Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

XL-laihduttajat 22.5.2006

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Minäpä sitten aloitan ku ei oo kukaan sitä vielä tehnyt. Mulla nyt sit meni suhtkoht hyvin, sain painoo vieläki alaspäin(odotan sitä ku se ei enää laske ollenkaa, jää siis junnaa) Mutta tässä minun " mittani"

Aloituspaino 105.2kg (8.5)

Nyt 101.9kg

Pudotusta yhteensä 3.3kg

Tavoitepaino 60kg jouluun mennessä

Kommentit (6)

Vierailija

pudotusta tuli, ihme ja kumma!!?? =)

Olin ihan varma että taas on plussaa, kun on tullut syötyä ihan mitä sattuu, mutta pudotusta olikin tullut -600g.

Paino siis viimeksi 99,1 ja tänään 98,5 (lähtötilanne 103,7kg/166cm) NOh, pituus ei varmaankaan tipu.. ;)

Viimeviikolla oli kyllä menkkaturvotustakin..

Tuntuu kyllä että vatsa on edelleen turvoksissa (voikohan perjantaina asennettu kierukkakin vaikuttaa asiaan?), tässä välillä jo sain vatsaa pienemmäksi (itekin jo huomasin sen) mutta nyt se on taas pullahtanut, yök. Paino kuitenkin tippunut, hyvä juttu. (vaikka kyllähän se peili on se parempi mittari..)

flunssaa pukkaa.. onneksi kurkkukipu-vaihe on jo ohitettu.

Vierailija

Täällä yksi alkuperäinen xl-laihduttaja (aloitin siis urakkani 1.1. 06)...en ole " hyljännyt" porukkaa mutta jäi tän viikon punnitus väliin, osin tahattomasti ja osin kyllä ihan tarkoituksellisesti. Maanantaina en ollut vaa´an ulottuvissa, tiistaina ois voinut punnita, mutta... Oli viime viikon lauantaina siskon häät ja tuli syötyä ja juotuakin ihan kiitettävästi. Lisäksi menkat alkoivat maanantaina ja turvotus sen mukainen...toisaalta eipä tää viikko oo paljon paremmin mennyt kun eilen olin ystävän 50-vuotissynttäreillä ja kaikenlaisia herkkuja on tullut popsittua ja liikkuminen on jäänyt minimiin. Joka tapauksessa maanantaina aion uhkarohkeasti tömähtää vaa´alle ja olen tyytyväinen jos pysyy nollilla kahden viikon saldo. Minun laihdutusurakkani kun jatkuu vielä varmaankin lähes tän vuoden loppuun saakka, on kuitenkin noita kiloja vielä lähes 20 pudotettavana. Mutta mukavaa viikonloppua kaikille, maanantaina säntään keromaan lukemani tänne!

Vierailija

Eli lauantaina olin 91,5 (eli tasan miinus kympissä) mutta eilen aamupaino 92,5, eli sama kuin viikon takainen. Nyt täytyy ottaa itseään niskasta!

Alku: 101,5

paino viikko sitten 92,5

paino eilen(ma) 92,5

pudotus yht 9 kg

tavoite 70 kg(jouluun)

Matkaa tavoitteeseen 22,5 kg

ensi viikkoon...

Vierailija

Näkevätkö silmäni oikein..

On xl-porukka kutistunut uhkaavasti? ;)

Noo, kyllä minullakin välillä tekisi mieli jättää vaakaan astuminen väliin.

Motivaatiota en ole löytänyt uudelleen vieläkään ja pudotus jämähtänyt paikoilleen..

Lenkkeily hiukan jäänyt kun ilmat kurjat (seli, seli.. ;)

Mutta yritetään, yritetään.. :)

Aloituspaino 23.3 100kg

Paino nyt: 92.4kg

Viikkopudotus: -400g

Yhteispudotus: -7.6kg

Tavoitepaino: 65kg

eli 27.4kg tavoitteeseen..

Tooodella hitaasti hyvä tulee ;)

Vierailija

odotin suurempaa pudotusta, kun en ole syöny oikeen mitään koko viikkona. päivittäin 10-13 pistettä, toisaalta liikuntaa ei ole päässy harrastamaan. antibiotit ja hammaskipu vaikeuttavat elämää, mutta onneksi edes jonkinlainen pudotus eikä ainakaan plussaa

aloituspaino 98kg

viikonpudotus -400g

paino nyt 87,6kg

koko pudotus -10,4kg

on vähän motivaatio joo kadoksissa täälläkin, ilmeisesti joku suvanto vaihe menossa, mutta ehkä se siitä kun ja jos 80 rajapyykki alkaa lähestyä...

M

Uusimmat

Suosituimmat