Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei kuulu tänne, mutta kysyn kuitenkin HÄÄLAHJA VINKKEJÄ?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kyseessä on uusperhe ja heillä kaikkea on. Lahja toivetta heiltä kysyttiin ja vastasivat ettei tarvitse ostaa mitään, kunhan tullaan häihin, mutta kuitenkin jotain haluttaisiin ostaa.

Onko vinkkejä??

Risa

Kommentit (7)

Vierailija

Ihanin itse kuulemani häälahjavinkki pitkään aikaan. Martoilta voi tilata ruoanlaittokursseja (ainakin uudemmaan martat) heidän tiloissaan - hinnat ei ole kovin hirveitä. Kerätkää porukka ja antakaa yhteinen lahja, pariskunta perheineen kurssille kokkaamaan ja mahdollisesti vaikka lahjanantajat mukaan: pääsette näin viettämään hauskaa hetkeä myös yhdessä koko porukka toistamiseen (siis häiden lisäksi!). Ja lapset saa kans kokata mukana! Menun saa itse valita erilaisista aiheista. Aion itse totetuttaa kyllä kun tulee seuraava hääkutsu!

Vierailija

Aina on jotain pientä mitä tarvitaan. Rakenna " herkkukori" periaattella vaikka pyykkikoriin kylpypyyhkeitä, käsipyyhkeitä, tyynyliinoja, lakanoita ja vaikka pyykinpesuainetta... tai sitten jos perheellä on kesämökki niin kesämökki tavaraa pyykkinaru, pyykkipoikia, pyyhkeitä, kertakäyttölautasia, kynttilöitä, hernekeittoa paripurkkia... tai jonkin muun harrastuksen mukaan rakennettu kori/ämpäri tsm.

Kun olin pieni me äitini kanssa rakennettiin ystävän uusioperheelle tämmöinen kori veneily teeman ympärille. Pari oli hankkinut juuri veneen ja me ostettiin sinne pelastusrengas ja siihen pelastusrenkaan köyteen kiinniteltiin kaikkea pientä kivaa.

Vierailija

itse menin naimisiin viime viikonloppuna ja sanoinkin miehelleni, että kaikista mieluisin lahja olisi lastenhoitolahjakortti. Siis että joku lupautuisi yhden yön katsomaan lapsia niin saisi kerrankin nukuttua.

Vierailija

Lahjakortti leffaan, teatteriin, oopperaan, parista riippuen.

Jos keräätte isomman porukan, lahjakortti esim. kylpylään. Ja muistakaa mukaan lapsenhoitojärjestelyn optio. Itse ilahtuisin kovasti, jos saisin lahjaksi lupauksen hoitaa lasta vaikka yhden yön joskus, niin pääsisimme miehen kanssa yhdessä ulos. Toisilla tietty saattaa olla hoitajia muutenkin, meillä ei, kun kaikki sukulaiset asuu kaukana.

Vierailija

Kyllä se varmaan lahjakortin puolelle menee tuo lahja, vielä kun päättäisi että mikä se olisi.

Lasten hoitoon ei luultavasti ole tarvista, vaikka lapsia onkin kuusi. Vanhin 17v ja nuorin 6v.

Kiitos kovasti vastanneille!

Risa

Vierailija

Raha tai lahjakortti/-sekki? Itse olin kaasona serkulleni, joka ei myöskään halunnut lahjoja, koska heillä oli jo kaikkea. Laitoin kuitenkin Aino ja Reino aamutossut pariskunnalle:) Raha on tietysti aika persoonaton lahja mutta mielestäni parempi, kuin mikään tavara, joka ei miellytä saajaa tai jos vaikka sattuu jo parilla olemaan. Sehän voisi olla lahjakortti vaikka johonkin sisustusliikkeeseen tai johonkin sellaiseen paikkaan, joka sopii pariskunnan harrastuksiin tms.

Vierailija

joissa on jotain kaunista sanottu ja / tai piirretty. Tuntuu, etteivät ne vie paljon tilaa, ovat kauniita ja niillä voi sanoa jotain kaunista toivotusta. Mutta totta kai riippuu paljon hääparin omista ajatuksista, mistä itse tykkäävät.

Uusimmat

Suosituimmat