Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HERKKUPEPUT 22.5

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta!

Täällä meni viikko päin p....tä. Mutta ei onneksi paino noussut siitä torstaista, kun muistin kirjoittaa, hih! Mutta ei tämä laihdutus ota onnistuakseen ollenkaan, ja ajattelinkin vaihtaa tavoitepainoksi 75kg. Ei olisi niin kauhea mörkö tuo luku 70 mikä nyt on tavoitepainona.

Mutta nyt pitää alkaa paimentamaan lapsia kun alkaa mennä vähän tappeluksi nuo leikit, ja siis yksi lapsi on itsellä vain mutta tuli tutun lapsi hoitoon muutamaksi tunniksi. Joka on kaikkea muuta kuin kiltti, huoh.

Tsemiä viikkoon kaikille!

- löysä -

Kommentit (5)

Vierailija

Täällä ollaan aika allapäin... viikko meni ihan pieleen ja sain jonkin herkkujen ahmimiskohtauksen. Kun ei kerran tullut liikuttuakaan niin ihmekös tuo, että painoa oli tullut takaisin. Nyt tuntuu herkkuja olevan korvatkin täynnä ;) eli eiköhän tästä taas palata ruotuun!

162/90,7/88,6/65

Ai niin " löysä" : haaveilen noista sun nykyisistä mitoista näin ensiksi, jotta pääsisin niihin lukemiin, joissa olin ennen raskautta!

Tsemppiä taas tähän viikkoon!

Vierailija

Mulla meni viikko tosi hyvin. Työmatkat on tullut pyöräiltyä ja herkuttelu on pysynyt aisoissa. Lauantaisin olen pitänyt karkkipäivän, muuten en ole karkkia syönyt. Se on minulle tosi iso juttu, koska aiemmin herkuttelu jäi aina päälle.

En ollut uskoa silmiäni, kun hyppäsin aamulla puntarille. Paino on pudonnut viime viikosta 1,1kg, olen todella tyytyväinen. Tokihan pudotettavaa on edelleen reilusti, mutta kyllä hyvin mennyt viikko tuo aina uutta puhtia. Voihan toki olla, että ensi viikolla ei sitten olekaan lähtenyt yhtään...

Rivi näyttää nyt tältä: 166 / 75 / 71,3 / 60

Tsemppiä kaikille, etenkin heille, joilla meinaa tökkiä. Hitaasti, mutta VARMASTI kilot lähtee!

Vierailija

kattomassa edellisen viikon (oman) painon ja ei se ollukkaan tippunu yhtään!!! Eli plusmiinus nolla. Mutta onneks nuo hävinneet 2 cm pelastaa tilanteen. :)

Vierailija

Viikonloppu meni herkutellessa vaikka viikolla kyllä meni ihan hyvin. Mutta ois enempiki herkkuja mahtunu.

Eli yritin syödä vähän vähemmän ku yleensä olis menny... Ja tuotti tulosta: 166/66/64,3/62. Eli on vähä tippunu.

Ja en oo enää vyötärölihavien kirjoissa. Mittasin et on 2 cm kadonnu mahasta ja nyt kuitenki vielä 89. Eli urakka kesken.

Millon te muut käytte puntarissa? Mä käyn vasta näihin aikoihin ja ku aamulla kävin nii näytti 1,3 kg vähemmän. Tulee heti aamusta tankattua nestettä ja muutaki aika rutkasti. Eli ku otan tään myöhemmän painon mukaan niin tulee tiputettua vähä enemmän painoa (toivottavasti!).

Tsemppiä kaikille tälle viikolle!!!

Uusimmat

Suosituimmat