~~~ HAAVEILIJAT~~~ viikko 21

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Hyvät viikonaloitukset muille Haaveilijoille! Ulkona on aivan ihana ilma, ite meen tänään iltavuoroon joten saa aamupäivän nautiskella ihanasta ilmasta =)

Vierailija

Miimu;Saako kysyä, minkä merkkisillä testeillä testailit? Toivotaan että se plussa nyt selkenisi kuitenkin, jos se toinen testi ei ollut yhtä tarkka kuin se eka.

Minttuli; Onnea plussasta!

Omassa navassa ei paljoakaan tapahdu, kuume nousee tasaseen tahtiin, ja nyt jo äitinikin kyseli,että kuinkas pitkään miun pitää niitä lääkeitä syödäkään, ja että millonkas me tytölle pikkusisarusta aletaan " tekemään" ..Huoh, kun vaan voisikin alkaa yrittää..

Mulla pitäis taas menkkojen alkaa minä hetkenä hyvänsä, tuttua ärtyneisyyttä on kyllä ollut jo ilmassa(voi mies- ja tyttöparkaa:( )Kierto kun ei oo vielä tasaantunut niin varuillaan pitää olla..

Semmoista meille, mukavaa päivänjatkoa kaikille ja plussa/miehenkäännytyssäteitä nitä tarviseville:)

Vierailija

Tein tänään testin, negaa näytti. En kyllä tehny samalla testillä ku sillon ku sain haamun. Huomenna teen samanmerkkisellä testillä ku pari päivää sitte.

Minttuli: Mulla ois laskettuaika 29.1.2007

Vierailija

Sekaisin ollaan edelleen. Kun minun oli tarkoitus käydä koulu pois alta, nyt jää ikävästi kesken kun la ois nettilaskurin mukaan 31.1. Mies on ihmeissään ja kauhistelee asiaa, jospa se tottuis ajatukseen. Aika helposti tärppäsi kun yhden ainoan kerran ilman ehkäisyä houhuiltiin. Miimulle plussa tuulia huomiseen testiin! Oletko laskettua aikaa katsonut millon on jos plussa pitää? Tulehan huomenna kertomaan kun testin olet tehnyt. Täytyy kai vaihtaa tuonne odottajien puolelle kun uskaltais.

Vierailija

Ajattelin vaan poiketa kertomaan että tein tänään uuden testin ja kyllä sieltä selveä plussa tuli... On vielä vähän sekavat fiilikset, mutta kyllä se tästä. Että semmosta.

Vierailija

Mutta vähä huonolta näyttää että oisin raskaana :( Ehti jo ajatella aamulla ku tein testin et mitä jos se viiva on vahvistunu, mutta tosiaan tein erimerkkisellä testillä tänään.

Vierailija

Työnnänpä pitkästä aikaa taas oma napani tänne... Mies on keittäny pullakahvit, joten pitää rientää, mutta en malta olla kertomatta kuulumisia... Tuun huomenna sit paremmalla ajalla, kun mulla on vapaapäivä.

Noh, kävi niin, että menkat kaikesta huolimatta tuli. Huono mäihä, koska sikäli kun gyne oli oikeessa ja ovis oli tapahtunu muutamaa päivää ennen ultraa, myö oltiin puuhasteltu pariinkin otteeseen just niinä otollisimpina aikoina. Mutta mutta... Niin ne menkat sit kuitenkin alko, kiertopäiviä ehti kertyä 92! Kyllä otti päähän, koska mulla oli tiestysti omasta mielestä kaikki maailman raskausoireet, mutta näin vaan kävi... Nyt mulla on lääkärinmääräys hakeutua hoitoihin, jos raskaus ei ole syksyyn mennessä alkanu, mutta en kyllä aio odottaa niinkään kauaan, en todellakaan halua toista tollasta megakiertoa! Vähintään käyn hakemassa jotain kiertoa tasaamaan, jollei mies suostu alkamaan yritystä, nyt se on edelleen sitä mieltä, että yritys alotetaan. Oon siis palautunu taas piinailijasta toivottomaksi haaveilijaksi...

No, nyt pullakahville, palaan huomenna. Ja tervetuloauusille miunkin puolesta!

-Sonnai, muutaman viikon pois kuvioista ollut vanha...-

Vierailija

Minttuli: Toivotaan et haamuviiva vahvistus seuraavassa testissä =)

Mulla on nyt tosi niukat menkat, et saa nähä onko nää vaa valemenkat :)

Voi ku ois.

Perjantaina pääsee vähä tuulettaa päätään, ollaan lähössä avokin siskon ja tulevan anoppini kanssa risteilylle. Miehet me jätetään kotiin itkemään. Mennään kyllä vaa päiväristeilylle Viroon. Ajateltiin käydä kynsihoidoissa ja leikkauttamassa hiuksia.

Mutta hyvät tiistai päivän jatkot!!!

Vierailija

Minttuli: Onneksi olkoon!!!! On varmasti sekava mutta ihana tunne ku tietää olevansa raskaana. Mites sun miehes otti uutisen vastaan? Ite ajattelin tehä huomenna testin jos se haamuviiva vahvistus oikeeksi plussaviivaksi.

Vierailija

onneksi olkoon!!ihanaa että plussasäteet alka tepsiä;)

Nyt on ollut tosissaan hiljasta täällä pakstalla...mutta haaveilijat,nyt poistun pinostamme poies koska en itse halua vielä lasta.Kuume katosikun tajusin että minähän yksin ne muksut hoitaisin ja rahallisesti jne.Paljon haleja kaikille ja kiitos kaikesta=)

terveisin:snowflake,joka aloitti e-pillerit

Vierailija

Tein tänään raskaustestin ja sielt tuli haamuviiva. Täytyy tehä parin päivän päästä uus testi jos vaikka viiva ois vahvistunu. =)

Vierailija

Onpa täällä todella hiljaista, minne kaikki haaveilijat ovat hävinneet? Olen käynyt lueskelemassa joka ilta mutta ei ole paljon asiaa ollut.

Minulla on meneillään jännät ajat. Kp 27/28 menossa ja lieviä raskausoireita on. Tänä aamuna testasin ja tuli tosi haalea viiva, ehkä, tai sitten kuvittelin. Hui. Täytyy nyt odottaa muutama päivä ja testata sit uudestaan...

Vierailija

Milenna: Clearblue tais olla se eka ja tokan testin tein Apteekin omalla raskaustestillä. Tänä aamuna tein jollain Aconin testillä joka näytti kans negaa. Pitäs varmaan tehä tolla Clearbluella uudestaan, tänä aamuna mun piti Clearbluella tehä mut mulla päädyinki tekemään tolla Aconin testillä. Pitää varmaan hyväksyy et ei tässä nyt raskaana olla :(

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat