Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan ollut peräpukama leikkauksessa?

Vierailija

Kuinka kauan toimenpide kesti, entä sairaalassa olo?

Mikä oli hinta ja millaista toipuminen?

Kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija

Vessassa käynti oli yhtä h***ttiä 2 viikkoa leikkauksen jälkeen ja puuduttavaa voidetta tuli käytettyä ja paljon. Oli kuitenkin kärsimyksien arvoinen kun pukamat haittoivat normaalielämää todella paljon.

Vierailija

Ei auttanut joten piti tehdä kunnon operaatio ja olin jonossa 1,5 vuotta. Ja tästä on nyt aikaa noin 10 vuotta. Jonot on varmaan pidemmät joten kalliiksi tulee yksityisesti.

t se äsken vastannut joka puudutteita oli käyttänyt mikälie

numero olin

Vierailija

Juuri siksi että varmasti pääsee nopeimmin.

Mulla nyt pukamat vaivanneet kolmisen viikkoa ja ovat pullahtaneet ulos, todella kipeät ovat.

apteekista saatavat voiteet ja puikot auttavat vain pieneksi hetkeksi.

Joten pakko mennä kyselemään millainen toimenpide on tulossa.

onneksi santään on sairasvakuutus joka korvaa tuon yksityisellä käynnin.

sellaista vielä utelen että miten istuminen/ kävely on sujunut toimenpiteen jälkeen?

Vierailija

Multa leikataan ulkoiset pukamat puudutuksessa. Menen yksityisen kautta ja maksaa 900 e. Kolme viikkoa kuulemma sairaslomaa. Toivotaan ettei kovin kivulias olotila sen jälkeen, mutta toisaalta ihana ku pääsee eroon.

Vierailija

Oliko jono noin pitkä että meni syyskuuhun?

Pitäisi kanssa varata aika kirurgille, täytyy toivoa jos itse selviäisi hirtolla tms.. Josta ei tietääkseni edes sairaslomaa tule.

Vierailija

Heinäkuuksi yksityisten leikkaus-salit menevät kiinni. Yritin kysellä tuolta kunnallisen kautta, mutta kun vaivani on lähinnä hygieeninen (eivät siis vaivaa ja vuoda) niin meinasivat, että saan jonottaa ikuisuuden ja sittenkin voi käydä etten pääse.

Uusimmat

Suosituimmat