Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SISUNAISET 22.5

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Yhteenvedosta on hyvä aloittaa pino:

Yhteenvetoa viime viikolta.

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg, Vkoa edessä että tavoite toteutuu

[color=fuchsia][b] MariLotta [/b]♥[/color]

60 kg, 53 kg, 53 kg, -0.2 kg, 7 kg, 0 kg, 0 vkoa,

[color=green][b] Perenna [/b]♥[/color]

74 kg, 62 kg, 62 kg, 0.0 kg, 12 kg, 0 kg, 0 vkoa,

[color=fuchsia][b] Puppiska [/b]♥[/color]

84 kg, 58 kg, 63.4 kg, 0.0 kg, 20.6 kg, 5.4 kg, 27 vkoa,

[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]

67.5 kg, 62.5 kg, 66.7 kg, -0.8 kg, 0.8 kg, 4.2 kg, 6 vkoa,

[color=fuchsia][b] Annika1973 [/b]♥[/color]

94 kg, 66 kg, 72 kg, 0.0 kg, 22 kg, 6 kg, 60 vkoa,

[color=green][b] Siskonen [/b]♥[/color]

81 kg, 60 kg, 72.4 kg, -1.0 kg, 8.6 kg, 12.4 kg, 28 vkoa,

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 70 kg, 78.9 kg, -1.3 kg, 9.1 kg, 8.9 kg, 29 vkoa,

[color=green][b] Chicky [/b]♥[/color]

90.5 kg, 75 kg, 79.3 kg, -0.5 kg, 11.2 kg, 4.3 kg, 31 vkoa,

[color=fuchsia][b] Ria73 [/b]♥[/color]

87 kg, 72 kg, 81.8 kg, 0.8 kg, 5.2 kg, 9.8 kg, 14 vkoa,

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 75 kg, 81 kg, -1.0 kg, 14.5 kg, 6 kg, 21 vkoa,

[color=fuchsia][b] Sininen31 [/b]♥[/color]

101 kg, 77 kg, 80.5 kg, -0.5 kg, 20.5 kg, 3.5 kg, 7 vkoa,

[color=green][b] Katti26[/b]♥[/color]

90.2 kg, 71 kg, 82.8 kg, -0.4 kg, 7.4 kg, 11.8 kg, 59 vkoa,

[color=fuchsia][b] Soikku [/b]♥[/color]

90.3 kg, 75 kg, 82.3 kg, -0.6 kg, 8 kg, 7.3 kg, 11 vkoa,

[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

87.5 kg, 68 kg, 87 kg, 0.0 kg, 0.5 kg, 19 kg, 55 vkoa,

[color=fuchsia][b]BM23 [/b]♥[/color]

96 kg, 75 kg, 87.5 kg, 0.0 kg, 8.5 kg, 12.5 kg, 28 vkoa,

[color=blue]

Suurin pudotus:

[b]

1. sija => Körömölli : -1.3 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä tavoitettaan:

[b]

1. sija => MariLotta : 0 vkoa

Onnea MARILOTTA tavoitteeseen pääsystä !!!

2. sija => ht.78 : 6 vkoa

3. sija => Sininen31 : 7 vkoa

Tavoitteen saavuttaneet: Perenna

[/b]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: Annika1973, BM23, Chicky, Emonamoha, ht.78 Katti26, Körömölli, MariLotta, Minlee, Perenna, Puppiska, Ria73, Sininen31, Siskonen, Soikku

Laihduttajia: 15

Painomme oli alussa: 1287 kg

Painamme nyt: 1131 kg

Tavoitepainomme: 1020 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -5.0 kg

Paino tippunut v. 2006: 70 kg

Kokonaispainonpudotus: 156 kg

Matkaa tavoitteeseen: 111 kg

[/color][/size]

- Minlee

Kommentit (11)

Vierailija

vielä kurkkaamaan tuo minleen viimeisin yhteenveto ja omat nollat, ihan psykologinen tarve varmaan (;

Kiitos kaikille onnitteluista. Mulla on tällä viikolla yks laulututkinto, ja hyvä että mekko mahtuu kirraamatta päälle. Jänskättääki jo, muistanko sanat ja sellasta..

Mutta on tää kesä sellasta aikaa grilleineen ja jätskineen, että... mutta kun pysys kohtuuessa, niin sepä kai riittäs. Miten se onki usein niin vaikeeta....vaikka kun ahmasee liki litran jätskiä, niin maistaako niitä viimesiä slurpseja enää Oikeasti???

Viime viikonloppuna teki hirrrrrmusti mieli juustonakseja, ahhh kun ne niin ihanasti raksahtaa suussa-- mutta sitte ajattelin sitä oloa, joka niistä tulee, kun " tarpeekseen" (P:) on syönyt, ja vältin sillä kertaa kiusauksen.

Eli eipä niistä herkkukiusauksista taida päästä eroon (:

Mutta kaikille HIRMUSTI tsemiä vielä!

ja Minleelle ihaileva erityiskiitos vielä, kun sä jaksat aina noita lukuja pyöritellä ja päivitellä!!! Siis Päivittää, tarkoitan (:

t.Maris

Vierailija

Olin täysin unohtanut että alkuperäinen tavoite on 77kg. Kiitos kun muistutit! Kyllä minä taidan sen tavoittaa 7 viikossa. Käykö että se on nyt mun kirjattu tavoite? Yritän sitkeästi kuitenkin päästä siihen 70kg painoon. Ja totta puhut, paljon helpommalta tuntuu pudottaa 3kg, kuin 10kg. Ihana kun jaksat pitää tilastoja, itse olisin toivoton tuossa hommassa. Ne kannustavat ihan hurjan paljon. KIITOS!

Sain tänään kannustusta ihan odottamattomalta suunnalta. Olen nähnyt erään miehen, joka on ihan mieletön flirtti, noin vuosi ja 21kg sitten. Tämä heppu tuli juttelemaan tyttärelleni eräässä tapahtumassa ja kysäisi onko äitisi missä. Tyttö katsoi vähän hölmistyneenä, törötin nimittäin ihan vieressä. Mies rupesi " ihmettelemään" voinko se muka olla minä. Olin muka muuttunut vuodessa tyrmäävän näköiseksi nuoreksi naiseksi. Naurettavaa höpötystä, mutta ah niin itsetuntoa kohottavaa!! Nyt taas jaksaa paremmin kiletäytyä herkuista.

Sisua kaikille meille, poistun nyt tv:n ääreen. Viikon kohokohta (teho-osasto) alkaa.

Vierailija

tehdään sillä lailla, että pidetään tuo 77 kg tavoitteena ja sen alituttua muutan tavoitteeksi 70 kg, OK?

Tuollainen ns. yllättävältä taholta tuleva kehuminen ja imartelu on sitä parasta. Kotoa sitä kehumista ei välttämättä aina tule ja toisaalta siihen ei välttämättä kiinnitä niin paljoa huomiota, kuin ulkopuolisten kehumiseen.

- Minlee

Vierailija

Siskonen: Joo mielihyvin yritän sitä kilon pudotusta. Olen vaan lähdössä nyt pariks päiväks yhteen lomapaikkaan missä on valmiit ruuat. Katotaan kuin käy. Onhan siinä loppuviikko aikaa tsemppaa:)

Mulla sittenkin paino on pudonnut. En tiedä miten mutta on kuitenkin.

Lähtöpaino : 87 kg

Tavoite : 72 kg

Viimeviikko: 81,8Kg

Tänään: :80,8kg

Pudotus : 1,0kg

Kokonais

pudotus: -6,2kg

Tästä on taas hyvä jatkaa. Pitäis vaan saada kunnon tsemppi päälle.

Vierailija

Eilen en käynyt koneella lainkaan, vaikka vaa´alla kävinkin, joten siksi tänään vasta ilmoittelen tuloksia ;o)!!

Onneks en ottanut kilon haastetta vastaan viime viikolla, sillä likikään kiloa ei tippunut niinkuin epäilinkin, mutta tällä viikolla voin haasteen vastaan ottaa..tosin luulen, että " turvottavat" ovat tulossa maisemiin vielä tällä viikolla eli voipi tulla plussaakin, mutta yritän ainakin kaikkeni ;o)!!

Eilen oltiin kaverin kanssa vesijumpassa ja huomenna ja perjantaina mennän myös..sitten ne loppuukin kokonaan ja alkavat vasta syksyllä sitten eli kesäks pitä keksiä jotain muuta kivaa liikuntaa sitten vaan :o)!!

Tässäpä mun tiedot tälle viikolle:

nimi körömölli

ikä 28v

pituus 165cm

paino alussa 88kg

paino viime vkolla 78,9kg

paino nyt 78,7kg

erotus -200g

tavoite 70kg

Kovasti tsemppiä kaikille :o)!!

toivottelee köris

Vierailija

no, niin ei lähtenyt meikäläiseltä sitten sitä kiloa, perhana.... perjantaina näytti jo -1kg mutta sit tuli väliin tuo pahanen viikonloppu ja grilli kävi kuumana ja muutaman olutkin maistui Lordin kunniaksi, joten siinä se kilo sit meni...

mut onneks ei sentään plussaa tullu....

tässä lukemat

nimi Soikku

ikä 31v

pituus 172cm

paino alussa 90,3kg

paino viime vkolla 82,3kg

paino nyt 81,8kg

erotus -500g

tavoite 75kg

..niin ja totta vieköön otan taas kilon haasteen vastaan, uutta puhtia viikkoon....

-soikku-

Vierailija

tavoitteeseen muka 7 viikkoa. Kissanviikset sanon minä! Tämän viikon saldo on -500g eli paino on tasan 80kg ja matkaa tavoitteessen vielä 10kg. Tuskin onnistuu tuossa ajassa. Ja niinkuin jo aiemmin puhuin, taidan nyt keskittyä siihen, että saan kesän pidettyä painon näissä lukemissa. Ai miksikö? No siksi, että kaikkea muuta voin vastustaa mutta jäätelöä en. Euroviisuja jännittäessä popsin puoli pakettia pois turhaan pakkasesta pyörimästä. Olen toivoton kesällä! Onneksi liikuntapuoli on kunnossa, muuten tulisi varmaan plussaa rutkasti.

SISKONEN ja RIA lähden mukaan tavoitteeseen. Nyt kummittelee tämä kilo.. Haluan olla ensi viikolla eri kymmenillä.. 79kg on nyt tavoittelemisen arvoinen asia.

Iloa ja aurinkoa viikkoomme. Kaikille paljon miinuksia toivottelee Sininen

Vierailija

En muistanut käydä kuin vasta tänään vaakalla ja tulos olis masentava. Mulla on menkat ja plussaa tuli viime viikkoon 400g.

Täytyy yrittää tsempata ens maanantaiks..

Vierailija

Juu, mukana siis olin ja tavoite oli tiputtaa kilo. No ei siinä ihan niin käynyt. 100 g oli kuitenkin tippunut.

Sisuntuneena olen siis mukana ensi viikon haasteessa, tosin annan itselleni aikaa sen viikon, eli tulos selviää sitten viikon puolivälissä.

Toisaalta sitä on tosi pettynyt, kun ei tippunut kuin 100 g. Mutta toisaalta parin edellisviikon saalis on ollut niin hyvä, että ei ihme, jos välillä tahti laantuu.

Tiedot siis:

Nimi: Minlee

Paino viimeksi: 81.0 kg

Paino nyt: 80.9 kg

Tavoite: 75 kg

Matkaa tavoitteeseen noin 6 kg

Ensiviikon haastetulos: 79.9 kg!!!

- Minlee

Vierailija

Sininen31:

Olet aikoinaan ilmoittanut, että 70 kg on lopullinen tavoite ja 77 kg ns. väölitavoite. Jos tarkkaan katsot lukuja, niin huomaat, että ennuste lasketaan juuri tuohon 77 kiloon. Siihen matkaa viime viikolla oli 3.5 kg. Laihdutusurakkasi aikana keskimäärin joka viikko on tippunut noin 500 g, on tuo 7 viikkoa suoraan siitä laskettu.

Mikäli haluat, että ennustukseen laitetaan suoraan tuo 70 kg, voin sen toki muuttaa. Itse ainakin etenen mieluummin pienissä pätkissä, lukemat " matkaa tavoitteeseen 50 viikkoa" , ei kuulosta kovinkaan tsemppaavalta.

Mitä tuohon viime viikon kilohaasteeseen tulee, on huomenaamulla totuuden paikka. Sinnikkäästi olen pysynyt pois vaa' alta, joten ei aavistustakaan siitä missä mennään, mutta pisteissä olen pysynyt ja vettä juonut vaikka kuinka, joten luulisi näillä eväillä jotain tippuvan. Otin siis tälle viikolle pisteiden laskun takaisin. Syksyllä aloitin piosteiden laskemisella ja sitten ne jäi, toki silti söi kevyemmin, mutta orjallisesti en kaikkia pisteitä laskenut.

Täytyy kyllä myöntää, että yllättävän nopeasti nuo 20 pistettä tulee täyteen.

Mutta huomenna sitten katsotaan. Riippuu huomisesta tuloksesta, lähdenkö mukaan myös tähän uuteen kilohaasteeseen.

- Minlee

Vierailija

Kerrankin oon ajallaan pinossa, yleensä ehdin paikalle vasta keskiviikkona. Nyt oottaa tenttikirjat tuossa vieressä vaativasti mua tuijottaen joten tulee tietenkin mieleen tehdä kaikkee muuta kun lukee... Mulla ei menny tää viikko ihan putkeen, mutta toisaalta viime viikon pudotus oli niin hyvä, että odotinkin että ei ainakaan miinusta tuu tällä viikolla. Lisäks tuli harrastettua ahkeraa juhlimista koko viikonloppu... eikä minkään valtakunnan liikuntaa tietenkään =) Toivottavasti se ei näy enää ens viikon lukemissa.

Olisko kukaan innostunu tällä viikolla siihen kilon pudotus -yritykseen? Kun mä en ehtiny mukaan viime viikolla niin jos nyt uudella innolla! Eli minä ainakin yritän, lähteekö joku mukaan?

Pituus 166

Aloitus 81

Tavoite 60

Viime viikolla 72,4

Tänään 72,6

Plussaa 0,2 kg

Olisko muuten jollakin hyviä kevyitä ja helppoja vinkkeja grillibileisiin? Ku meillä olis sellaset tulossa tällä viikolla ja mä oon niin huono keksiin mitään kevyttä vaihtoehtoo...

Uusimmat

Suosituimmat