Naapurin 6v poika näyttelee pippeliään tytölle 3v

Vierailija

naapurin 6-vuotias poika tulee usein iltapäivisin pihallemme leikkimään. Hän vie tyttömme 3v jatkuvasti leikkimökin taakse, vetää housut jalkaan ja alkaa selittää " mä näytän sulle mun pippelin" .

Miten tuohon pitäisi suhtautua? Jotenkin ei tunnu mukavalle tuo, ja poikakin menee hämilleen jos huomaa että minä näen ja vetää housut nopsaan jalkaan selittäen " oho, aina nää housut tippuu.." . Miten sanoisin pojalle asiasta nolaamatta häntä?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Ei siis selvästikään välitä. Tällä pojalla on myös pikkusisko 4v joka juoksee usein ilkosillaan ulkona, useimmiten on vain paita päällä. En ole mitenkään estynyt, mutta ei minusta ole enää ihan ok kun 4v pyöräilee kylillä peppu paljaana..

ap

Vierailija

mutta 6-vuotiaalle pitäisi opettaa, että se ei ole soveliasta. Minä kertoisin vanhemmille, kun tätä on toistunut kuitenkin useamman kerran. Vanhemmat voisi sitten keskustella pojan kanssa.

Mä en kyllä käsitä, miksi jotkut täälläkin sanoi heti, että lapsi on sairas. Teillä ei varmaan ole lapsia, tai sitten ne on veilä vauvaikäisiä. Kannattaa varmaan tutustua ihan lasten psykilogiaan ja kehitykseen, jotta ette sitten itse kauhistu ja saa raivareita, kun oma lapsenne tutkiikin kaverinsa kanssa innoissaan toisen sukupuolielimiä :)

Vierailija

Vaikka olisikin normaalia, ei se välttämättä ole kivaa jos 3v joutuu pojan pippeliä kaikki illat tutkimaan. Tuolla 3vllä kun ei se kehitysvaihe vielä ole.

Vierailija

herätään siihen että mikä fyysinen ero tytöillä ja pojilla on.

Itse muistan, miten tarhan pojat halusivat näyttää mulle pippeleitä

oltiin vissiin n. 5v ja aidan takana sitten kaikki kikatettiin. Tiedettiin, että jotain salaista siinä paljastelussa oli, ja siksi se olikin niin hauskaa. Eräs toinenkin poika, 6 tai 7v halusi joskus näyttää pyllyään, että taitaa niillä pojilla vaan olla tuo vaihe voimakkaampi kuin meillä tytöillä.

Vierailija

Häiriintyyt ipana en voi muuta sanoa.

Itselläni 7 v ja 5 v pojat eikä tulisi mieleenikään että paljastelisivat itseään tuolla tavalla! Ja kotona nakuillaan ihan normaalisti.

Jos mulla olis tyttö ja joku esittelis sille pippeliään puhuisin ensin pojan vahemmille ja jos ei auttais puhuisin pojalle suoraan.

Vierailija

Että 4-vuotias ei saisi olla ilkosillaan...ei jessus, tule takaisin hippiaika...

Vierailija:

Lainaus:

Ei siis selvästikään välitä. Tällä pojalla on myös pikkusisko 4v joka juoksee usein ilkosillaan ulkona, useimmiten on vain paita päällä. En ole mitenkään estynyt, mutta ei minusta ole enää ihan ok kun 4v pyöräilee kylillä peppu paljaana..

ap

Vierailija

...pojalle pitää juuri tuossa vaiheessa selittää, että pippeliä ei ole sopivaa muille esitellä ja pippelia voi tutkia omassa rauhassa. Liika on myös aina liikaa, jos tuntuu, että vehkeessä ollaan kiinni koko ajan, niin sitten huomiota on syytä alkaa ohajaamaan muualle. Jos sekään ei auta, niin sitten on mietittävä, että mikä on pielessä.

Vierailija

onhan lapsilla se omanlaisensa vaihe mutta ei tuo kyllä aivan normaalilta kuulosta!! 6veen jo pitäisi tietää ettei tuollainen käytös ole sopivaa!!

Vierailija

Naapurin vanhemmat eivät ilmeisesti lapsiaan suojaa, suojaa sinä omasi. Sano pojalle ettet tykkää tuollaisesta touhusta. Jokaisella on omat paikat (tai mitä sanaa haluatkaan käyttää, tärkeintä että lapset ymmärtävät) jotka ovat omia, niitä ei näytellä, niihin ei saa vieraat koskea.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat