Paljon olisi sopiva hinta pyytää kahdesta kanista?

Vierailija

Minulla siis kaksi kania. Naaras ja uros. Uros on siis leikattu. Kauniita kilttejä kaneja, mutta ei silti lasten lemmikkejä. Iso häkki tulisi mukaan. Kanit tekevät tarpeensa astiaan. Kanit eivät ole rotukaneja.

Onko 200e liikaa? Hinta noin korkea ihan vaan siksi etten halua että kanit joutuvat kiertoon vaan hyvään kotiin joka todella ne haluaa!

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Lapsilla tosiaan sitä aikaa riittää eläimen kanssa puuhasteluun, hellimiseen ja muuhun. Toki nämä asiat riippuu aina lapsesta ja aikuisella tietenkin vastuu eläimen hoidosta myös.

Oma lapseni sai 3 vuotiaana ensimmäisen hamsterinsa ja siitä asti ollut elukoita paljon. Aivan huippu hoitaja eläimelle kuin eläimelle.

Myöskin ottanut hoitoon aikuisten lemmikkejä lomien ajaksi jne.

Vierailija

...varmasti paremmin kuin moni aikuinen edes pystyisi. Uskon, että tuon suurempaa rakkautta ja parempaa kotia ne voisivat mistään saada. Myyjällä ei taida olla kokemusta lapsista.

Vierailija

Itse en ottaisi ilmaista kania. Kuka vaan voi ottaa sellaisen hetken mielijohteesta.

Pyydän 200e. Se joka tosissaan haluaa kania, maksaa varmasti sen. Minusta on hullua antaa eläimiä puoli-ilmaiseksi lapsien rääkättäväksi. Joku aikuinen joka harkinnalla eläimen ostaa ei katso sen hintaa.

Vierailija

Vanhasta häkistä voit saada 50 euroo ja kaneista ehkä 15 euroo kappale.

Meillä muuten kans kani ja kohta otetaan kai toinen. Häkistä maksoimme 15 euroo ja kani oli ilmainen.

En maksaisi mitään kanista jos siitä joku haluaa luopua ajanpuutteen tai muun vastaavan takia. Sehän vaan vanhalle omistajalle hyvä että pääsee eroon..

Vierailija

Ei olla käärmeille syötetty:-). Oma aitaus kesäisin pihalla ja muuten viipottaa sisällä. Osaa tehä tarpeensa puupelletteihin. Kiltti kuin mikä.

Oletko ihan tosissasi kun ajattelet et vaan paljon maksava hoitaa eläimen hyvin?

Eikös se kerro enemmänkin ostajan tyhmyydestä?

Paljon halvemmallakin kun saa ja varmasti voi onnistua saamaan vielä paremmankin kokonnpanon kuin sinulla on.

Eikö kannattaisi pitää itse nuo kanit jos ovat sinulle niin arvokkaita?

Minun mielestäni kuulostaa täysin rahastukselta. Välitätkö oikeasti kaneista vai rahasta?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat