Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko järkevää pitää yhteyttä....

Vierailija

naiseen, jolla on ollut " juttu" avomieheni kanssa. Olemme soitelleet ja lähetelleet viestejä tämän naisen kanssa, kun kaikki asiat paljastuivat kaksi viikkoa sitten. Tällä naisella, samoin kuin niillä laumalla muitakaan naisia, ei ollut aavistustakaan minun ja tyttömme olemassa olosta. Onko siis järkevää oman henkisen hyvinvointini kannalta, että pidämme yhteyttä tämän naisen kanssa??? Onko se veitsen kiertämistä haavassa????

Kommentit (8)

Vierailija

Olen pitänyt yhteyttä sen vuoksi, että saisin tietää mitä kaikkea minun selkäni takana on tapahtunut. Kun miehen piti olla yövuorossa, olikin jossain muualla jne. jne.

Joka puhelun jälkeen olen aivan rikki. Tosin en ole soittanut kuin kahdesti, tekstiviestejä olemme enemmänkin lähetelleet.

Kuinka kukaan voi pettää/loukata läheistään näin kuten minua on loukattu?? Ajoittain tuntuu, että haluan antaa " potut pottuina" ja näyttää miltä tuntuu, kun " syvälle sydämeen sattuu..."

Vierailija

Noin tekisin itsekkin. Se toinen nainen ei sitten ilmeisesti sitä halunnut, tai paremminkin mieheni sen esti.

Pidä vain huoli että se yhteydenpito on vain sinun ja naisen välillä, niin ei pääse miehesi kanssa tekemisiin ja jos oikein ystävystyy niin harva sitä ystävän miestä kehtaa pokata.

Älä kuitenkaan liikaa luota häneen ainakaan aluksi.

Vierailija

mun ex paras ystävä vamppasi minun miehen ja sillä tiellä ovat edelleen.. Häitä tanssitaan kesällä..

Että ei ne ystävät ole mitään puhtaita pulmusia aina..

Uusimmat

Suosituimmat