Ahdistaa ihan mielettömästi :((

Vierailija

Ahdistaa ja raastaa aivan kauheesti tämä rakkaudettomuus. Mä niin kaipaan rakkaussuhdetta, ihmistä joka rakastaa ja jota rakastaa. Mut mitään ei tapahdu. Musta kiinnostuu vaan ne jotka ei mua sytytä tippaakaan. Ja toisinpäin.. Mä jään vissiin ikuisesti yksin, tuntuu todella pahalta jo :((((

Kommentit (6)

Vierailija

Minäkään en kapakasta löytänyt kuin panoseuraa, ei siellä rakkautta löydy.

Tein rempan elämääni, hankin keväällä 5 v sitten koiran ja aloin kulkemaan näyttelyissä. Aamuiset kuntolenkit, koira ja uudet tuttavat toivat todella mielenkiintoisia ihmisiä elämääni. Yhden kanssa napsahti yhteen niin, että nyt on koiran lisäksi 2v tyttö ja 3kk poika, oma talo ja aamenkin on papilta kuultu.

Itsestä, oman itsensä tuntemisesta lähtee ihmisen muutos, kasvu ja kehittyminen.

Vierailija

Kyllä mä olen tässä viimeisen reilun parin vuoden aikana muuttunu ja kasvanu henkisesti. Olen antanu itelleni aikaa selvitä edellisestä suhteesta ja opetellut ollemaan yksin sekä tuntemaan itseäni paremmin. Nyt mä oisin enemmän kuin valmis uuteen suhteeseen, mut huonolta näyttää.. Muutoksiakin elämääni on tullut ja tulossa, mutta rakkaus puuttuu edelleen :( Miksi tän pitää olla näin vaikeeta? En halua suhdetta suhteen vuoksi, vaan kaipaan sitä tunnetta, rakkautta. ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat