Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikien vaatteet eivät mene kaupaksi kirpparilla

Vierailija

Olin vkonloppuna Myyrmäkihallissa myymässä, pääosin poikien vaatteita.

Mukana oli ns. merkkikamaa eli Benettonia, Oshkoshia, Disneyn vaatteita, Bakitoa, Bogia, Mexxiä, Nextiä. Vaatteet olivat siistejä ja hyväkuntoisia.

Siitä huolimatta kauppa ei käynyt. Suurin yksittäinen hintapyyntöni oli 4 euroa, suurimmasta osasta pyysin 50 snt-1 euron. Hinnasta ei siis olisi luullut kiikastavan.

Merkkivaatteet sain sentään kaupaksi, kun myin ne eurolla tai kahdella, mutta naapuripöydissä tyttöjen vaatteista maksettiin moninkertainen hinta. En ole katkera mutta kumminkin.. ;)

Poikien vaatteiden hankintahinta on kuitenkin sama (tai jopa korkeampi) kuin tyttöjen. Lisäksi niitä ei saa läheskään yhtä paljon alennusmyynneistä. Ja siinä, missä tytöille piisaa juhliin mekko, täytyy pojille hankkia housut, paita ja esim. liivi.

No, saipahan UFF säkkikaupalla vaatteita.. toivottavasti päätyvät käyttöön sitä kautta.

Kommentit (15)

Vierailija

Olen tehnyt satunnaisia löytöjä 110 cm poikien vaatteista, mutta valitettavan usein tämän kokoisia hyväkuntoisia ei löydy. Siksi ei oikein aina osaa edes odottaa sellaisia tulevan vastaan. =(

Vierailija

Moni ei halua pukea poikia synkkiin tummansinisiin. En minä ainakaan. Olen myynyt poikani vaatteita huutonetissä ja vaaleansini-biget vaatepaketit ovat menneet heti kaupaksi hyvään hintaan.

Vierailija

osan vuotta, enkä voisi kuvitellakkaan laittavani tuonvärisiä vaatteita poikani päälle. Meillä on aina tummaa sinistä, ja valkoista, ja Marimekon raitapaitoja, ja kirpparilla on mennyt kaupaksisi kaikki ekan puolentunnin aikana, eli värit saattaa tökkiä.

Vierailija

Väreistä sen verran, että mustia ei ollut lainkaan, eipä juuri tummansinistäkään.

Pidän itsekin väreistä, joskaan printit eivät niin innosta. Valtaosa oli beessiä, harmaata ja kirkkaan-/vaaleansinistä, khakia. Myös oranssia ja punaista vaatetta löytyy, sillä mielestäni värit sopivat myös pojille.

Esim. Espritin todella siisti punainen pusero ihanalla simppelillä kuplavolkkari-painatuksella ei kelvannut kenellekään.

Ilmeisesti kyse tosiaan oli siitä, että poikien vanhemmat eivät edes kuvittele löytävänsä mitään siistiä kirppikseltä ja sen takia ei ostajaehdokkaita ollut juurikaan...

Harmittaa vaan, kun olisi ollut kivaa ja siistiä vaatetta.

No, ensi kerralla kuulutan sitten täällä palstalla, että olen menossa kirppikselle myymään. Jos se vaikka toisi ostajia paikalle :D

t. ap

Vierailija

siis tummia? mä ostan ainakin pojalle vaaleita sävyjä mieluumin kuin tummia. lahjaksi on saatu sit mustiakin, joita en kyllä pienelle mielellään pukisi. mutta maku-asia. :)

Vierailija

Eleece takkia pojalle tänään etsiskelin lastenvaatekirpparilta ja vain yksi löytyi mutta jäi ostamatta kun hinta pyyntö oli 12e joka mielestäni liikaa. Tytölleni löysin kyllä kaikkea kivaa halvalla.

Uusimmat

Suosituimmat