Tammenterhojen maanantai!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta! En ainakaan huomannut pinon aloitusta, joten teen sen itse:)

En olekaan vähään aikaan kirjoitellut, lueskellut kylläkin teidän kuulumisia..

Edelleen olo jatkuu vähä oireisena.. Kandivaiheko se pelkäsi tuulimunaa? Sama pelko on täälläkin tuon oireettomuuden, tai paremminkin lievien oireiden takia. Keskenmenoon päättyneessä raskaudessani ei myöskään muistaakseni ollut kovia oireita eli sieltähän nämä pelot alkunsa saavat. Mahaa vähän nippailee välillä, rinnat pikkasen arat joka päivä, muttei koko ajan. Ruokahaluttomuutta on varmaan vähän, ei oikein tee mitään mieli syödä.

Ultraan on vielä aikaa, vasta keskiviikkona. Tää odottaminen on kyllä

kaikkein pahinta. Saattaapa pikkuisen jännitttää siellä odotushuoneessa;)

Mutta olipas jymy-ylläri tuo euroviisuvoitto!! Ketkä kaikki sitä katsoivat?

Meillä oli " kisa-studio" , ja kylläpä oli hauskaa katsella pisteiden jakoa;)

Mukavaa viikkoa kaikille!

Kommentit (1)

Vierailija

Täällä sitä taas ollaan. Ei täälläkään paljon oireita ole, mutta riittävästi. Pitää siirtyä vissiin tekemään uuniruokia kun ei pysty edes ruokaa käristämään. Äsken käristelin lenkkiä ja jauhelihapihvejä, niin miehen piti tulla jatkamaan, ja minun mennä WC:hen kun rupesi oksettamaan.

Sama oli jauhelihan kanssa. On vähän vaikeaa isompien lasten kanssa kun ihmettelevät kun juoksen vessassa. Lapsille (8v ja 9v) kerrotaan sit kun on se kriittisin aika ohi,etenkin kun tyttö toivoo kovasti pikkusisarrusta. En olis uskonut et LORDI voittaa, enkä kyl hirveästi toivonutkaan. Ei ole oikein minun makuuni. Hienoa tietysti että Suomeen tuli viimein voitto.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat