MARRASMUKSUT viikolla 21

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei kaikki!

Mites oireet tänään? Minulla kovahkot vatsakivut ja vihlonnat jatkuvat.

Lopulta huomenna neuvola! Unet jo menneet kun pelkään ja toivon...

Kumpa sydän sykkisi lujaa kohdussa!

Kommentit (6)

Vierailija

Iitulle tervetuloa ! Onnea amaisingille hyvistä kuulumisista ! Varmasti helpottava uutinen. Ja muillakin tunutuu kaikki olevan hyvin :)

Täällä ei mitään erityistä. Neuvolassa kävin tänään ja kaikki on onneksi edelleen niin kuin pitääkin. Ja sydänäänet kuuluivat doplerilla viimein minullakin ;) Seuraava etappi onkin rakenneultra 8.6.

EHDOTUS:

Oli tuo meidän pino tippunut niin alas, että ehdotan kuukauden mukaan nimettävää pinoa tyyliin " Marrasmuksujen kesäkuu" . Tuo viestien määrä on tainnut nyt alkuinnostuksen jälkeen vähetä aikalailla...

Anno ja Santeri-Inkeri rv 18+1

Vierailija

Heipä hei!

Hyvä kuulla, että Niinaniin vatsakivut ovat olleet ihan asiaan kuuluvia. Mulla myös edelleen noita vihlontoja, mutta viime aikoina enemmänkin ollut kipua selässä ja lonkissa. Mulla ne kovat kivut toivat lopulta tullessaan ihan oikean vauvamahan, jota on tullutkin sitten ihailtua :) Olen myös mielestäni tuntenut jo viikon verran " Otson" liikkeitä, kun päivittäin tuntuu pieniä tönäisyjä alavatsalla. Silti sitä kovasti odottaa, että liikkeet tuntuisivat jo ulospäin, että saisi mieheltäkin varmistuksen vauvan olemassaolosta. Ja neuvolaa nyt saa vielä odotella melkein neljä viikkoa, sitten ollaankin yli puolen välin. 4D-ultraa yritin varata, mutta lääkäri pitää lomaa juuri silloin kun itselläkin olisi ollut loma ja täältä Keski-Suomesta ei ihan joka päivä lähdetäkään ultrausreissulle Helsinkiin :( Katsotaan nyt sitten saadaanko aika jotenkin järjestymään vai käydäänkö ihan tavan rakenneultrassa.

Aurinkoista perjantaita toivotellen,

Mörötin ja " Otso" rv17+0

Vierailija

No ei mitään oireita. Odotan ensi viikon neuvolaa kuin kuuta taivaalta. Välillä uskon, että oireettomuus tässä vaiheessa kuuluu asiaan, välillä olen ihan epäileväinen. Tosi rasittavaa. En ole taas uskaltanut puhua ihmisille koko asiasta kun kukaan ei huomaa mitään (vain itse tajuan pienen pompun).

Agra 15+2

Vierailija

Minäkin vihdoin liityn marrasmuksujen joukkoon. Laskettuaikani on marraskuun 14. päivä, joten raskausviikkoja on nyt kasassa tasan 15. Olen kyllä lueskellut teidän viestejänne jo pidemmän aikaa, mutta ajattelin vasta nyt ryhtyä myös kirjoittamaan. Olen vain odotellut, että jospa sattuu jotain ikävää, niin en ole raskautta vielä paljon hehkutellut, mutta vähitellen alkaa tuntua siltä, että ehkäpä kaikki menee sittenkin hyvin:) Raskaus siis lähti alkuun mikroinjektiohoidolla.

Oireita ei tällä hetkellä juuri ole, mutta kuten joku aiemmin totesikin, niin se taitaa kuulua asiaan tässä vaiheessa. Normaalit housut eivät kyllä enää mene kiinni ja äitiyshousut, joita jo kahdet ostin, tuntuvat vielä aika suurilta ja tyhjiltä.

Iitu, rv 15

Vierailija

..ja piina ja huoli on ohi :) !!!!!!!! Saatiin terveen vaavin paperit ja sukupuolikin on nyt tiedossa.

Itse näytteenotto oli aika karu tapahtuma: Jännitin ja ressasin hulluna, ja sit lääkäri oli tunnin myöhässä, oli vielä tosi kylmän oloinen lääkäri, ei paljoa puhellut, ja itse pisto tuntui aika lailla, varsinkin kun näin sen älyttömän neulan jolla verta otettiin.

Yhdeksän päivää odotettiin tuloksia, ne sentään tuli nopeasti!

Aina kun joku soitti puhelimeen, sydän pomppas kurkkuun, että ei kai vaan sairaalasta... huonot uutiset olisi nimittäin kerrottu puhelimitse ja nämä ihanat hyvät uutiset tuli postilla! Itku pääsi kun näin kirjeen postiluukussa!

Mukavia illan jatkoja, nyt saunaan :)

t: amaising 15+4

Vierailija

... kertokaas muutkin kuulumisianne! Minulla vatsakipuja yhä jatkuvasti, mutta kaikki kunnossa. Neuvolalääkärillä kävin tällä viikolla ja ei mitään hätää. = )

Lauantaina lähdemme viikoksi Tunisiaan! Jee!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat