VAPAA PUDOTUS - 1. punnitus

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (13)

Vierailija

Alkuun ollaan siis päästy. :)

Kävin juuri puntarilla ja vaaka näytti 53,8. Ihan hyvä. Kunhan nyt pysyis siis 54kg alapuolella. Tavoitteeni on saada paino 52kg ja sitten pitää se siinä... Paljon ei ole pudotettavaa, mutta tuntuu että tiukassa istuu nekin kilot. Vieraat oli viikon ja tuli paljon leivottua ja laitettua ruokaa. Onneks ei kuitenkaan ryöstäytynyt käsistä tämä painonhallinta... Jatketaan, kohta ollaan kaikki vähän keveämpiä. :)

Vierailija

Viikon saldo -500g (vaikka välillä se jo kävi alempanakin).

Lähtö 65

Nyt 64,5

Tavoite 57

Ikä/pituus 27/164

Olen herkutellut jäätelöllä ja juustolla... Tästä taas uusi alamäki alkakoon. Painolle siis. ;)

Vierailija

Olin ehdolla porukkaan 16.5. kun tätä ryhmää aloiteltiin. Sitten sippasi kone, joten eipä ole viestien lähetys onnistunut. Mutta nyt sitten haluisin jengiin mukaan? Puntaripäivä siis tänään ja mitään ei ole tapahtunut. Jospa nyt sais tästä ryhmästä puhtia:)

Lähtö: 82,2kg (5.5. 84,2kg)

Nyt: 82,2kg

Tav: 75kg (aluksi)

Ikä/Pituus: 30/160

En muista kerroinko ekassa viestissäni, mutta Nutrasin viikon ajalla 5-12.5. ja sain painoa pois 2kg. Tosin tuli kyllä syötyä ainakin kahtena päivänä muutakin kuin pussikeittoja. Kokemushan se oli sekin. Nyt sitten ihan tavan kevennetyllä ruokavaliolla olen. Ei ole vielä tulleet pudotetut kiloset takaisin, eivätkä tulekaan!

Iloista mieltä kaikille :)

Rouva R.

Vierailija

Tässä faktat....

Lähtö 65,4

Nyt 65

Tavoite 57

Ikä/pituus 33/165

Viikonloppuna oli karkkipäivä, muuten yrittänyt syödä terveellisesti. Paino kävi torstaina 64,3, mutta viikonloppu teki tehtävänsä =)

Hitaasti, mutta varmasti!

Vierailija

lähtöpaino:84,5

paino tänään 84

ikä/pituus: 24/158

Viikonloppu meni ihan mässääilyksi, en tiiä mikä kumma siinä on mutta kun mies lähtee kotoo pois niin mulla menee mässäilyks. no mutta nyt tääytyy ottaa vähä niskasta kiinni ja terästäytyä=)

tsemppiä kaikille!

Vierailija

kun en ole juurikaan tottunut vaa' alla käymään, niin en tietenkään aamullakaan muistanut, no pitääpä ottaa tavaksi käydä joka aamu vaa' alla niin on helpompi seurata.

Luulen kuitenkin, ettei paino ole juurikaan pudonnut, viikko meni aika hyvin ilman hirmuisia herkkuhetkiä, mutta viikonloppuna tuli taas syötyä vähän liikaakin, onneksi karkit jäivät tosi vähälle. Liikuntaa olen koittanut harrastaa ahkerasti, työmatkat (yht 20 km) kuljen pääasiassa pyörällä, ja sit yhtenä iltana kävin ratsastamassa. Vielä kun saisi ruokavalion kuntoon, niin eiköhän pitäisi alkaa kilot kariseen.

Onnittelut teille kaikille, jotka saitte edes sen puoli kiloa nipistettyä, onhan se jo hyvä alku, pääasia, ettei ole tullut kiloja lisää.

Mittani ovat siis edelleen 180/83

Vierailija

Täällä myös yksi hajamielinen. Mutta lähtö on siis:

Paino: 102

Pituus: 168

Eka tavoite: 90

Tänään aloitin kuntosaliharjoittelun. Sain oman ohjelman, ja tarkoitus olisi käydä pari kertaa viikossa kunnon reeneissä. Muina päivinä sitten vaunulenkeillä ja vielä iltaisin vähän stepperiä takoa kotona.

Meillä on myös kuntokeskus, johon voisin tutustua...

Heather

Vierailija

Paino oli pysynyt samana eli 86kg. Minulle ei ole digitaalivaakaa, joten en pysty arvoimaan 100g tarkkuudella. Lantiolta oli lähtnyt 1 cm ja vyötäröltä 3 cm! Se sentään kannustaa :-)

Vierailija

Lähtö 88

Nyt 88

Tavoite 75

Ikä/Pituus 25/172

Yritys oli kyllä kova, mutta kaatui lauantain humputteluun. Tietäähän sen, ettei seuraavasta päivästä selviä ilman kunnon rasva-annosta...

Nyt täytyy ryhdistäytyä, onneksi näitä lapsivapaita lauantai-iltoja ei tule turhan usein. :)

Eipä sitten muuta kuin lenkille!

Vierailija

on myös mennyt hieman mönkään tämä aloitus... No ylpeä olen siitä, että sipsiä/suklaata/karkkia en ole syönyt, mutta ruokaa kyllä ollisi voinut hieman vähemmän napaan tunkea :) Ja liikkua sata kertaa enemmän...

joka tapauksessa tilanne

lähtö: 66,2kg

tavoite: 55kg

nyt: 65,2kg

ikä/pituus: 28/154cm

mulla vaihtelee paino pitkin päivää, en usko oikeesti laihtuneeni.

Pipsalle hurrjasti onnea kadonneista senteistä! Ehkä minäkin ensi maanantaihin mennessä...

Vierailija

lähtöpaino: 86

ikä/pituus 26/178

paino nyt: 85,5

No niin, alkuun on päästy ja puoli kiloa on lähtenyt. Liikuntaa on lisätty ja katsottu mitä suuhun laitetaan. Tuntuu vain niin vaikealta välttyä pullan ja keksin syömiseltä kun vieraita käy melkein joka päivä ja kahvit pitää juoda..No mutta yritetään!

Tsemppiä kaikille pudotuksiin!

Vierailija

sama täällä, välillä kävi paino alempana...

lähtöpaino 88,5 pituus 176

tavoite: -15-20 kg, välitavoite 84 heinäkuun puoliväli

1. punnitus 88,0

Pitää terästäytyä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat