Olenkohan ainoa, jonka mielesta on tosi saali, etta kansainvalinen lehdisto vahat valitti ja JO julkaisi kuvan Lordista ilman maskia.

Vierailija

Naiivia varmaan, mutta olisin odellakin toivonut, että Lordin kansainvälisessä lehdistötilaisuudessa esittämää nimenomaista toivetta olla paljastamatta heidän kuviaan olisi kunnioitettu. Suomessa ei kai kukaan vielä ole kuvia julkaissut? Toivottavasti eivät julkaisekaan. Harmittaa silti tosi paljon Lordin puolesta, koska maskit ja mysteeri olivat suuri osa heidän imagoaan. Ja mitä joku roskalehdistö välittää, ei mitään, haluaa vaan netota itse tälläkin.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

kun Lordi pärjäsikin, vaikka oli ennen kisoja olevinaan " oikeassa" ja kailotti ympäriinsä, kuinka se ei pärjää. Ähäkutti sinulle ja kaltaisillesi!

Vierailija

Olenkin jo pitkään ihmetellyt, että kehtaakohan kukaan esim. 7Päivää -lehdessä työskentelevä kertoa kenellekään työpaikkaansa? Ja jos kehtaa niin miten ihmeessä? En minä ainakaan haluaisi olla empatiakyvytön ö-luokan toimittaja.

Vierailija

Käsittämätöntä, miten moni suomalainen ei täällä ymmärrä puhetta, eikä mitä Lordi pyysi vetoomuksellaan!! Luuletteko todella, että niitten julkisuus on tollaisesta kiinni?? Ei hyvää päivää. Miettikää nyt, Ateenassa oli 2000 toimittajaa, siis kymmeniä jokaisesta maasta. Lordi on tällä hetkellä KAIKKIEN eurooppalaismedioitten kannessa ja uutisissa. Kyllä uutiskynnys on jo ylittynyt ja julkisuus taattu. Maskittomien kuvien julkaisu ei tuo lisää julkisuutta, vaan vie paljon uskottavuutta bändiltä, joka on rakentanut imagonsa maskien myötä.

Ulkosuomalaisena on kysyttävä, ja olisi mielenkiintoista tietää, onko tällainen typerä väite Lordin julkisuuden tavoittelusta vain av-mammojen löpinää, vai myös muitten suomalaisten jakama mielipide??

Vierailija

On todella sääli, että mitään kivaa mysteeriä tms. ei saisi olla. Onneksi en ole itse nähnyt Lordin kuvia! Kyllä tässä elämässä nyt jotain " suolaa" pitää olla. Elämä on muuten ihan liian musertavaa...

t: uusi Lordi-fani 37v.

Vierailija

Oletko ulkomaalainen (suomen kieli ei vielä hallussa?) vai ihan vaan yksinkertaisesti tyhmä??

Ei taida luetun ymmärtämisestä mennä mitään sinulla jakeluun?

Mutta ei se mitään, Seiskassahan on enimmäkseen kuvia, ei tarvita luku- ja luetun ymmärtämistaitoa.

Ap, olen myös samaa mieltä kanssasi. Onhan meitä onneksi muutama, sentään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat