Eihän voi käydä niin, että lapsi kiintyisi hoitajaansa enemmän kuin äitiinsä?

Vierailija

Meidän lapsi on nyt menossa perhepäivähoitajalla ja minua pelottaa ja surettaa. Olisin halunnut vielä olla hänen kanssaan kotona, mutta ei ollut mahdollista.

Onhan äiti aina äiti, vaikka lapsi joutuukin nyt olemaan päivät hoitajan kanssa? Pyritään miehen kanssa sovittamaan työvuorot, niin ettei lapselle tulisi pitkiä hoitopäiviä, mutta silti tulee suru, kun joutuu pienen sinne jättämään :(

Kommentit (5)

Vierailija

Silloin lapsi joutuisi olemaan maksimissaan 6 tuntia päivässä hoidossa. Lisäksi viikolla olisi 1-2 vapaapäivää. Hoitaja tuntuu mukavalta, kun käytiin tutustumassa ja siitä olenkin ihan iloinen.

T:ap

Vierailija

Ei hoitaja voi koskaan tulla tärkeämmäksi kuin oma äiti, ellei se äiti ole jotenkin pahasti tunnevammainen/laiminlyö lasta tms.

Vierailija

vaikkakin omat lapset ovat kotihoidossa. Lähinnä siksi olen pohtinut, kun tuttavan pieni lapsi on aina hoidossa, ensin päiväkodissa ja sitten illan mummolla tai jossakin muualla.

Vierailija

Olin itse hoitamassa lapsia perheessä. Hoitopäivän mitaksi tuli 9 tuntia... Lapsi jäi useasti itkemään perääni, kun lähdin. Olinhan suurimman osan ajasta hänen kanssaan.

En halua masentaa ap:tä, sillä nyt äitinä tiedän miltä se voi tuntua. Toisaalta jutussa on se hyvä puoli, että tietää ainakin että lapsi saa hyvää ja luotettavaa hoitoa jos kerran kiintyy hoitajaansa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat