Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***CLOMISTIT*** viikko 21

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta clomisisaret.

Adette (nikki saattoi mennä pieleen, sori..) taisi ihmetellä oireettomuuttaan. Täällä sitten toinen. Kp:t 24/26-28 eikä tunnu missään. Kaikkea muuta teetättää, mutta tissit eivät ole yhtään kipeät eikä vatsakaan oireile, kuin ilmavaivoilla...No, tulkitsen tämän niin, että ovis ei ole kaikesta piikityksestä ja nappien vetämisestä huolimatta tapahtunut ja oireettomuus liittyy siihen. Erikoista on ollut oikeastaan vaan ovisliman tyyppinen vuoto kp 19 alkaen. Sitä ei ole tullut ihan joka päivä, mutta useana kuitenkin ja tänä aamuna viimeeksi. Ehkä se on vanhaa simppalastia. Kuitenkin se ainoa kokemukseni raskaaksi tulemisesta tulee aina mieleen, kun silloin ei oireita ennen menkkojen poisjääntiä ollut ollenkaan. Se nostattaa taas sitä turhaa toivoa. Mutta hitsiläinen, jos pääsis edes testaamaan!

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Kp3 eikä käynyt mielessä aloittaa 6. clomikuuria tänään. Olen ihan elossa, vaikka pettymys tädin tulo tietysti olikin. Siihen alkaa kuitenkin jo tottua. Kiva, että Hannakin taas kirjoittelet. Itse en aio tikuttaa, mutta olis kiva kuulla, mitä sun tikut kertovat.

En merkannut edes näitä menkkoja kalenteriin, enkä aio murehtia sitä, koska seuraavat tulee. Saa nähdä, minkälaiseksi kierto muodostuu ilman clomeja. Toiv. ei veny kauheesti yli 30 pv. Jos ovis tapahtuu, niin tunnen sen kyllä tai ainakin luulen niin. Mitään poppakonsteja en myöskään ota käyttöön. Ajatus greipistä yrjöttää...

En tiedä pitäiskö huolestua, kun ei edes ahdista yhtään. Ajattelen, että jos ei näin aktiivisella seksielämällä (väh. jtp koko kierron ajan) lasta kahdelle terveelle ihmiselle tule, niin sitten sitä ei ole meille tarkoitettu tulevaksi.

Plussatuulia ja tsemppiä kaikille!

Vierailija

Minä kirjoittelen omaa napaa, kun ei kerran kellään muulla ole asiaa :-)

Olin äsken gynellä. Ultralla katottiin limakalvon ja munasarjojen tilanne. Limis oli ok, 9mm. Nyt on siis kp 15/27-28 ja ovistesti näytti tänään kolmatta päivää positiivista. Munasarjoissa näytti olevan tulossa/menossa ainakin 2 ovulaatiota. Yhdestä ei ollut oikein varma, kun näytti että munasolu olisi jäänyt keltarauhasen sisään (niinkin kuulemma joskus käy, ettei munasolu " poksahda" kunnolla). Mies sai lähetteen simppatestiin, mutta odotellaan nyt vielä tämä kierto, kun ei sekään ihan ilmaista lystiä ole. Jos ei siinä mitään vikaa niin sitten tutkitaan mun torvet ja edetään sitä kautte. Jos taas siemennesteessä on vikaa niin sitten inseminaatio.

Vierailija

moikka vaan....ja onnea piinailijoille...paljon +++säteitä!!

käyn melkein päivittäin lukemassa kuulumisianne.

te joilla ei oireita ole ollut ja menkat lähestyy,niin tiedoksi ettei mullakaan juuri ollut oireita...se menkkamainen jomotus oli muutaman päivän ajoittain,mutta silti eivät alkaneet:) joten toivoa on...

itsellä ei uutta kerrottavaa,ensi tiistaita sitten vaan odottelen.ultrassa tilanne selviää. nyt viikonloppuna alkoi kyllä etova olo välillä vaivaamaan eli vähän väliä on syötävä jotain,sillä tavoin siitä pääsee :)

mutta tulen sitten viimeistään kertomaan ,mitä siellä näkyi vai näkyykö mitään..peukut pystyyn!

Vierailija

ja toivottavasti tulis ens viikon pinoon plussauutisia vai olikos kukaan nyt piinailemassa...

Hanna: mustakin tuntuu, ettei ole mitään kerrottavaa, kun olen clomitauolla (jonne en tosin joutunut, vaan halusin). Silti notkun täällä kurkkimassa, josko muilla olis kivaa kerrottavaa ja horisen sitten niitänäitä, kun ei itse asiasta ole kerrottavaa=) ja aika omanapasiahan nää mun jutut ovat olleetkin...

Toivottavasti ei sada koko viikonloppua ja loppuis pian tämä niagaramainen valuminen tuolta alakerrastakin, jotta sais ukkokin helpotusta paineisiinsa, heh!

Vierailija

Peukkuja viikon piinistelijöille! Missäs vaiheessa aiotte testailla?

Mulla ainakin nuo oireet (siis ovis- yms.) vaihtelee kierrosta toiseen, vaikka ainakin tikkujen mukaan ovis tapahtuukin. Ovislimoja en ole seurannut enää aikoihin. Sekoittuvat liikaa niihin " muihin nestemäisiin eritteisiin" ;-)

Omaa napaa: Tänä aamuna ekaa kertaa tässä kierrossa ovistikkuun taas hiukan vahvempi testiviiva kuin kontrolliviiva. Mikäli vanhat merkit paikkansa pitää niin huomenna tulee vielä selvästi vahvempi viiva. Samaten kun viime kierrossa niin lämmöt on jääneet todella epäsäännöllisen nukkumisen takia mittaamatta. En ole viitsinyt nähdä vaivaa, kun näyttävät kuitenkin mitä sattuu. Viime yönä nukuin taas vajaa 5h ja senkin nukahtamislääkkeiden voimalla. Edellisyönä 4h (ilman nukahtamislääkettä). Viime kierrossa huomasin ekan kerran, että just oviksen aikoihin oli uneton kausi. Hyvä yrittää siinä sitten touhailla jotain, kun olo on kokoajan kuin halolla olis päähän lyöty... Nukahtamista ei ollenkaan auta se, että luultavasti noiden hormonien takia ärsyynnyn todella helposti ihan pikkuasioista. Esim. jos mies lukee liian kauan kirjaa (-> yövalo on päällä).

Vierailija

Heippa!

Minäkin välillä ajattelin kertoa kuulumisia, vaikka mitään ihmeellistä ei olekaan kerrottavaa. Tuolle toiselle puolelle en osaa kirjoitella ollenkaan, lueskelen vain muiden vointeja. Ensi maanantaina on ensimmäinen neuvola, toivottavasti kuunnellaan jo sydänääniä, ja toivottavasti ne kuuluvat :).

Olo vaihtelee tosi paljon, väsyttää edelleen koko ajan ja huono olo vaivaa, varsinkin iltaisin. Aika voimaton olo siis on, mutta kärsin sen mielelläni, jos vaan kaikki menee hyvin. Finnit naamassa ja edelleen tosi kipeät rinnat kyllä vähän antaisivat vihjettä siitä, että jotain on meneillään :).

Mies on ihanan innoissaan vauvasta, kovasti olemme miettineet nimeä, ja maku vaihtelee joka päivä :).

Tuulista viikon jatkoa! Huomenna on onneksi vapaa päivä!

Olvi, 9+6

Vierailija

Taidetaan tosiaan Hannan kanssa mennä samoissa. Tänään kp16. Ovistestejä olen tehnyt ja aika lailla haaleaa viivaa tulee. Ei hyvältä näytä. Jotenkin nyt on jo vähän luovuttanut olo tämän kierron suhteen, en tiedä miksi. Voipi olla että jos/kun seuraavat menkat alkaa, tilaan gynelle ajan kierron puoliväliin ja saapi tarkistella munisten tilannetta.

Kun yritimme esikoista clomit tasoittivat hyvin kierron pituuden 28 ja ovis oli hyvissä ajoin kp17. Nyt minusta tuntuu että kroppa ei tällä kertaa reagoi clomeihin yhtä hyvin. Ainakaan tähän yhden tabletin annostukseen.

Sorry omanapainen ja alakuloinen juttuni. Jospa ensi viikolla tänne kirjoittelisi pirteämpi oviksen bongannut SaaraMatias.

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia! Piinaillaan Hanna yhdessä!

SaaraMatias

Vierailija

Täällä siis kp 58 eikä näy menkkoja.Mun piti siis tästä seuraavasta ehkä joskus alkavasta kierrosta alottaa clomit ja terot, mutta hiukan on paha alottaa, kun menkkoja ei näy eikä kuulu.Ärsyttävää!

Pitikin kysyä, että onko jotakin lääkettä (tai varmankin on) millä sais menkat tulemaan? Aattelin ens viikon alkupuolella soitella lääkärille ja kysellä asiasta, kun alkaa olla vähän ikävää kun ei ole kahteen kuukauteen ollu menkkoja. Ja varmuudeksi testasinkin mutta negahan se oli ja sen tiesin jo valmiiksi.

On se ihmeellistä kun ennen on toivonut ettei menkat alkaisi ja nyt oikeen oottaa, että alkais nyt jo.Toivo kuitenkin elää että näillä pillereillä raskaaksi tulisin.

Vierailija

Marrasmamma juuri tässä eilen mietin, että mitenkäs sinun tiedot oli vielä tuolla listassa, muistelin että etkös jo plussannut. Laitan heti sinut listaan plussanneiden kohdalle, mitenkähän ihmeessä olen unohtanut sinut sinne laittaa.

Olen minäkin hyvä listan päivittäjä, vähän nolona nyt :)

Voisinhan kertoa vähän omaa napaa, vaikka ei kerrottavaa kyllä juurikaan ole. Eli kp12 menossa, aloittelin jo sunnuntaina tikuttamisen kun ennen clomeja ovis tuli n. kp15 paikkeilla, muistaakseni. Kuitenkaan sain kolmeen testiin ihan puhtaan negan, tänään sitten oli jo testiviivassa hieman väriä. Pupuilutkin on jo aloitettu ja jatketaan vielä pitkään niin ei ainakaan pitäisi väärän ajoituksen takia mennä pieleen tai pupuilumattomuuden.

Voisiko jo plussanneet laittaa vielä lasketunajan tänne niin voisin sitten lisätä tuohon listaan ne.

+++säteitä kaikille.

Vierailija

Menkkojen alku on aina inhottavaa, vaikka toiveet ei niin kovin korkealla olisikkaan. Mulla ainakin aina jossain takaraivossa kuitenkin elää ajatus, että josko sittenkin, vaikka realistisesti kun ajattelee niin tietää että todella pieni todennäköisyys...

Vierailija

[size=4][color=EE1289]Kuumeilevat clomistit

[size=2][color=EE1289]LiisaM [size=2][color=#000000]Ikä 38v. Meillä on yksi clomialkuinen lapsi -04. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Sitten oli parin kuukauden tauko ja nyt 4. kierto clomeilla. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.

[size=2][color=EE1289]Hanna [size=2][color=#000000]Yritys aloitettu 06/04 ja clomit aloitettu 01/06. Yhtään lasta ei ennestään ole. Itse olen 23v. ja mieheni 30v. Tauolla clomeista 05/06 alkaen.

[size=2][color=EE1289]Adette [size=2][color=#000000]Minä vuosimallia-79 ja avopuoliso vm-80 ja esikoista yritetään. Yritys aloitettu syyskuussa 2005 ja terolutit aloitettu tammikuussa 2006 säännöllistämään kiertoa, clomit aloitettu 04/06 + terot.

[size=2][color=EE1289]Irmeli72 [size=2][color=#000000]Terolutit käyttöön 04/06? Näillä eväillä yritämme muutaman kuukauden minkä jälkeen (oletan) aloitan clomit. Kotona on jo kaksi suloistakin suloisempaa clomi poikaa (6 ja 3,5v.) ja kolmatta toivotaan kovasti.

[size=2][color=EE1289]omppu03 [size=2][color=#000000]Oma ikä ja miehen myös hieman yli 30v. kolme lasta ennestään jotka saaneet alkunsa luomuna. Neljättä yritetty 09/05 lähtien, joulun aikaan todettu pco, jolloin clomit käyttöön.

[size=2][color=EE1289]Sätky [size=2][color=#000000]Ikä 31v. Yritys aloitettu 06/05, clomit 03/06 (+luget 01/06). Ennestään yksi clomi-lapsi, syntynyt 12/03 jouluaattona.

[size=2][color=EE1289]marrasmamma [size=2][color=#000000]Toinen clomi kierto lopuillaan, teroluteja olen jo syönyt 6 kk, ja niitä jatkan. Mulla aikaisemmasta liitosta tyttö-99 ja poika -00, luomuna tulleet ja helposti. Tätä vauvaa yritetty 2v 2 kk, yksi km 1v 2kk sitten.

[size=2][color=EE1289]Kaipuu [size=2][color=#000000]Ikä 40+. Clomit aloitettu 16.2.06. Aiemmin käytössä vuosia sitten n. 1/2 v. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet.

[size=2][color=EE1289]pömppö79 [size=2][color=#000000]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km). Nyt siis eka clomikierto meneillään.

[size=2][color=EE1289]Henkaripuustin [size=2][color=#000000]Eli tämän nimimerkin taakse " kätkeytyy" 22-vuotias ensimmäistä kovasti halaja nainen ja mies löytyy vm-81. Ehkäisy jätetty 12/04 ja tähän reiluun vuoteen mahtuu yksi keskenmeno 2/06 RV 9+3. Nyt sitten takana eka clomiavusteinen kierto.

[size=2][color=EE1289]SaaraMatias [size=2][color=#000000]Elikkäs olen 28v. mies 32v ja yksi poika 05/05(clomiraskaus). Pco on todettu 10/03. Clomit aloitettu 04/06. Pikkukakkosta kuumeillaan.

[size=2][color=EE1289]Senniina [size=2][color=#000000]37v. mies 32v. mulla 12/99 syntynyt poika 1.clomikierrosta. Miehellä ennestään 2 lasta. Viimeiset pillerit olen syönyt -93. Clomit aloitettu 01/06, yritystä viime syksystä. Vikaa ei ole löydetty. Päässä varmaan=)

[size=2][color=EE1289]Giiga-82 [size=2][color=#000000]Olen 23v ja mies 25v, ja kuumeillaan pikkukakkosta. Eka sai alkunsa ekasta clomikierrosta -03 ja nyt yritys aloitettu tavallaan vuoden alusta. 04/06 yritys aloitettu kunnolla.

[size=2][color=EE1289]Helinä_1983 [size=2][color=#000000]22v. ja mies 24v. ennestään yksi " luomulapsi" tyttö 07/04. Todettu lievä hormonihäiriö, clomit ja terolutit aloitetaan todennäköisesti 05/06. Toista yritetty lähes vuosi.

[size=2][color=EE1289]Elora [size=2][color=#000000]Ikä 35v. mies 40v. 2 lasta, syntyneet 03 ja 04. Todettu endo ja miehellä heikentynyt siemenneste. Ensimmäinen lapsi luomuna ja toinen terot ja clomit yhdistelmä ja toisella inseminaatiolla. 3kk clomitauko menossa.

[color=EE1289]Plussanneet clomistit

[size=2][color=EE1289]Kanelisokeri la 19.11.

[size=2][color=EE1289]Viliweera

[size=2][color=EE1289]pipu-77

[size=2][color=EE1289]Severon

[size=2][color=EE1289]Ulriina

[size=2][color=EE1289]Olvi

[size=2][color=EE1289]StayAtHomeMom (clomit olisi aloitettu 05/06)

[size=2][color=EE1289]yöö

[size=2][color=EE1289]Levinia

Vierailija

Senniinalle harmitteluni ja ISO LOHTUHALI!

Oliskos meillä tällä viikolla piinailijoita? Plussatuulia niille!! +++

ON: kp12 menossa. Kohta vois ruveta ovista tikuttelemaan. Tosin viimeiksi oli aika myöhään, vasta kp21. No, katsellaan miten tässä mennään. Taas oli alkukierrosta mulla kovia päänsärkyjä ja mielialan vaihtelujakin näyttää olevan. Sivuvaikutuksia ainakin clomit saavantaikaiseksi...valitettavasti!

Tulkaahan muutkin clomistit kertomaan kuulumisia! Tehdään pitkä pino!

SaaraMatias

Vierailija

Hanna se taisi olla, joka kävi huhuilemassa plussanneita clomisteja ja laskettuja aikoja. Itsehän en edes clomeja kerinnyt aloittaa vaan (oma luulo) parin viikon foolihappo- ja rautakuurit saivat potkua plussaan :o)

LA siis 31.12.06. Vähän vielä jännitellään, kun eka neuvola on vasta viikon päästä ja np-ultraanki vielä reilusti aikaa...

Mukavaa kesän aloitusta kaikille clomisteille ja plussaonnea!

T. StayAtHomeMom 8+3

Vierailija

SaaraMatiakselle ja Hannalle onnea oviksen metsästykseen!

Irmeli72: Clomeja syödään yleensä kp 3-7 tai 5-9. Itse syön 3-7. Huomenna otankin viimeiset clomit tälle kierrolle. Sitten vain odotellaan ja odotellaan...

Eipä tässä mitään ihmeempää tällä kertaa!

Plussaonnea tietysti kaikille!

Omppu

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat