Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koirakuume- eikä mies halua!!!

Vierailija

Mua niin ottaa päähän, kun mies määrää nykyään kaikesta. Ensin se ilmoitti, ettei sitten kolmatta lasta tule meille. No, tähän ajatukseen piti sopeutua. Minä olen halunnut koiraa (lapsen lisäksi) nyt pitkän aikaa, mutta mies kieltäytyy siitäkin.

On niin toivoton olo omien halujen kanssa:( Kaikki tyrmätään. Miten tälläiseen voi suhtautua neutraalisti ja olla olematta katkera/ vihainen asiasta?Meillä ei ole allergioita eikä muita eläimiä. Lapset 4 ja 2v, ok-talo, jossa pihaa, taloudellinen tilanne hyvä jne.

Kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija

En minäkään todella haluaisi koiraa meidän talouteen ja jos mies sellaisen välttämättä tahtoisi niin hän muuttaisi sitten muualle koiransa kanssa. Jos haluat koiran, niin kannattaa miettiä oletko oikean miehen kanssa.

Vierailija

mies olisi alistunut kolmanteen lapseen ja koiraan ja itkisi että sä päätät kaikesta?

Ikävä kyllä se joka EI halua jotain on vahvemmilla. Koska ei voi pakottaa lapsen tai eläimen hankintaan. Minua kuvottaisi ajatuskin, että meille tulisi joku piski. Never. Ei miehesi kai kaikkia halujasi tyrmää jos ei halua kolmea lasta tai koiraa.

Vierailija

jos luet tarkasti "ulkopuolisen" silmin oman viestisi, niin ymmärrät että sinulla on jo kaikki hyvin. Miksi ihmeessä olla katkera? Nauti miehestä, lapsista, talosta jotka sinulla jo on.

Vierailija

Miehet joutuu kuitenkin ulkoiluttamaan sitä naisen elukkaa sitten räntäsateella... sääliks käy niitä miehiä :)

Minusta on hienoa että tietää mitä haluaa: mies haluaa 2 lasta, sinä enemmän - sovitte siitä kuitenkin yhdessä. Ei kaikki voi haluta samoja asioita. Mutta älä sekoita "lehmiä ja hevosia"... eli kun yhdestä asiasta on sovittu, älä sotke siihen muita juttuja ja pidä laskua siitä kuinka monta kertaa mies saa tahtonsa läpi. Yritä nähdä jokainen tilanne erillisenä.

Ja yritä myös ymmärtää, miksi mies ei halua eläintä kotiinsa.

Uusimmat

Suosituimmat