Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt loppui tämän palstan lukeminen tältä tytöltä! Että hyvästi vaan!

Vierailija

Olen huomannut että tulen joka kerta vihaiseksi lukiessani näitä juttuja eikä se voi olla hyväksi ihmiselle. Täällä on toki ollut todella hauskoja juttuja joille on saanut nauraa ja olen myös saanut hyviä neuvoja mutta mutta...täällä kirjoittelee suuri lauma ilkeitä, pahantahtoisia ja erittäin tyhmiä ihmisiä joiden ainoa tarkoitus on saada muut pahalle mielelle. Enpä viitsi päiviäni enää pilata ärsyyntymällä jonkun nobodyn jutuista joten näkemiin vaan ja kiitos teille mukaville, älykkäille ja hauskoille tyypeille, teidän juttujanne oli ihana lukea ja teille muille: Fuck you :-)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

ehkä eniten kolahtaa nuo huono äiti -jutut. raskausaikana koin ne vielä pahemmin, kun pelkäsin että onko musta äidiksi ollenkaan ja täällä sanotiin, että " huomaa kyllä, ettet osaa rakastaa tulevaa lastasi" jne... se tuntui kuin puukon iskulta!

Vierailija

Tää on keskustelupalsta! Mää en oo läski ja kavereita riittää. Se, että 4 teki johtopäätöksiä yhdestä viestistäni on hänen ongelma, ei minun.

Kyllä mun kantti kestää ajatuksieni ja mielipiteitteni arvostelun jos ei kestä ja tarttee ottaa henkilökohtasena mitä joku tuntematon kirjottaa ei mua loukkaa. Mutta jos asia perustellaan niin saatan vaihtaa mielipiteitäni.

Kannattaa muistaa että nää keskustelut monesti alkaa provosoinnilla ja yhdestä viestistä ei auttais ottaa nokkiinsa, mutta jos jatkuvasti ihmiset haukkuu tapaa kasvattaa lasta tai hoitaa parisuhdettaan tai pestä vaatteitaan niin voi miettiä onko ehkä itse nipo tai muuta..

Niin kauan kuin keskustelu käydään kirjottamalla voidaan lukea väärin tai kirjottaa johtaen harhaan.

Itte oon huomannu että monesti ihmiset myötäisee kun puhut ja kun käännät selkäsi niin johan alkaa juoruilu, surullista mutta harvemmin ihmiset sanoo päin naamaa että on toista mieltä. Täälä saa suoraan mielipiteen.

kasi

Vierailija

tekstistäsikin huomaa että olet läski, säälittävä ihminen, josta kukaan ei oikeasti välitä. tuntuiko kivalta? tällaista kommenttia täällä saa lähes asiaan kuin asiaan..

4

Vierailija

kun täältä saa lähes poikkeuksetta pahan mielen. tiedätkö ap jotain muuta palstaa jossa voisi jutella joutavia ilman jatkuvaa tuomitsemista?

Vierailija

Surullista on ollut välillä huomata että minkälaiset ihmiset lapsia saavat. Vaikka typerät kommentit olisivat vain vitsiksi tarkoitettuja, niin ei niiden kirjoittaja voi olla kovin kypsä ihminen. Ei täydellä järjellä varustettu ihminen (äiti) sellaisia kommentteja, joita AP nyt tarkoittaa, kirjoittele. Ei edes vitsinä!

Itse käyn väliillä AV:lla ja ohitan nopeasti typerät kommentit. Onneksi täällä on paljon myös ihan asiallista kirjoittelua.

Vierailija

mutta kyllä ne jutut hieman ikävämpiä, esimerkkejä en jaksa laittaa koska jokainen tällä palstalla tunninkin viettänyt tietää mistä puhun.....

Vierailija

Mutta yritän kyllä vaan olankohautuksella ohittaa nämä jutut, koska TIEDÄN, että tuollaisen kommentin laukoja ei ITSEKÄÄN voi olla sen kummempi ihminen kuin minä! :D

Vierailija

joku voi pahoittaa mielensä täällä. Tämä palstahan on viihdettä, eikä mitään kannata ottaa henk koht. En ole koskaan saanut pahaa mieltä täältä, ainoastaan kyllästynyt usein lukiessani juttuja. Ja silti koukussa palstaan :))

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat