Ovis ollut/nyt/tulossa?

Vierailija

Tänään selvät ovislimat, mutta nyt kysyisinkin, että onko ovis siis limojen mukaan jo tapahtunut, " tapahtuu parhaillaan" vai vasta tulossa?

Kiitokset sille, joka viitsii vastata!

Kommentit (3)

Vierailija

http : // www . schulzmedia . no / mei / Ovulaatiomenetelma . htm

Ota kaikki välilyönnit tuosta linkistä pois. Sivulla on itseasiassa tietoa miten ehkäistä limoja tarkkailemalla mutta tieto on hyväksi myös raskautta aikoville.

Vierailija

Ensin tulee ns. limatulppa eli sellaista paksua ns. ei-hedelmällistä limaa, sen jälkeen tule pari-kolme päivää ns. kananmunanvalkuiaista muistuttavaa venyvää limaa, ns. hedelmällistä limaa jonka seassa siittiöiden on helppo liikkua ja joka on kai jotenkin ravinnerikastakin simppojen kannalta. Itse ovulaatio on viimeisenä limapäivänä. Joillakin oviksen aikoihin on myös kipua eli joko ennen, sen aikana tai sen jälkeen (eli se on yksilöllistä).

Luotettavimman oviksen ajankohdan löydät ehkä lämpöjä mittaamalla tai ovistesteillä. Minulla ei ole kummastakaan kokemusta mutta niistä sekä itse ovulaatiosta löytyy todella monipuolista tietoa googlettamalla. Yritän etsiä ja laittaa sinulle linkin kohta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat