*ELOKUISTEN ALKUVIIKKO*

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (7)

Vierailija

Meille ei kuulu mitään ihmeempiä. Pojan yläetuhampaat ovat nyt puhjenneet, ja itkutkin ovat sitä myötä vähentyneet, onneksi!! Nyt on taas ruokakin alkanut maistua paremmin. Täytyis varmaan alkaa antaa karkeempaa ruokaa, mutta kun meillä on vielä pakastimessa jonkun verran sileeksi soseutettuja soseita. Oon kyllä antanut pojalle maissinaksuja, porkkana- ja kurkkuraastetta ruoan seassa sekä päärynäraastetta. Mä en jotenkin ole vielä uskaltanut antaa pojalle esim. kurkkua tai porkkanaa jyrsittäväksi, kun pelkään, että se yrittää nielasta liian suuren palan ja tukehtuu siihen... Mites te muut?

Täällä on satanut koko päivän, eikä viitsitty lähteä avoimeen päiväkerhoon. Ei olla käyty siellä eikä muissakaan kerhoissa pitkään aikaan, koska pojan päiväunet osuu just siihen aikaan aamupäivästä. Tässä meidän kaupunginosassa on tuo avoin päiväkerho ja naapurikaupunginosassa on perhekahvila. Kävin kerran tuolla perhekahvilassa, mutta jotenkin siellä tuli sellainen fiilis, että siellä oli omat " kuppikuntansa" eikä muutenkaan tuntunut ihan omantyyppiseltä porukalta.

Poika on päikkäreillä tossa vieressä, ja nyt pitäis keksiä, mitä tekisin. Siivottavaa tietty löytyis vaikka kuinka, mutta kun ei jaksais :). Sänky ja KuntoPlus taitavat kutsua... :)

Vierailija

On se tainnut taas tuo kaunis auringonpaiste karkottaa kaikki Elokuiset tietsikoiden äärestä. Toivottavasti tulette illalla kertoilemaan, mitä olette puuhailleet :0)!

Miksi mä sitten istun sisällä? No, mun vaari käytiin juuri äsken hakemassa ambulanssilla sairaalaan. Kaatui pahasti yöllä, ja tänään ei ole enää päässyt sängystä ylös :(. Halusivat varmuuden vuoksi ainakin käyttää lekurissa ja kuvata jalat...

Aina se vaan tuntuu siltä, että kun noita juttuja käy, että nyt lähti vikaa kertaa... Vaikka tämä tämänkertainenkaan ei ole siitä pahimmasta päästä, vaan ihan vain kolhu. Toivottavasti siis!!!

Onhan tuolla vaarilla jo ikääkin 93v, mutta silti. ( En muista olenko täällä kertonut, että minä ja mieheni ollaan vaarin omaishoitajia. Vaari asuu tässä meidän omatkotitalossa omassa siivessä yksiössään.).

No, sitten vähän iloisempiin asioihin. Kävin tänään kuntosalilla omakohtaisessa ohjauksessa! Sain äitienpäivälahjaksi 10 kerran kuntosalikortin, jota olin hartaasti toivonut. Tänään tekivät mulle oman ohjelman ja tarkoitus olisikin nyt sitten pari kertaa käydä viikossa salilla.

Nyt kuuluu tyttö heräilevän päikkäreiltä!

Heather ja neiti-nessukka 9kk

P.S. Mun miehellä on huomenna synttärit! Täyttää rontti jo 28v. Jos kukaan vaan mitenkään keksii jotain viime hetken synttärilahjaa, niin ideoita pliis!

Vierailija

Yhden viestin jo kirjoitin, mutta juuri kun sen yritin lähettää, pätkäisi nettiyhteys sopivasti ja heitti mut pihalle. Mur! Tässä nyt sitten vähän lyhennettynä meidän höpinät. :)

Heather; toivottavasti vaari pääsee pian taas kotiin. Voimia!

Meillä on poika " tyylikkään" näköinen, kun löi päänsä tv-tasoon viikonloppuna niin että kolina vaan kävi. Juuri olin miehelle kehunut, kuinka sitä jo osataan hienosti laskeutua, ei nuppi kolise yhtään niin paljon kuin ennen, kun laskeuduttiin tyyliin " suorin vartaloin kerien" ... Joopa-joo. Poika kiipesi siis tapansa mukaan taas pussailemaan telkkaria ja siitä laskeutuessaan löi päänsä molempiin tv-tason alla oleviin hyllyihin. Nyt on otsassa kuhmu ja silmäkulmassa haava ja mojova mustelma. Ihan on sen näköinen, kuin olisi naapurin tytöltä saanut kunnolla lapiosta hiekkalaatikolla. :) Onneksi ei sen pahemmin käynyt, itkut itkettiin ja 5 minuutin kuluttua kiivettiin taas...

Helatorstaina ollaan menossa pitkäksi viikonlopuksi tapaamaan mun perhettä Turkuun. Lupasin viedä veljeni 4v tytön Caribia-kylpylään uimaan. Siellä on perheessä myös vauva ja ajattelin, että vanhempi sisko varmaan tykkäisi päästä omalle pikku seikkailulle. Ja itsekin on kiva päästä touhuamaan isompien lasten juttuja, kun täällä kotona touhutaan vähän eri juttuja tuon oman pikku söpöliinin kanssa!

Nyt on pikkuherralla välipalan aika, joten eikun kauhomaan mosoa suuhun! :)

Vierailija

Meillä valvottiin melkein koko yö, hoh hoijaa... Avalla vähän lämpöä ja nitisi ja kitisi koko yön, annoin supon ja ehkä vähän helpotti. Luulen et ne on ne hampaat jotka valvottaa! Yritin aamulla suuhun kurkkia, mut en mitään nähny, neiti kun ei siitä tykkää. Siirryin klo 01 jälkeen Avan huoneeseen " nukkumaan" kun en jaksanut ravata huoneiden väliä koko ajan. Aamulla neiti olikin ihmeissään kun nostin sen klo 7 jälkeeen mun viereen nukkumaan, nukahti siihen mun kainaloon vielä puoleksi tunniksi. Aika ihanaa oli kun toinen tuhisi siinä vieressä.. Muuten nää valvomiset tuntuu taas rankoilta, kun kerennyt jo tottumaan et saa yöllä nukkua. Muistuu mieleen se jatkuva väsymys mitä oli silloin viime syyskuussa. No jospa se tästä.

Olin jo haaveillu et tänään ollaan paljon ulkona, mut kun Avalla on lämpöä, täytyy sit olla sisällä. Ulkona on vaan niin ihana auringonpaiste! Esikoiselle pitää keksiä jotain tekemistä, muuten tulee aika pitkäksi. Äsken se halus kertoa mulle tarinan keijuista, kirjotin sen paperille ja neiti vielä piirsi siihen kuvan.

Nyt taidan mennä noita puhtaita pyykkejä kaappiin kantamaan.

Vierailija

AVA TÄNÄÄN 9KK! Meidän pikkunen...

Avan kuume katos viime yönä, tänä aamuna neiti on taas ollut oma itsensä. Joka paikkaan mennään vauhdilla ja koko ajan kiipeillään seisomaan. Äiti saa taas juosta perässä.

Vettä sataa eikä mitään tekemistä. Imuroin jo aamusta, perhe on ruokittu, Ava nukkuu ja esikoinen leikkii omia leikkejä. Mies lähti autoa viemään just huoltoon, ilmastointi rikki joten ei taida olla halpa reissu....Noihin autoihin kyl menee ihan älyttömästi rahaa. Leipoa vois mut kun diettille se ei tee hyvää, syön kuitenkin kaikki itse!

Tänään oli esikoisen vika kerho, ens viikolla on vielä kevätjuhla. Sit onkin kesä- elokuun puoliväliin saakka ettei oo mitään kerhoja, huh huh! Pitää vaan keksiä ohjelmaa ettei aika tuu pitkäksi. Tulis vaan lämmintä, niin vois tehdä eväsretkiä jne. Korkeasaaressa pitää ainakin käydä ja on niitä kivoja kotieläintilojakin tässä lähellä.

Nyt taidan köllähtää tohon sohvalle ja lukea päivän lehdet.

Vierailija

pitäähän se ppinoutua että hiukan pino kasvaa:) kävin kyllä jo eilen mutta otti niin päähän ku pitkä teksti katosi niin en jaksanut kirjottaa uudelleen.

ekaks heatherin vaarille paranemisia! toivottavasti tulee vielä kävelkuntoon!

meillä vauvalla tänään taas lääkärissä käynti. Kolmas antibioottikuuri samaan tulehdukseen, kohta taidan suoria yksityiselle jos ei muu auta. Surkeaa kateltavaa ku vähän väliä huutaa kipua eikö psty nukkumaan:/ Saa nähdä tuleeko putkitukseen lähtö tälläkin niin kuin esikoisellakin kävi, ei kyllä ihan näin pienenä, esikoinen putkitettiin 1v 7kk ikäisenä.

Ihana kuitenkin seurata tuota kehitystä.Uusin huvi on istuminen lattialla ja kävisen heiluttelu ylös-alas ja suusta kuuluu tättättätttätääätttä äiiitttääää äitiii itiii tä . Ja virne on niiiiin ihana ja huvittavakin kun vaan yks hammas alhaalla, näyttäää ihan röllipeikolta:)

joo mutta nyt tv.n ääreen, vauva nukkuu ja esikoinen mummulassa yökylässä!

Moi

Vierailija

Hohhoijaaa... just tultiin Mikkelistä vaaria katsomasta :(... Piti tänään leikata jalka ja laittaa puoliproteesi, mutta ei ne voineetkaan leikata. Vaarilla on verenohennuslääkitys, ja eivät olleet saaneet arvoja sopivalle kohdalle. Huomenna EHKÄ leikkaavat tai sitten ylihuomenna... tai sitä seurravana päivänä... tai sitä seuraavana...

Kamalan sekava vaari oli... kyseli vaan koko ajan kovasti, että kun se meidän pieni nessukka on ollut siellä sairaalassa vierailulla koko yön, että tekeekö se nyt hyvää olla siellä sairaalassa niin pienelle... yritin sitten vaan sanoa, että vaari on varmaan nähnyt vaan unta. Ja kyllä se pari kertaa naureskelikin, että no niinpä varmaan olenkin, kun se tyttöhän onkin siellä kotona ollut nukkumassa koko yön.

Nyt tyttö on isin kanssa siskonsa luona synttärikahvilla!

Heather ja neiti-nessukka 9kk

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat