Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miettikää nyt! Lordin naamioiden takaa saattaa löytyä vaikka ex-rikollisia

Vierailija

Kyllä se on kaikkien parhaaksi että tiedetään keitä Lordin jäsenet on. En nyt mitenkään sano että lordilaiset olisivat rikoksesta tuomittuja mutta mistäs sitä koskaan tietää. Jotenkin vain niin epäilyttävää tuo etteivät suostu kasvojaan paljastamaan.

Haluaisitko itse tukea yhtyettä jossa laulaisi vaikka tuomittu pedofiili? Ja taaskaan en väitä että Lordissa näin olisi mutta juuri siksi haluan että paljastavat naamansa jotta tiedän että heillä on puhtaat jauhot pussissa!

Sivut

Kommentit (74)

Vierailija

Tuosta kieliasiasta:

Bändin mielstä heidän leppeä lapinmurteensa saattaisi kuulostaa pöljältä hirviön suusta, mitä taas englanninkieli ei tee. Olen samaa mieltä! ;)

Siksi maskeissa vaan enkkua!

Ymmärtäkää jo, että tämä hirviöjuttu kuuluu bändin esiintymiseen, eikä orkesterilla ole mitään tekemistä saatananpalvonnan tai diivailun kanssa!

Vierailija

Ja morre siis antaisi lapsensa kuunnella vaikka Jammu Siltavuoren musiikkia?

Morre:

Lainaus:

Ja kyllä varmaan jotkut tunnistavat nimen perusteella ja huhut lähtisivät kiertämään, jos Putaansuu olisi karmea kriminaali.

Koitapa hillitä uteliaisuuttasi.

Vierailija

että Lordin jäsenet eivät halua paljastaa naamaansa nimenomaan siksi, etteivät tälläkin palstalla usein esiintyneet arvailut siitä, kuka seurustelee kenen kanssa, kelle tuli ero mistäkin syystä, kuka sai lapsen kenen kanssa, kuka nähtiin ostamassa kaljaa missäkin jne. tulisi heidänkin kohtalokseen.

En ole koskaan ymmärtänyt sitä väittämää, että jos joku on hyvä jossakin, esim. urheilussa, musiikissa tms. hänen yksityiselämänsä olisi meidän kaikkien yhteistä omaisuutta jota sopii ruotia missä tahansa, millä äänenpainolla tahansa. (Ja siinä sivussa kohottaa itsensä korkeammalle ihmisenä tyyliin " en mä vaan koskaan....!!!)

Ymmärrän täysin tämän Lordin jäsenten halun pitää yksityiselämänsä omanaan. Musiikki puhukoon puolestaan ja jokainen arvostelkoon bändiä vain siltä kannalta!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mä kiinnostuin heidän sanoituksistaan ja rupesin seuraamaan heidän haastattelujaan juuri sen takia, et ihmiset olivat niin montaa mieltä heistä. Muodostin oman mielipiteeni vasta sitten. Nyt olen kaivanut Hallelujah kappaleen sanasta sanaan suomennoksen ja tutustunut porukkaan heidän haastattelujensa kautta. Kristillisiä kavereita, yks ollut kirkon nuorisotyössä ja tehnyt nuorille oman messun lopputyönään.

" Tosiuskovien on pelastus. Siskos ja veljet pysykään uskossanne vahvoina." (Hard Rock Hallelujah)

Lordi laulaa yhdessä kappaleessaan myös että " Paholaiset ovat luusereita" .

Miten te jaksatte valehdella koko ajan tästä asiasta. Jeesus ja Saatanan merkki ja kidtusseksit kertakaikkiaan sulkevat pois toinen toisensa, eivätkä sovi samaan yhteyteen.

Ja nuo " tosiuskovaiset" Lordin kappaleessa viittaavat näihin Rockin tosiuskovaisiin, kun Rockin tuomiopäivä tulee. Lordi laulaa, että Paholainen on luuseri ja minun huorani. Miten tuollainen muka olisi Jumalasta?

Älkää sotketko Jumalaa ja kristillisyyttä. Kristillisyydellä ei ole kertakaikkiaan mitään tekemistä Lordin kannsa.

Tuossa yhtyeessä ei ole kertakaikkiaan MITÄÄN KRISTILLISTÄ! Ihan puhdasta paholaisen harhautusta nämä väitteenne!

Vierailija

saavat soittaa ja laulaa niin paljon kuin tahtovat. Onpahan hyvä harrastus niin ei aina ehdi rötöstellä.

Ja kyllä tämmöiset asiat tulee julki ennemmin kuin vasta viisuvoiton jälkeen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat