Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~♥~♥~ENSIKOT~♥~♥~ 22.5. Onnea poppiupau ja Voikukka83!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

[color=magenta][size=3]Hyvä Herra Haikara,[/size]

tässä on lista kaikista meistä [b]Ensikoista[/b], jotka haaveilemme ensimmäisestä ikiomasta vauvasta. Tilaamme kaikille ainakin yhden nyytin ja toimitus tietenkin pikana. Jos törmäät tätiin matkalla, harhauta sitä niin, ettei se enää pääse kiusaamaan meitä!

Parhain terveisin,

[size=3]ENSIKOT:[/size][/color]

[color=blueviolet][b]jessica2[/b] Minä siis myös 29-vuotias, tänä vuonna vielä pamahtaa 30 lasiin kylläkin. Mies on 33-vuotias. Asumme Turun seudulla. Yritys aloitettu 06/05.[/color]

[color=blueviolet][b]mooli[/b] Olen 30v. Suur-Helsingistä, mies kymmenisen vuotta vanhempi ja ekaa kiertoa yritetään nyt kesäkuussa 05.[/color]

[color=blueviolet][b]Tappert[/b] Minä 25v ja avokki 23v. Eka luomukierto vasta meneillään pillereiden jäljiltä (syyskuu 05) - ja nyt jo kauhee jännitys päällä.[/color]

[color=blueviolet][b]Killa[/b] Minä ja mies 30v, Helsingistä. Pillereistä luovuttu kesällä -04, jonka jälkeen " varmoilla päivillä" menty. Kunnon yritys aloitettu elokuussa -05 eli tähtäillään vähän toisin päin noita päiviä.[/color]

[color=blueviolet][b]-Naksu-[/b] Molemmat ollaan 25 ja yritys on vasta aloitettu eli siis 10/2005.[/color]

[color=blueviolet][b]Aurora@79[/b] Ikää molemmilla 26. Asumme Etelä-Suomessa. Ensimmäisen yritys alkanut 11/05.[/color]

[color=blueviolet][b]Afternoon[/b] Olemme mieheni kanssa molemmat yli kolmikymppisiä ja ekaa toivotaan. Etelä-Pohjanmaalla asustellaan. Pillerit jätin pois huhtikuussa 05 ja yritys aloitettu 07/05 [/color]

[color=blueviolet][b]Essi-78[/b] Ikää mulla 27 ja miehellä 34. Pääkaupunkiseudulla asustellaan. Yritys alkanut 10/05 pitkän kuumeilun jälkeen. Alkuraskauden km 02/06. [/color]

[color=blueviolet][b]masu06[/b] Olen 24v. ja aviomieheni on 28v. Tädin totaalinen karkoitus on aloitettu 6/05.[/color]

[color=blueviolet][b]Majita[/b] Minä 24-v., mies 31. Asumme ulkomailla. Ensimmäinen ollut toiveissa huhtikuusta -01. [/color]

[color=blueviolet][b]TiggerX[/b] minä 24v., kihlattu 25v. Asumme Kuopiossa väliaikaisesti opintojeni loppuun. Pillerit jäi juuri ennen joulua 2005, ja pikkuhiljaa alamme yrittämään!;) [/color]

[color=blueviolet][b]Nellamaija[/b] ikää helmikuussa 30. Mies 31, asustaa työn vuoksi ulkomailla. Esikoinen vasta haaveena, elämäntilanne sallinee hälle luvan tulla maalis-/huhtikuulla -06.[/color]

[color=blueviolet][b]EmmaAnna[/b] Olen 23 ja mieheni 22. Esikkoa ollaan toivottu kesästä -05 saakka.[/color]

[color=blueviolet][b]hapö2[/b] Esittelyvuorossa olisi 27v pariskunta vantaalta. Yritys alkanut 2/06. Esikoinen olisi erittäin tervetullut vaikka heti tästä ensiyrityksestä. =)[/color]

[color=blueviolet][b]hoyt[/b] Olen 22-vuotias ja ensimmäistä aletaan yrittämään. Mies on 26v. ja asustelemme täälä pohjois-pohjanmaalla. Lopetin pillerit 01/06.

[color=blueviolet][b]kathy@[/b] Olen 26v. ja mies 27v. Pillerit jätin pois 9/05 ja yritystä on ollut enemmän ja vähemmän aktiivista.[/color]

[color=blueviolet][b]trixie2[/b] Täällä kans haaveillaan ekasta... Minä 27v ja avopuoliso 23v. Ollaan pohjanmaalta. Yritys aloitettu 7/05.[/color]

[color=blueviolet][b]Lisbet81[/b] Ikää tulee heinäkuussa 25v ja avopuoliso (10.6.2006 alkaen AVIOMIES :)) toukokuussa täyttää 28v. Esikoista kovasti toivomme. Ehkäisy jätetty pois 10/05, vielä ei ole tärpänny ja menkat ihan päin " hornan tuuttia" !! :([/color]

[color=blueviolet][b]Tuiskutiusku[/b] Olen 23 v. ja mieheni 27 v. Ensimmäistä tulokasta olemme yrittäneet 08/2005 lähtien.[/color]

[color=blueviolet][b]Anskuliini82_[/b] Olen 24-vuotias nainen ja mies on 26-vuotias. Asustamme Pirkanmaalla kahden koiran kanssa. Jätin pillerit pois viime viikolla (8/3) ja tuossa huhti/toukokuussa olisi tarkoitus jättää kaikki ehkäisy pois. Haaveissa siis kevätvauva vuodelle 2007. Saas nähdä...[/color]

[color=blueviolet][b]Iisa25[/b] Olemme molemmat 26 vuotta tänä vuonna, Pirkanmaalta, naimisissa vajaa vuosi. Esikoisesta haaveillaan, pillerit jääneet helmikuun alussa 06.[/color]

[color=blueviolet][b]fayfiorina[/b] Minä olen 30 ja ukko 31-vuotias. Haikaralle olemme kirjoittaneet ja toiveen ensimmäisestä lapsesta jättäneet. Vuoden verran olemme olleet naimisissa ja kohta 13 vuotta yhdessä. Perheeseemme kuuluu minun ja ukon lisäksi kolme koiraa.[/color]

[color=blueviolet][b]sabam[/b] Ollaan reilu parikymppinen pariskunta Oulusta ja päätettiin heittää pillerit romukoppaan ja yrittää omaa vauvelia. Ylihuomenna eli 24.3.2006 otan vikan pilsun ja sittenpä alkaa kuukautisten jälkeen yritys.[/color]

[color=blueviolet][b]Sara-Maria[/b] Oon 25-vuotias ja toinen osapuoli pari vuotta vanhempi. Toivomuksena olis oma pienokainen vuosimallia 2007. Kuumetta on podettu jo jonkin aikaa ja lupa/yrittäminen alkakoon huhti-toukokuussa.[/color]

[color=blueviolet][b]Han_[/b] Olen 20 ja aviomieheni 24 ja asumme täällä pohjois-Suomen " pääkaupungissa" . Lapsi on erittäin tervetullut pikku yksikköömme heti kun on tullakseen. Ehkäisy lopetettu 3/06.[/color]

[color=blueviolet][b]Nea81[/b] Herra Haikaraa odottaa kanssani avomies 25-v ja Westie-pentumme Timi.[/color]

[color=blueviolet][b]Keiju78[/b] Ikää jo lähes 30 (sekä minulla että aviomiehelläni). Asumme Itä-Suomessa. Vauvakuumetta takana monta vuotta. Pillerit jätettiin pois 08/05. Tositarkoituksella aloitettiin yritykset 02/06.[/color]

[color=blueviolet][b]desejo[/b] Olemme molemmat mieheni kanssa 28-vuotiaita. Asustelemme pääkaupunkiseudun kupeessa. Esikoista olemme toivoneet viime syksystä saakka, ehkäisy jätettiin pois 09/2005.[/color]

[color=blueviolet][b]Adette[/b] Oon vm-79 ja mies vm-80 ja esikoinen siis haaveissa.. Yritystä ollu jo viime vuoden syyskuulta ja kierrot oli aluksi piitkiä ja nyt sain sit clomit ja terot avuksi.[/color]

[color=blueviolet][b]Bianco[/b] Jätin pillerit pois 3/05 ja kierto meni hetkeksi totaalisen sekaisin, tasoittui vasta 6/05. Eli oikeastaan voisi sanoa että yritystä on siitä saakka. Kolmekymppiä täyttyy mulla vielä tän vuoden aikana ja mies on pari vuotta vanhempi, joten biologinen kellokin tikittää jo koko ajan äänekkäämmin. [/color]

[color=blueviolet][b]Mairanne[/b] Minä 23v, mies 26v. Ehkäisylaastarit jätettiin pois tammikuun lopussa. Varsinaista yritystä ei olla aloitettu, tärppää jos on tärpätäkseen :) Asutaan lounais-Suomessa.[/color]

[color=blueviolet][b]pajuska83[/b] olen 23 v. ja mies piakkoin 26 v, yhdessä ollaan oltu seitsemisen vuotta. Pillerit olen lopettanut maaliskuun 06 lopussa eli nyt vasta eka kierto ilman pillereitä, todella alussa siis ollaan..vauvakuumetta on kestänyt jo jonkin aikaa. Perheeseen kuuluu myös koiruus ja kaksi kissaa.[/color]

[color=blueviolet][b]Juliaana-82[/b] Olen 23v ja mies 28v, ehkäisy jätettiin pois nyt eli 5/06. Etelä-Pohjanmaalla asustellaan.[/color]

[color=blueviolet][b]Avecos[/b] Alle kolmikymppisiä ollaan, esikoisen ensimmäinen tilaus 03/06.[/color]

[color=blueviolet][b]nuka84[/b] Olen 22-vuotias, samoin avomieheni. Pillerit olen jättänyt pois syyskuussa -05. Miekkonen ei niin vauvakuumeinen ole kuin minä, mutta vauva on kuulemma silti tervetullut, jos on tullakseen.[/color]

[color=blueviolet][b]Sininpilvi[/b] olen 25, Vantaalta ja me aloitettiin ihan nyt vasta huhtikuussa -06 yrittämään. En ole syönyt pillereitä 6 vuoteen kun ne ei oikein mulle sopineet. Sormet ja varpaat ristissä, vauva mielessä! :)[/color]

[color=blueviolet][b]Paju-82[/b]Oon 24 ja miehellä ikää 26. Etelä-Suomen asukki, henkinen keskisuomalainen. Vika pilleri kurkusta alas 26.4. Kroonista kuumeilua pitkäään!

[color=blueviolet][b]Titi-uu84[/b] Olen vm.-84 opiskelija, mieheni vm.-81 työelämässä. Pian 6 vuotta yhteiseloa takanapäin. Asumme Itä-Suomessa maaseudulla. Ensimmäinen yrityksessä ja pillerit jätetty pois 04/2006.

[color=blueviolet][b]Serenity[/b] ikää on mulla 25, miehellä 26 vuotta. Itse opiskelen, mies töissä. Oulusta ollaan. Pillerit jäi pois ihan vasta, joten ekoja luomumenkkoja tässä odotellaan tulevaksi (tai siis EI TIETENKÄÄN odoteta, mutta kun ei aavistustakaan kierron pituudesta, niin ei kovin suuret toiveet näin ensimmäisenä kuukautena).[/color]

[color=blueviolet][b]sadeye[/b] Itse olen kohta 25 ja avomies on 26. Pillerit on jätetty huhtikuun lopussa 06. Varsinainen yritys olisi tarkoitus aloittaa 6/06. Ensimmäisestä pikku kääröstä haaveillaan.[/color]

[color=blueviolet][b]Pandora74[/b] Minulla ikää 31v ja pykälä kolahtaa mittariin lisää ensi kuussa. Miehellä ikää 36 ja kolme lasta edellisestä liitosta. Minulle siis ihka ensimmäinen on hakusessa. 1/05 heti ensi yrityksestä tärppi tuli, mutta se meni kesken noin vkolla 10. Ja sen jälkeen on ollut hipi hiljaista... Joten odotellaan jos jotain tapahtuisi...[/color]

[color=blueviolet][b]Ninca[/b] itsellä ikää 27v. ja mies 29v, pillerit jäi pois 4/06 ja varsinainen yritys alkaa 6/06 tai oikemmin 7/06, kunhan häät on ohi :-) Mut siis nytkin toki erittäin mielellään plussaus vastaan otetaan jos olisi tullakseen.[/color]

[color=blueviolet][b]sannis85[/b]

[color=blueviolet][b]SillySausage[/b]

[color=blueviolet][b]miauuu[/b] Olen 32 v ja mies kymmenisen vuotta vanhempi. Pääkaupunkiseudulta ollaan, yritys aloitettu helmi-maaliskuussa 2006.[/color]

[color=plum]+ ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ +

[size=3]PLUSSANNEET ENSIKOT:[/size]

+ ~ + ~ + ~ + ~ + ~ + ~ +[/color]

[color=deeppink]

♥ PauliNea la 10.7.06

♥ Tarastella heinäkuu 06

♥ Silmu80 la 24.7.06

♥ justagirl la 27.7.06

♥ Vocifer la 3.8.06

♥ Niamey_85 la 4.8.06

♥ Mii- la 8.8.06

♥ QueenBzZ la 9.8.06

♥ quiero3 la 21.8.06

♥ Niki-76 la 21.8.06

♥ jj31 la 22.8.06

♥ Tintarella la 24.8.06

♥ pepsimax7 la 10.9.06

♥ Manteli-81 la 11.9.06

♥ Ull-maij la 13.9.06

♥ Helmi-75 la 14.9.06

♥ nau la 15.9.06

♥ Sippuliini la 23.9.06

♥ Riverlady la 09/06

♥ Olivia@ la 6.10.06

♥ hippi-hiiri la 6.10.06

♥ Espree la 16.10.06

♥ ykkösope la 23.10.06

♥ amy75 la 27.10.06

♥ JoJo1 la 2.11.06

♥ viipero la 6.11.06

♥ Elina-1985 la 10.11.06

♥ Hemuli5 la 17.11.06

♥ fiorella la 19.11.06

♥ jepen la 24.11.06

♥ cactus79 la 1.12.06

♥ laralei la 12.12.06

♥ AinoAurora la 15.12.06

♥ nesselia la 17.12

♥ keinuhepo la 18.12.06

♥ kandivaihe la 31.12.06

♥ leppis06 la 1.1.07

♥ Viipuli82 la 7.1.07

♥ Hiljamaari la 8.1.07

♥ HaKi83 la 9.1.07

♥ siru85 la 17.1.07

♥ Voikukka83 la

♥ poppiupau la

[/color]

Kommentit (5)

Vierailija

Hei,

Lisäisitkö minut listallenne.

Minä ja mieheni olemme 27 vuotiaita ja asumme Etelä-Suomessa. NAimisissa oltu vajaa vuosi ja hiljalleen ollaan tilaamassa haikaralta esikoista.

t. Miina

Vierailija

Nyt kun vielä listaa pävittelet, niin laitatkos mun esittelyyn iän tilalle " molemmat vuosimallia -79" , kun tuo ikä vaihtuneen kohta puoliin. Parempi siis laittaa vuosiluku kun ei tiedä kaunako täällä roikkuu:)

*kiittää ja kumartaa*

Vierailija

Lisäisitkö myös minut listaan. Ollaan avomiehen kans 25v ja ekaa yritetään pitkien keskustelujen jälkeen. Yritys aloitettu 5/06

Uusimmat

Suosituimmat