Miks kaikki voivottelee kun mneilla 2 tyttoa! Moni sanoo, etta kylla se kolmas nyt taytyy " tehda" , etta akkavalta saadaan kuriin.

Vierailija

Ja mua kun ei naurata yhtään. Anoppikin sanoi 1. lapsen synnyttyä että ihan kivojahan ne tytökin on (ja tämä oli siis vastaus kun mieheni soitti n.2000km päästä äidilleen, että tyttö tuli). No, onneksu miehen sisko sai pojan, niin ompahan mieleen.

Minä kun olen oikein tyytyväinen tyttöihini, enkä edes poikaa haluaisi. En vaan jaksaisi sitä riehumista, karjumsita ja sotkemista (vaikka toki niitä varmaan muunkinlaisia poikia on), mutta kaikki tuttuen pojat näyttää olevan tuollaisia.

Onko muita saman kokeneita?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

paljon olen saanut kommenttia, että teette vielä sen tytön yms. Vaikka kuinka haluaa nuo sivuuttaa, silti ne ärsyttää välillä. Nyt odotan tyttöä, emme tosin ole sitä kenellekään kertoneet.

Vierailija

yleistäessään pojat karjujiksi ja säntäilöjöiksi.

Mutta hän voisi tietysti kokeilla sitä vaihtoehtoa, että sanoisi suoraan, ettei lapsen sukupuolella ole mitään väliä ensimmäisten eikä seuraavien kohdalla.

Vierailija

Itse odotan toista lasta, esikoine on poika. Ja toivon tästäkin poikaa :)

Se on vain niin, että siitä omastaan (omistaan) on niin onnellinen ja siihen tiettyyn sukupuoleen tottuu, että ei osaa muuta ajatellakaan. Ja tavallaan tulee sellainen kapina muiden juttuja kuunnellessa (siis jos muut puhuu, että pitää teidän sitä toistakin sukupuolta oleva lapsi " tehdä" ), että kiusallaankaan ei halua kuin sitä jo olemassa olevaa laatua :)

Mutta se on ihan ok. Ainakin minusta, jonka anoppi puhuu, että kaikissa perheissä pitäisi olla 2 lasta, joista eka poika ja toinen tyttö... Hih, toivoisin saavani 10 poikaa, ihan vain anopin kiusaksi ;)

Vierailija

Ollaan miehen kanssa sanottu anopille, että ei tehdä, kun ei me poikaa haluta... Jo odotusaikana anoppi ihmetteli, kun toivottiin molemmilla kerroilla tyttöä, hänen mielestään kun tyttöjen prinsessaleikit on teeskentelyä, poikien tarzan-leikit aitoa... Arggh... Täys idiootti anoppi nyt muutenkin on, eli ei paljoo väliä mitä miettiii... Hypin onnesta molemmilla kerroilla kun saatiin tyttö, ihan jo sen takia, että pystyin näyttämään anopille että siitäs sait!

Vierailija

on kaksi tyttöä- kolmas lapsi tulossa. Toiveita ei sukupuolen suhteen ole kummempia, moni tuntuu tosiaan sanovan,että ehkä nyt tulee se poika. No, jos ihan totta puhutaan, haluaisin tyttöä enempi, tavarat kun on tytölle valmiina, olisi enempi seuraa sisaruksista jne. Ja minä tykkään tytöistä. Ei pojissakaan vikaa ole toki. Pääasia on kuitenkin lapsen terveys.

Vierailija

kaikki sanoivat että toivottavasti nyt tulee poika. Kyllä harmitti minuakin ja sanoinkin kaikille että itse kyllä toivon kolmatta tyttöä tulevaksi. (minulle itselle oli aivan sama kumpi sieltä tulossa oli, toiveissa oli vain terve lapsi) Poika sieltä sitten lopulta tuli ja kaikki olivat varmaan onnellisia...;) Molemmat on mielestäni yhtä ihania, mutta tuollainen toitotus ottaa kyllä päähän kun ihmiset ei yhtään mieti mitä sanovat....

Vierailija

Minusta koskaan uuden vauvan saaminen ei ole SÄÄLIN paikka!

Minulle jokaisen vauvan syntymä on ollut onnellinen ja rakkauden täyttämä tapahtuma!

t. 10

Vierailija

Esikoiseni on poika. Kun rupesin odottamaan toista, kaikki sanoivat, että se on tyttö. Poika tuli. Nyt kaikki sanovat, että pitää teidän se tyttö vielä tehdä, kun olen sanonut, että lspdilukumme on nyt täynnä.

Anoppi on ollut todella pettynyt. Hänellä on kolme lastenlasta, kaikki poikia. Jokaisesta hän on tyttöä toivonut.

Vierailija

oikein söpöä tyttöä ja niden kanssa on kiva tehdä tyttöjen juttuja ja esim. kulkea kaupungilla (ja yleensä meillä samansävyiset vaatteet kaikilla kolmella ja monia kauniita kommenntteja olemme saaneet ;) )

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat