Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***HAAHUJEN viikko 21***

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Kun ei alkanut uutta pinoa kuulumaan, niin piti sitten ite alottaa semmonen... Tosin en tiiä olisko listaan ollut päivittämistä, meni nyt samalla ku viime viikolla. Mää voin nyt TOISTASEKSI ottaa listan päivittämisen, jos sää MARIA haluat siitä jo kiireesti eroon? Mutta vain TOISTASEKSI, koska aion itsekin raskautua hyvin pian ;o)

NIPPULALLE ja MARIALLE jaksamista alkuraskauden väsymyksen kanssa, muistan itsekin vielä kuinka valtava se väsymys oli. Olin niin onnellinen kun alkoi ensimmäinen kolmannes olla ohi että nyt se väsymys loppuu, mutta sitten loppukin koko raskaus! =o( Mää olin niin väsynyt että nukahin sohvallekkin toppavaatteet päällä reippu selässä kesken riidan. Mies sanoikin että mun kans on helppo riiellä kun minä vaan nukahan johonkin...

LIZIELLE myös jaksamista väsymyksen kans!

ENNIMAIJALLE toella suuret pahoitteluhalit! Voi kurja...

KATRI mahatauti on pirullinen tauti, toivottavasti tokenet pian!

Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!

HANNELE kp 9

Vierailija

Ilmoittelen taas itsestäni.. Kohta iltavuoroon!! Ei mitään uutta täällä ja tosiaan tjot-meininkiä... No, kyl on nyt noin joka toinen päivä puuhailtu, et saa nähä sitten. Ovis kyllä vasta ens viikonloppuna.

Hannele-81: Tosi hienoa jos viitsit ottaa listaemohommat toistaiseksi, kun kuitenkin suht säännöllisesti käyt kirjoittelemassa. Mä kuulun niihin jotka välillä muutamaksi päiväksi unohtaa koko palstan olemassaolon ja jos lupautuisin tuohon hommaan, tulis varmaan kauhee morkkis kun unohtuis... Tärppionnea!!

Lizie: Täällä myös alkaa olla väsymys selätetty :) Paitsi että jumitin edellisyönä just valvomaan noi euroviisut.. Oli kyl tosi hieno fiilis, kun Suomelle tasaisesti koko ajan ropisi isoja pisteitä, ei meinannu todeksi uskoa. Mä oon kans ajatellut alkaa syömään jotain vitamiineja, kun on aina välillä tuota väsymystä, enkä taida syödä kovin monipuolisesti. Mikä sulla on käytössä? Jos nyt muistais apteekissa poiketa..

katri-72: Pikaista paranemista! Mahatauti on mun mielestä kaikista inhottavin tauti, kun sit on niin totaalisesti pois pelistä... Voimia!

enni-maija: Kurjuuksien kurjuus, iso voimahali!!! Toivottavasti alkionsiirto nyt onnistuu ja saat pysyvän plussan! Tällä peukut pystyssä bd bd bd bd bd!!! ...Kirotut aconit, just tolleen on huono et näyttävät niin herkästi..

Ja mulle ei sen kummempaa, päivä kerrallaan.. Helatorstaina mennään tytön kans molemmat ratsastuskisoihin ja lauantaina viedään ponit näyttelyyn, siinä tämän viikon ohjelmisto. Kun ei vaan sääennusteet pitäis paikkaansa, sais sateet pysyä täältä nyt poissa!!

Vierailija

Titi: Harmillista, että sulla on nyt niitä yhdyntäkipuja alkanut tulla. Varmaan sitä jännittää joka kerta, että jokohan taas sattuu.. =(

Sitten kyselit miten sen meidän reissun kanssa kävi. No, miehellä siirtyi kesäloma hieman, mutta loppujen lopuksi ei paljoakaan. Sillä alkaa loman eka osa nyt 12.6. Eipä ole siis pitkälti enää sen lomaan. =) Reissusta sen verran, että laskin tuota mun kiertoani ja sen mukaan voisivat olla maksimissaan 3 päivää myöhässä, jotta vielä ehdittäisiin ensi kuussa matkalle. Periaatteessa mahdollista, mutta saa nyt sitten nähdä miten käy. Jos ei nyt päästä, niin sitten toinen mahdollisuus on syyskuussa.

No, nyt en muista kelle mun piti vielä kommentoida, joten siirryn sitten omaan napaan.

Taitaa vatsatauti olla jo voiton puolella. Ei ole mahakipuja ollut enää vuorokauteen ja vatsan toiminta on muutenkin jo aika lailla normaalihkoa. Tosin hieman tuntuu omituiselta kävellessä, ihan kuin jotain " hölskyisi" mahassa tai jotain, mutta ei sen kummempaa. Tuntui kuitenkin siltä, että parempi oli kävellä ihan vaan rauhallisesti eikä pidä mitään kiirettä, niin sitten sitä ei tuntunut.

Sitten meidän koirulista. Tuossahan jokin aika sitten kerroin, että viedään se kastroitavaksi kun sillä on ollut jo monesti hieman laajentuneesta eturauhasesta vaivaa ja veristä tiputtelua. No, tänään oli sitten se leikkaus ja koiruli jätettiin eläinlääkärin hoiviin vähän ennen kymmentä. Sitten soitto tuli kahden maissa ja lähdettiin hakemaan sitä pois. Mies sai siis töistä ylityövapaata tämän takia, mikä oli todella hieno homma. =)

Siellä se häntää heilutellen otti meidät vastaan. Vähän on unisen oloinen vielä ollut, mutta ei ole kuitenkaan nukkunut. Vesi ja ruoka ei ole sille maistunut. Surkeakin on sen ilme ollut, myös silmien. Vähän on ollut sen näköinen että jos osaisi itkeä, niin se itkisi. Sääliksi on sitä käynyt. Tuossa se nyt makaa kauluri päässä, jota täytyy käyttää seuraavan 10 päivän ajan. Jokin aika sitten oksensikin ja nyt on sitten muutamia kertoja jo piipitellyt. Saa nähdä onko kipujen takia.... =(

No, eläinlääkäri sanoi, että huomenna sen pitäisi olla jo suurin piirtein normaali itsensä ja että aivan kuin ei olisi mitään ollutkaan. Toivotaan, että näin onkin. Kipulääkitystäkin annettiin mukaan. Niitä sitten seuraavien 3 päivän ajan.

Jep, mutta tällaista tällä kertaa. Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Vierailija

Sitä on jotenkin viikkovillissä, kun eilen oli vapaapäivä..

Maria: Toivottavasti kaikki on hyvin, niin kuin varmasti onkin! Jos se viiva tuli sen takia ensin niin voimakkaana, kun hormoonit valtas kropan ja nyt ois vähän tasaantunut, niin viiva sen takia ois haalistunut?? Ainakin tuo oksetus kuulostaa " hyvältä" , vaikka muuten niin kurjaa onkin.. Onneks pääset ens viikolla sinne ultraan ja saat varmistuksen, että kaikki on hyvin! Voi kun mullakin tarkoittas tuon " kuivan kauden" puuttuminen plussauutisia!! Mutta on niin monesti saanut jo pettyä, ettei tohi liikaa toivoa.. Nipistelikö muuten sulla oviksen jälkeen alamasua? Mulla on nimittäin välillä " nipistellyt" kovastikin ja tietenkin heti toivois, että johtuis kiinnittymisestä. ;) Mutta kuten sanoin pitää pitää jalat maassa siihen asti kunnes se plussa tulee.. Kiitos sulle peukutuksista!

Katri: Hieno homma, että koiruli voi jo hyvin! Kiitos sulle tsempityksistä!

ON: kp18/24-26(29). Marialle tuossa jo kirjoittelinkin, että kovasti on alamasua nipistellyt muutamana päivänä. Luultavasti johtuu keltarauhasesta, vaikka kovasti toivoisinkin, että johtuis kiinnittymisestä. Tässä kierrossa ollaan pupuiltu jtp, joten siitä ei pitäs olla kiinni, mutta onpa sitä muulloinkin pupuiltu oviksen aikoihin eikä plussaa oo tullut, niin mikspä nytkään, mutta taas toivotaan niin kauan kunnes täti tulee..

Vierailija

Heippa,

jos vaan sopii liittyä mukaan, niin mielelläni sen tekisin. Yhtään lasta ei vielä ole, km (identtiset kaksoset) 11/2005 sai etsiytymään tänne " haahuihin" .

Omat tiedot:

Koala-72, mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

Meneillään kp 24/28 ja todella piinaa. Ei mitään tuntemuksia, joten pitää varautua " tätiin" ...

Onnittelut plussanneille ja plussatuulia muille!

Koala-72

Vierailija

Ihana sateinen päivä! Aamulla, kun lähdettiin koiruksen kanssa ulos, niin tuoksui ihanasti kesältä!

Eilen sain sitten ikioman auton. Autolainaahan mulla on ollut ennenkin:), mutta toi ykkösauto menee aina " vähän niinkuin" miehen ehdoilla. Nyt mulla on oma aniliininpunainen laatikko, jossa on 4 pyörää. Kiva, kun pääsee töihin, koska haluaa eikä tarvi kytätä miehen menoja ja yrittää järjestää kyytiä kaupunkiin. Asutaan täällä maalla ja täällä paikallisliikenne on huono. No, helpottuu taas arkinen elämä.

Mies on nyt ihan täysillä mukana vauvapuuhissa. Eilenkin totesi, että hyvä, kun uudessa autossakin on iso takaluukku, niin mahtuu rattaat..Mukavaa, että ei tarvitse enää yksin kuumeilla. Kyllä mies ennenkin on hommassa mukana ollut, mutta ääneen ei ole asioita pidemmälle suunnitellut. Tuntuu, että ollaan yhdessä mukana tässä " projektissa" .

Nyt suihkuun ja töihin:)

Jumppis

ps. Hannele: Kiva, kun olet listan hoitaaksesi!

Vierailija

Pitkästä aikaa tulin laittaan lyhyesti kuulumisia tänne. kerkesin tässä jo pyörähtää viikon verran turkin maalla lomailemassa kaverin kanssa ja nyt yritetään sopeutua normaaliin arkeen jälleen..

Ennen lomalle lähtöä tein melkein yhtä tumman viivan raskaustestiin. No loman aikana oireet katosi. Kotiin tullessa tein varmuus testin ja viiva oli hieman vaalentunut ja seuraavana päivänä sitten alkoikin vuoto. Eli ilmeisesti mulla oli ihan alkuraskauden keskenmeno. Nyt elellään kp9 26-28 ja tänään olisi sitten klo13 aika lapsettomuuspolille eka kerran. Alkavat tutkimaan keskenmenoja.. Jännittää ihan kamalasta. Pitäkee peukkuja mulle!!

Paljon onnea kaikille plussanneille ja lohtuhaleja tädin saartamille!! Uskokaa tai älkää niin kyllä me se nyytti vielä kaikki saadaan syliin ennemmin tai myöhemmin!!!

Vierailija

Heh, mainiosti sanoit tuon, että pitäiskö kanssa piuhat katkaista jos siitä helpottuisi. =) Mutta joo, ehkei nyt kannata sentään niin radikaaleihin toimenpiteisiin ryhtyä.

Muutamia pieniä hetkiä on tuo koiruli näyttänyt tyytyväistäkin ilmettä, mutta pääasiallisesti on ollut surkeaa ilmettä. Lisäksi on piipitellyt ja pitänyt sellaista tyytymätöntä urinaa ja vaihdellut koko ajan asentoa. Tuossa se lähellä kiehnää kaiken aikaa ja kerjää huomiota.... painautuu oikein kiinni niin lähellä kuin vain pääsee sen kaulurinsa kanssa. On se kyllä aika reppana ja käy kyllä sääliksi. Ei varmaan oo herkkua olla kipujen kanssa, mutta ei sitä lääkettäkään saada antaa kuin vasta huomisaamuna.

Näyttää meidän koirulille ainakin jo ruoka maistuvan. Samoin vettä menisi, mutta on pitänyt vähän hillitä ettei liikaa juo kerralla. Jeps, mutta nyt alkaa olla kahvi valmista, joten taidanpa mennä sitä juomaan.

Vierailija

Piti tulla nostamaan pinoa..

Titi: Mulla on kans ollu oikeastaan aina tuota tuhruttelua ennen menkkoja pari-kolme päivää, kaks lasta oon siitä huolimatta onnistunut saamaan. Nyt keskenmenon jälkeen oli kiertoja ettei tuhruttelua ollut, mutta nyt viime kierrot sitä on taas ollut pari päivää. Ja kun kierto on nykyään sen verran lyhyt, niin ei kans kauheesti oo kyl ehtinyt piinailemaan.. Toivottavasti viimeinkin olis toisin, meillä molemmilla! bd

Katri: joko teidän koiruli on paremmassa kunnossa?

Nipsu: kyllä tosiaan on kumma juttu nuo alkuraskauden keskenmenot! :( Hyvä homma, että vihdoin pääsettä tutkimuksiin, eiköhän niitten kautta tuohonkin apu löydy, toivottavasti ainakin! Voimia ja *jaksuhaleja*!

ON: kp 17/24-26(29). On tämä ihmismieli ja vauvakuume kumma! Vaikka kuinka monesti on pettynyt niin aina kierron loppupuolelle sitä alkaa jänskättämään ja toivomaan, että jos nyt..

Hyvää loppuviikkoa kaikille! :)

Vierailija

Tämä tyttö lähtee nyt viikonlopun viettoon. Enempiä ei kerkiä kirjottelemaan. Mutta maanantaina taas

Ihanaa loppuviikkoa kaikille!

HANNELE kp 11/32

Vierailija

Ei mulla suuremmin mitään uutta asiaa ole, kunhan tulin viestit vain lukemaan. Tähän palstaan on tosiaan jäänyt koukkuun ja varsinkin nyt, kun kierrosta on taas jotain hajua ja vauvatoiveet alkaa taas uudelleen nostamaan päätään keskenmenojärkytyksen jälkeen, on kiva käydä vaihtamassa ajatuksia täällä...

Enni-Maija: Tosi harmillista... Uskon, että ottaa päähän ja lujaa, kun jo ajattelee olevansa raskaana. Toivottavasti alkioita selviäisi nyt vaan sulatuksesta ja alkaisi sitten niistä mahdollisesti raskaus. Voimia sulle...

Ria73: Toivotaan sulle nyt niitä menkkoja ja vähän nopeasti!! Olet jo aika lailla pitkään odotellut sinäkin... Jos pidät palstailutauon, niin tervetuloa takaisin sitten mahdollisimman pian. Haleja sinnepäin:)

katri72: Pikaista paranemista mahataudista. On se inha tauti! Toivottavasti pääsisitte sille lomareissulle!! Jännää vissiin on...

Hannele-81: Kiva, et päivität listaa! Joo, tää väsymys on jotain ihan kummaa, ei lähde pois millään. Hb on kunnossa, joten kai tää on sitten vaan jotain muuta. Pitäisi rientää päiväunille kai pian. Eilenkin nukuin pari tuntia päivällä.

Liliane: Ei se kyllä vielä ole voitettu tuo väsymys sittenkään... En tajua, en mä koskaan ole keväällä ollut näin väsynyt näin pitkään. Voikohan tuo keskenmeno viedä niin paljon henkisiä voimia, et oon siks väsynyt? Vaikka tunnen jo selvinneeni km:n yli aika hyvin. Sattui olemaan Multivita Plus:ia kaapissa, niitä olen popsinut jo kai kolmatta viikkoa.

Väsynyt mutta iloinen Lizie kp10

Vierailija

Enni-Maija: voi surku, kun että tästä sitä pikkuista saaneetkaan! *Lohtuhali* Toivottavasti sitte seuraavasta kerrasta! bd bd bd bd

Hannele: kiitos minunkin puolesta, että alat palstaemoksi! Toivottavasti saat pian siirtää tehtävän jollekin muulle.. ;)

Maria: hieno homma, että kaikki on mennyt hyvin! :) Myös minulla tuo masuviiva on tietänyt tyttöjä.. Mulla viiva meni kyllä ylös asti navan yli, miten sulla menee?

ON: kp 15/24-29. Ovis oli kait viikonloppuna, koska lämmöt oli sunnuntaina noussut ja ovat olleet myös eilen ja tänään koholla. Edelleen jomottelee kovasti ja selkä on turkasen kipeä, joten eiköhän keltarauhanenkin maha tässä kierrossa toimia. Luulisin siis ainakin että nyt ovis oli, kun edellisessä/edellisissä kierroissa en oo ollut ihan varma. Tosin vähän kummastuttaa, kun kuiva kausi ei ole vielä alkanut, yleensä se on kyl tullut heti oviksen jälkeen, mutta oisko alkukierrossa aikalailla juoduks tulleella vihreällä teellä osuutta asiaa, tiedä häntä? No nyt alkaa taas se odottelu ja toiveitten elättely..

Tsempitykset ja terveiset kaikille! :)

-sani

Vierailija

Maria: Toivottavasti kaikki on hyvin. Onneksi se ultra kuitenkin lähestyy koko ajan ja toisaalta tuo oksetus kuulostaa " hyvältä" raskauden mielessä. Tsemppiä ultran odotteluun!

Sani: Toivotaan, että ne nippailut johtuisivat kiinnittymisestä! ;) Mulla on joskus noita nippailuja oviksenkin aikaan, mutta ei aina. Mutta näinä kertoina kun olen raskaana ollut, niin noita nippailuja oli hieman eri lailla kuin muuten ja useamminkin niitä oli (jos nyt oikein enää muistan, siitä on jo niiiiin pitkä aika).

ON: Tänään tuli koirulille annettua sitten se toinen pilleri. Huomenna enää ja sitten on se ohi. Kaulurin pitoa on vielä viikon ajan.

Kauhean sotkun sain äsken just siivota. Söin tuossa ruokaa ja sitten kun annoin sitä koirulillekin (savukalaa ja perunoita, sen erikoisherkkua), niin siinä niin innoissaan kävi sen lautasen kimppuun, että se kauluri ei mennytkään hyvin lautasen ulkopuolelle, vaan alareuna jäi siihen päälle ja meni ruokaan. No, koiruli yritti syödä ja samalla työnsi koko ajan sillä kaulurilla sitä ruokaa lautaselta lattialle. Tietysti se itse siirtyi perässä ja sitten oli jo tassutkin ruuassa ja astuipa vielä tassuillakin lautasen päälle kun yritti kurkotella sitä ruokaa lautasen takaa lattialta. Siis ihan hirveä sotku tuli. Jouduin sitten lattian pesemään, koirulin tassut ja sitä kauluriakin. Joka kohdasta en edes sitä saanut pestyksi, vaan pitäisi ottaa pois kaulasta ennenkuin onnistuu. Täytyy se sitten tehdä illalla kun mies on kotona, niin toinen voi vahtia ettei ala nuolla haavaansa.

Huh, onneksi ei sentään enää ollut sitä vatsatautia. Silloin alkoi vatsaan sattua ihan älyttömästi jos vähänkin kumarruin.

Että tämmöistä...

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!

Vierailija

Eilinen päivä oli kamala. Onneksi pääsin jumppaan töiden jälkeen purkamaan kiukkuani. Kyllähän sen tietää, miten 18 lasta käyttäytyy kun toinen ryhmän aikuisista on poissa eikä noin lyhyellä varoitusajalla saada sijaista. Toisessa ryhmässäkin oli paljon lapsia, joten ei niiltäkään kukaan joutanut avuksi.

Tänään olis sit edessä seminaaripäivä. Menen tunniksi töihin vetämään lapsille musiikkituokiota ja sen jälkeen pomo hakee minut ja kahden muun päiväkodin vastaavat opettajat yhteiseen seminaariin. Saadaan vissiin syödäkin firman piikkiin. Ihan outoa mun alallani. Perjantaina onkin sitten kehittämispäivä, joten silloinkaan en näe lapsia. Toisaalta ihan rentouttavaa.

(.) Testasin aamulla ja negaa näytti. Clomit tuli siis ostettua aiheeseen. Nyt vaan odottelen vuodon alkua. Tänään kp 31/28-30, joten pitkä kierto venytti taas kp:itä eteenpäin. Laskin just et jos pian ei ala, joudun odottamaan syksyyn niiden clomien kanssa...ja se tuntuu ihan mahdottomalta ajatukselta nimittäin sit olisin raskaana siitepölyaikana. Tän kevään perusteella siitä kaudesta selviäminen ilman lääkkeitä ei onnistu. Astmapiippua tuli sen verran ahkerasti nappailtua. Mut ekaa kertaa siitepölytiedotteessakin oli kolme tähteä ja plussa. Kai niidenkin asteikko loppui kesken.

Mut nyt töihin

Nonna

Vierailija

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.

[b] Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Nyt toivomme pikku kolmosta ja odotamme milloin tärppäis:)

[b]Hannele-81[/b] Oulusta. Tuulimunaraskaus todettiin rv 12+ ja kaavittiin 03/06

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05 ja 12/05.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6

[b]memmuli24[/b] Olen kesällä 26v täyttävä äippä pohjoisesta, mies kohta 27 ja esikoinen aikamoinen nassikka ;) kohta 1,5v. Spontaani keskenmeno 12/2005 rv 10+6.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05 ja km 01/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Bisquit[/b] plussa 7.9.2005, la 12.5.2006

[b]Mauku75[/b] plussa 17.9.2005, la 26.5.2006

[b]uba-aba[/b] plussa 23.9.2005, la 29.5.2006

[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la 9.6.2006

[b]Aapeli_77[/b] plussa 9.10.2005, la 16.6.2006

[b]Kengu76[/b] plussa 11.10.2005, la 13.6.2006

[b]kuutar-74[/b] plussa 20.10.2005, la 24.6.2006

[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la 2.8.2006

[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006

[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006

[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006

[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006

[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006

[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2006

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] Hannele-81

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 157/63; 25,6

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkut ja iltapalat

[b]Keinot:[/b] Ei herkkuja eikä tylsyyssyömistä, apuna kalorilaskenta

[b]Tavoite:[/b] -8 kg

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat