HELMINAUHAT VKO 21

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Uusi pino uudelle viikolle...

Sivut

Kommentit (82)

Vierailija

Liityin helminauhaan viikonloppuna. Ekaa kertaa nyt kirjoittelen tähän viikkopinoon.

Sama tilanne kuin pikku2postilla, eli 9kk kakkosta yritetty ja nyt alkukierto menossa, eli vasta kp3. Ensi viikolla vasta siis ovisajankohta, joten tällä viikolla voin vain odotella teidän muiden PLUSSA uutisia!!

M@ndi

Vierailija

Heh, täällä taas. Alkuvuodesta olin ahkera taustapalstailija ja jossakin pinossa taisin olla mukanakin, mutta kun rupesi kaikki ajatukset pyörimään liiaksi raskautumisen, oman navan ja tämän palstan ympärillä, niin päädyin taukoon.

Taukoa oli myös " aktiivisessa" yrityksessä ja nyt voimia keränneenä tahtoo mukaan taas. :)

Eli neljättä tässä haaveillaan ja yritystä on ollut reilun puolivuotta, tosin ei viime kuukausina kovin ahkerasti. Nyt olaan ihan kierron alussa vaan varmuudella en tiedä mikä päivä on menossa, kun menkat on tehneet tuloaan jo lauantaista lähtien. Lauantaina siis alkoi vuoto joka tyrehtyi jo samana iltan tuhruiluksi ja nyt nämä muutamat päivät on olleet sellaista epämääräistä tuhruilua. Tänään taas näyttää siltä että menkat viimein alkaisi kunnolla. Koskaan aiemmin ei ole minulla tälläistä juupas-eipäs meinikiä ollut, vaan kun täti on tullut niin ei se ole poistunut talosta ennen suursiivouksen loppumista.

Eli kp lienee 1/27

Kovasti onnea plussanneelle! Ja plussatuulia kaikille muille!

Vierailija

Ihania uutisia tosiaan!

Jospa tästä itsekin alkaisi positiivisemmalle mielelle!

Mitenkäs kauan teillä olikaan ollut yritys päällä??

Vierailija

Toi oli kyllä ikävä juttu toi äippärahajuttu. Jos olisin tärpännyt, niin mullakin olis la 31.1. - 2.1. Aloin sitten eilen sängyssä miettiä, että minkä mukaan saisin äippärahan ja tossa olis just toi yhden päivän heittomahdollisuus. Siis myös, että minkä vuoden tuloista laskettais. Tulot on noussut, mutta ei varmaan tarpeeksi siihen viimesen puolen vuoden hakemukseen.

Laru

Vierailija

Plussanneille isosti onnea minultakin! Ja tsemppiä kaikille joilla jännitys tiivistyy. Minulla se edellinen kierto sitten kuitenkin venyi pikkaisen, joten kuvittelisin oviksen olevan vasta nyt loppuviikosta, vielä ei " oireita" tunnu, katellaan.....

Vierailija

Täällä on kanssa vähän negatiivinen fiilis kuten sulla leba. En ole minäkään vielä kertaakaan testannut, mutta jotenkin vaan tuntuu, että ei tainnut tällä kertaa tärpätä. Välillä tuntuis vähän kuvottava olo, mutta ei muuta ( ja ehkä senkin kuvittelen).

Martina1: tuo sun rintakipusi viittaa kyllä aika lupaavasti raskauteen! Jos meinaan ei yleensä sun rintas kipeydy tuolla lailla. Mulla ainakin edellisissä raskauksissa oli just tollanen olo kanssa; koko rintarauhanen kova ja kosketusarka.

Minä tässä nyt sitten odottelen vaan ja testailen muutaman päivän päästä, jos vielä tarvetta on.

Tsemppiä kaikille negaa testanneille ja plussanneille liimaa!

Vierailija

että jaoit nämä kokemuksesi/tietosi myös minulle (ja muille tällä listalla). Yksi " normaali" raskaus on takana, sillä tuo esikoinen sai alkunsa todella nopeasti ja on nyt terve 2v. Kilpparin vajaatoiminta ei ilmeisesti silloin vielä aiheuttanut ongelmia. Lääkäri oli kuitenkin sitä mieltä, että tämä vajaatoiminta on ollut minulla jo vuosia, koska TSH arvo oli niin korkea...

Odotan kyllä jo ensi viikkoa, että saan tarkat verikokeen tulokset noista muistakin kilpparijutuista ja lääkityksen alkuun.

Toivon, että teillekin se kolmas nyytti vielä tulisi, mahdollisimman pian :) !

M@ndi

Vierailija

Ai niin eihän mulla 03 ole ollut menkkoja kun esikoinen syntyi silloin :D *hyvä minä* Ne pysyivät vuoden poissa imetyksen ansiosta /takia.

Vierailija

Täällä vaihtui nicki, joten nykyään leba kirjottaa alkuperäisen

Catinka nimen alla.

Mitä enemmän noita vauvalehtiä luen, sitä enemmän oon sitä

mieltä, että meillä raskautuminen tapahtuu vasta monen kierron

jälkeen. Pillereitä söin n. 5-vuotta, ja uskoisin että niilläkin on

jotain tekemistä asian kanssa.

Jep, todellinen perusnegatiivinen ihminen olen. Mutta vaikka tosiaan

ollaan puputettu ihan ahkerasti, en silti usko että ollaan saatu mitään

aikaiseksi. Jotenkin uskomatonta itsellenikin että oon jo tässä vaiheessa

näin negatiivisella mielellä. Oon sitä kaikki-miulle-heti-tyyppiä kai

sitten, yritystä takana kun on kuitenkin vain vajaa kk! =/ Malttamaton.

Vierailija

Tänään kp 30/28-50. Eilen aamulla testasin ja negahan sieltä tuli :( Oli niin selkeä nega, että tuntui kuin se testi ois oikein ilkkunut mulle, että " hähähähää etpäs oo raskaana" ... Kai se on nyt sit vaan ajan kysymys, milloin se " punainen paholainen" taas saapuu... Sais jo tulla ettei taas venyis ihan älyttömän pitkäksi tääkin kierto! Ens viikolla varmaan varaan ajan gynelle...?

Tsemppiä kaikille vielä piinaileville, pahoittelut tädin yllättämille ja vielä kerran paljon onnea plussanneille!!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat