkyä piinailijoille ja liukkaita kelejä ovistelijoille=)

Senniina, still alive!

Vierailija

Lohtu- ja myötätuntohalaus täältä...enpä osaa sanoa mitään mikä ei kuulostaisi kliseeltä, mutta kovasti olen pahoillani puolestasi..

Kohta mulla alkaa " pitkä" vapaa - maanantaina takaisin töihin, en tiedä ehdinkö kuinka palstailemaan kun on kevätsiivoprojekti edessä, mutta plussausonnea kaikille tasapuolisesti ja iloa eloon!

T: Viltsu

Vierailija

viikonloppu meni kuntovitosella ja pihatöissä... kp:tä en ole nyt laskenut, alkukierrossa kuitenkin mennään kun vielä tuhruttaa ja naama kukkii kuin kesäinen kukkaketo...Nyt tilasin sitä vitamore totalia, kukas täällä sitä suosittelikaan? Mietin vaan, että jos joku sitä käyttää niin onko huomannut mitään muutosta missään esim. pms-vaivoissa?

Senniinalle ja Nasulle rutkasti plussausonnea!

Minäkin muuten testasin esikoisesta joulukuussa 2000 ekan kerran vasta kp37. Elämäni ensimmäinen raskaustesti taisi olla uniikki ja tuloksena haalea viiva, myöhemmin samana päivänä saimme predictorilla topakan punaisen pallon. Ei olisi tullut mieleenkään testata en edes haaveillut raskaudesta, mutta aioin mennä vatsakipujen takia gynelle ja sitten varoiksi kuitenkin testasin kun ne menkat siis olivat myöhässä - tulos olikin kovin hämmentävä, sillä me olimme olleet yhdessä vasta reilun kuukauden, ja raskauslaskurin mukaan kiihkeä alkuhuuma ajoittui juuri ovulaation tienoille... Noh se oli silloin nykyään hätäpäissään harkitsee testailua jo viikon päästä oviksesta...

Muistojen siiviltä terkkuja kaikille ja mukavaa alkanutta viikkoa!

Vierailija

Ainahan sitä on niin toope, että toivoo ja sit taas pettyy. Toisaalta siihen on jo tottunut. Turha toivo heräilee kuitenkin taas, kun tulee väkisinkin mieleen ainoa kokemukseni raskautumisesta: täysoireettomuus.

Testailen vasta, jos menkat oikeesti myöhästyy eli viikonloppuna tai alkuviikosta. Löysin vanhoja muistiinpanoja esikoisentekoajoilta -99 ja olin testannut kp37. Aika tiukat hermot ollu sillon=)

Vierailija

Piinistely jatkuu vielä. Huomisen yli jos pääsis, niin olis oikeesti jo piinaavaa. Huomenna on siis 2 viikkoa oletetusta oviksesta. Siitä on tosi pitkä aika, mutta on niinkin käynyt joskus, että menkat alkavat kuin salama kirkkalta taivaalta ilman mitään ennakko-oireita ja sitä tässä nyt oottelen. Oireita ei siis juurikaan ole. Tissit ihan tyhjät edelleen ja vatsassa vain pientä polttelua aika ajoin. Huippausta, väsymystä ja etovaa oloa välillä ja eilen paleli aivan vietävästi. Yöllä olikin sitten kurkku kipee oikeen kunnolla. Huono nukkuminen ja uni menkkojen alkamisesta viittaavat tädin tuloon. Ihana oli kuitenkin herätä ja huomata, että ei se kakkiainen vielä tullutkaan=)

Vitamorea tilasin mäkin, mutta en aloittanut. Olen syönyt multitabs2+:aa ja ajattelin, että tulee e-vitamiinista jo yliannostus. Tietääkö kukaan voiko näin käydä? Pms:iin olen kuitenkin saanut apua soijatuotteista. Popsin myös kurpitsansiemeniä, joissa muuten myös on e-vitamiinia.

tiistaita ja plussatuulia kaikille!

Senniina kp26/26-28

Vierailija

ja toivoa niin kauan kun ei ole tätiä...vaan eipä taida olla kauan. Kaikki merkit viittaavat siihen että tämä on kierron viimeinen päivä ja huomenna kp1. Koittakaa kestää sitten taas se rypeminen..Kaikki muut menkkaoireet on, paitsi tissi- ja vatsakipua. Jonkinsortin turvotusta on, mutta ei sellasta megalomaanista kuten yleensä. Sontimassa olen istunut ihan tätsymalliin ja valkovuoto on keltavuotoa, kuten aina ennen tätiä. Mielikin on maassa ja viime yön nukuin huonosti eli voi v:u taas kerran. Ei muuta kun katse lomaan ja syksyyn, jolloin haluan, että tämä akka tutkitaan oikein kunnolla.

Vierailija

Onkos täällä vilttiketjussa aina näin hiljaista? =) Minä kun olisin tässä koneella koko ajan! *sanoo tyttö jolla ei ilmeisesti ole elämää*

Senniinalla on jo oikeen kunnon piinat päällä! Hienoa! Kunpa itekin olis jo tossa vaiheessa, olis sit ainakin ratkaisun aika, tavalla tai toisella. Tää on kurjaa aikaa ku pitää vaan ootella että koska voi oikeesti piinailla... Nyt siis kp22. Kattelin tossa että viime kierto (1. terokierto) oli 27 pvää, joten jos siihen asti jaksais... Sulla on tosiaan mahtavasti oirettakin pukannut!

Mulla on jotenkin kumma olo, kun en oikeen tiedä mitä ajatella näistä " vaivoista" . Nyt nimittäin huomasin juilimisen lisäksi sen, että en voi mennä " kasaan" =), ottaa siis jalkoja koukkuun tohon eteen istuessa, kamala paineen tunne tulee alavatsaan, tohon keskelle ja sit sivuille kans. Onpa selkeetä tekstiä! No mut, onko siis suoli tukossa, joku tulehdus, liikaa ruokaa masussa =) vai mikä hitkula tässä on menossa! Jos mies ois nyt kotona ni tekisin sen varmaan hulluks näillä spekuloinneilla! =) Nyt annan palstatilaa muille, josko joku innostuis kirjotteleen!

Vierailija

Voi Senniina! Oon niin pahoillani tätsystä. On se kyllä ilkeä akka...Toivoin jo sulle kovasti plussaa. Koita jaksaa. Eiköhän se meidän kaikkien vuoro jossain vaiheessa koita.

Meillä on ollut vilkasta petipuuhien suhteen miehen työmatkalta paluun jälkeen. Muutaman päivän ero teki näemmä hyvää suhteelle.Alkuaikojen huuma tulee ikäänkuin takaisin kunnes arki sit taas voittaa ja väsymys palaa. Ollaan meinaan harvoin erossa. Miehellä työmatkoja n.pari kertaa vuodessa. Harmi kun ei oo ihan vielä ovisajat käsillä.Kp vasta 9. Toivottavasti riittäis tää into vielä ovisaikojen yli. Mukavaa et huomenna on miehelläkin vapaapäivä kun on helatorstai. Meille on tulossa tuttavaperhe kylään. Oli tarkoitus grillailla, mut nyt näyttää huonolta ilmat. Voihan sitä katoksen alla kyllä grillata sateellakin, mut ois ollu niin kiva syödä pihalla.

Plussaonnea kaikille tasaisesti+++++++++++ Ja mukavaa helatorstaita!!

Shannon

Vierailija

Senniina: Pahoittelut pettymyksestä:( ja voimia sulle!

Täällä näyttäis kans siltä, että vihdoin ne menkat alkais. Pyyhkiessä tulee jotain vaaleenpunasta, mutta ei mitään vuotoa kyl vielä.

Vatsa on ollut sekasin ja kävi jo uus raskauskin mielssä, mutta useinhan mulla on ollut pahoinvointia kun menkat alkaa ja aika ihmeelliseltä tuntuis jos ois heti tärpänny. Ei mulla ole kyllä sellanen olo mitenkään, että oisin raskaana mielikuvitus vaan välillä saa vallan. Ehkäpä huomenna ois jo kp 1? Pääsis ainakin normaaliin kiertoon.

Plussaonnea kaikille!

Vierailija

Toivottavasti ei sada koko viikonloppua. Toivottavasti myös alakerran niagara rauhoittuisi ja päästäisiin " paineita purkamaan" =-)

Ja plussauutisia ensi viikon pinoon, kiitos!

Vierailija

Tänne ei kummempia kuulu. Tätsy on potkaistu pihalle ja toivottavasti nyt ei sit enää itseään tunge tänne vähään aikaan. Yritin kyllä sille vihjaista et jos suuntais teillepäin Ria. Toivotaan et löytää sinne tiensä pian, et pääset päiviä laskemaan. Ootteko muuten käyttäneet nyt ehkäisyä vai jatkaneet normaaliin tapaan. Jospa oisitkin vaikka jo raskaana kun tätiä ei kerran näy!! Mies on tulossa tänään kotiin työmatkaltaan. Isommat pojat menee tänään mummilleen yöksi ja tyttökin on toisella mummolla, joten meillä onkin sit mukava ilta tiedossa kun kuopus saadaan nukkumaan.

Toivotaan Senniina et toi oireettomuus merkkais raskautta. Pidän peukut ja varpaat pystyssä sun puolesta. Ja toivottavasti Naksullakin merkkais kipuilut myös sitä itteään!!!

Olihan se aikamoinen ylläri kun Lordi voitti euroviisut. Kyllä sitä ajatteli et se paremmin pärjäis kun suomi yleensä, mut että ihan voitti. Meillä lapset eivät tällä hetkellä mitään muuta laulele kuin lordia. Ovat ihan faneja. Kuopuskin laulelee " alle oot" . Hauskan kuuloista. Itekin oon siitä biisistä ruvennu tykkäämään, vaikkei se itse hirviöteema oikein iske. Mies on tykänny siitä alusta lähtien.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

Shannon kp 7/24-29 (Saa nähdä miten kierto asettuu nyt km:n jälkeen)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat