Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäviä Hyvinkäältä

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Löytyykö 24v äipälle ja 2,5v prinsessalle ystäviä hyvinkäältä???

Kommentit (6)

Vierailija

Täällä olisi myös hyvinkääläinen äiti sekä lapset vailla treffi/leikkiseuraa. Itse olen 31-vuotias ja lapset ovat iältään 7, 5 ja 1v 8kk sekä neljännen lapsen laskettuaika on lokakuussa. Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen maamiax.77@hotmail.com

Vierailija

moi!

aattelin kokeilla vielä onneani, vaikka ilmotuksestasi on jo hieman aikaa. Oon 25-vuotias äiti Nurmijärven Rajamäestä. Itselläni on 1v3kk poika, jonka kanssa olen päivät kotona. Leikkiseura/leikkitreffit kiinnostaisivat myös minua. Minulla on auto, joten kulkeminen ei varmaan olisi ongelma.

Hanna

Vierailija

täällä olis kohta 25v täyttävä etä äiti hyvinkäältä, jos vaan kelpaa... elikkäs mulla on kaks poikaa jotka asuvat sijaisperheessä mutta en siis ole mikään päihde ongelmainen tai muu sellainen vaan poikani ovat erityislapsia ja erotessani lasten isästä sos.toimi katsoi asian että näin on parempi,koska olin jäädä yksin heidän kanssa ja se olisi ollut mulle melko suuri taakka ja vastuu yksin kantaa... en ole ihan varma ollaanko aiemminkin jossain juteltu ja mietin et oliko sä sen alatalon janin kans?

Uusimmat

Suosituimmat