+++++ PAINONPUDOTTAJAT VKO21 ++++

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko meitä vielä jäljellä...

Minulla ei uutta, jumissa ollaan. Paino samassa kun ollut viimeiset kuukaudet. Yök minua kun en saa loppua puristettu!

Tekosyitä riittää....

Tilanne 88/75/70 ja pysyy

Kommentit (6)

Vierailija

eli 66.2 kg.motivaatio nollissa ja kesä tulossa.viikot elän pääasiassa poitseilla, mutta pinikin repsahdus kostautuu.....

69-66.2-58

Vierailija

Maanantaina kävin kyllä vaa' alla, mutta nyt vasta täällä.

93kg näytti .Ja siis en ole kuukauteen mitannu, kun motivaatio kadonnut, niinkuin taitaa osalla kans olla.

Mutta hyvä kuiteskin, ettei kaikki 4.5kg oo tullut takaisin, kuten jo välillä pelkäsin :)

96.4/ 93 / 75

ja sitä vielä, että meinasin jo välillä luovuttaa, mut hittolainen en luovuta...Kun tänne käy välillä kirjottamassa, ainakin " hivenen" dieetti pysyy ainakin mielessä (jos ei nyt välttämättä toteudu),mut ei ihan retkahda ;)

T: zsazsa

On meitä näköjään jo muutama tainnut luovuttaa, kun pino on näin lyhyt, mutta jatketaan pienellä, tiiviillä porukalla, eikö?

Vierailija

Sentään -200g, joten kait sitä täytyy tyytyväinen olla, varsinkin kun viikko oli taas hiukan liian tapahtumarikas laihdutusta ajatellen. Nyt alkaa miedän poika olla aika lailla tissistä irti, joten ajattelin alkaa laskea painonvartijoiden pisteillä ilman imetyksen lisiä. Mulle se sopii varmaan paremmin, kun noitten lisäpisteitten kanssa saa kuitenkin syödä sen verran, ettei elimistö totu olemaan vähemmällä ruoalla. Nälkä on sitten aina, ja lipsumista sattuu.

Eli uudet kujeet täällä, toivottavasti tuottaa tulosta!

76/70/62

Vierailija

Vielä olisi jäljellä pudotusta ja aikaa reilu viikko jos kesään mennessä pitäs tavotteessa olla. Mulla on kyl aika lähellä jo eli 900 g pitäs vielä pudottaa, mut näyttää sekin olevan tiukassa. Paino oli tänään siis 60.9 kg. Puntari näytti jo viime viikolla jossain vaiheessa alle 60 ja siitä sain vähän tsemppiä, mut näyttää junnaavan tässä 61kg nyt. Tsemppiä vielä kaikille mukana olijoille!!

69/60.9/60

Vierailija

Mutta sentään vain 100g plussaa. Joten lasken sen täysin viikonlopun sipsien syyksi... Minä en ainakaan pääse tavoitteeseeni kesään mennessä, taitaa olla hankalaa edes kesän loppuun mennessä. Rupean käymään töissä pyörällä 1.6 alkaen, joten ehkä sitten tapahtuu jotain pudotustakin..!

78/75/70 OOOOO XXX

Vierailija

Viime viikkoon verrattuna kuitenkin -500g pudotusta, vaikka välillä olen sortunutkin. Liikunnalla kuitenkin jotain aina pystyy paikkaamaan. Vähän on täällä porukkaa kuulolla. Kävinkin jo välillä katsastamassa muiden ryhmien edistymistä. Kovasti on paino pudonnut palstalaisilla kaikenkaikkiaan kuitenkin.

Tästä jatketaan,

103/92,5/85... ja palleroina XXXXX XXXXX OOOOO OOOOO....

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat