Mika on hyva paino 155cm ihmiselle? Onko 60kg lievaa ylipainoa? Mista loytaisi jonkun taulukon missa olisi suunnilleen merkattu yla ja alar...

Vierailija

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

.. se painoindeksi viittaa lähinnä siihen, miten sydän jaksaa. Eli vaikka ei läskiä oliskaan ja painoindeksi korkea (esim. bodarit ja muut lihasmassaltaan isommat) niin se on silti yhtä epäterveellistä se " ylipaino" (joka ei siis tässä tapauksessa ole rasvaa). sydämelle se kuorma kuitenkin tulee... Näin mää oon käsittänyt tän asian. Siks kehonrakentajat jopa ilman napprja kuolee usein kolmikymppisinä sydänkohtaukseen...

Vierailija

Se ei kyllä aina ole kovinkaan luotettava mittari. Kun kävin salilla, oli lihasmassaa eikä mikään paikka roikkunut, oli painoindeksi (tietysti) korkeampi. Nyt raskauden ja pitkän imetyksen jälkeen olen laiha kuikelo, ei lihaksia missään, mutta joka paikassa ylimääräistä (nahkaa?) Ja painoindeksihän näyttää hyvältä, mutta olo ei tunnu siltä...Myös mieheni painoindeksi on korkea vaikkei ylipainoa (=läsää) olekaan.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

ja olen sopivan näköinen joka kohdasta kun painan 55kg. Jos painaisin vain 45 kiloa olisin pelkkää luuta ja nahkaa. Nää riippuu niin ruuminrakenteestakin. Itselläni leveät hartit jne

Mulle paras paino on 51-53.

Vierailija

lasten jälkeen 55 ja viimesyksynä paino putosi 50. Minusta itsestäni tuntuu että n. 52 olisi hyvä. Nyt taas on tullut 4kg lisää.

Vierailija

ja olen sopivan näköinen joka kohdasta kun painan 55kg. Jos painaisin vain 45 kiloa olisin pelkkää luuta ja nahkaa. Nää riippuu niin ruuminrakenteestakin. Itselläni leveät hartit jne

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat