Kierto lyhentynyt, missä vika?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei,

Kiertoni on nyt parissa kuukaudessa lyhentynyt 28:sta 26:teen, mistä tämä voi johtua? Myös kuukautisten kesto lyhentynyt 4vuorokaudesta 2 vuorokauteen?

Kokemuksia, tietoa..?

Kommentit (2)

Vierailija

Ihan normaalilta tuo kuulostaa. Itselläni kierto on lyhentynyt ja on ollut jo pitkään lyhyt 25 ja 24 välillä, mutta pääsääntöisesti tuo 26 ja sen mukaan aina lasken.

Vuoto on mulla myös lyhykäinen eli 3 päivää suunnilleen ja vielä omalaatuista se, että usein on pari päivää vuotamatta ja sitten lorahtaa teelusikallinen vielä kp6 tienoilla.

Oviskin mulla on sitten tosi aikainen eli yli kp10 se ei mene koskaan.

Nyt tosin kaikki sekaisin tuulimunan jälkeen, mutta näin siis pääsääntöisesti on ollut ja kolme lasta jo on eli siis en huolehtisi siitäkään etteikö voisi raskautua.

Olisi kuitenkin itsesi kannalta hyvä selvittää testein, että missä kohtaa kiertoa on oviksesi?

Tarkistaa näin, että luteaalivaihe on riittävä ja jos ei ole niin ottaa keltarauhaskuuri tueksi jolloin raskauden alkamisen onnistuminen voitaisiin maksimoida. :)

Vierailija

Mun mielestä kiertosi vaikuttaa edelleen tosi säännölliseltä, enkä olis kyllä huolissani. Vuodon kesto kuulostaa kyllä aika lyhyeltä, jos vaan 2 pv, mutta siihen en osaa kyl sanoa mitään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat