Lontoolaiset hoi!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olemme matkaseurueemme kanssa tulossa Lontooseen muutamaksi päiväksi heinäkuussa. Itse olen lomaillut Lontoossa kymmenisen kertaa ja tunnen kaupungin todella hyvin... Muu seurue ei tunne kaupunkia ollenkaan. Mitä suosittelisitte? Mitä kannattaa nähdä ja mitä ei? Mikä olisi edullista mikä ei? Ollaan tälläisia budget travellers:eja eli kaikki edulliset ideat ovat enemmän ku tervetulleita! Itsellä ei ole kaupungin suhteen kauheasti mitään uutta nähtävää ja siksi ei oikein leikkaakaan :)

KIITOS!

T. ohjelmavastaava

P.S. Pelottaa vaan tulla Lontooseen kun aina kun siellä käy niin rupee tekemään mieli muuttaa sinne kokonaan :) On niin ihana kaupunki!!!!

Kommentit (4)

Vierailija

Olen asunut Lontoossa ja käynyt siellä monta monta kertaa ja valitettavasti hinnat todella on kallistuneet. Bussilla liikutte edullisimmin mutta ette ehkä niin tehokkaasti, mutta samallahan niitä nähtävyyksiä näkee. Heinäkuussa on kovasti ruuhkaa kylläkin joka paikassa. No ne normaalit Trafalgar square, Buckingham palace ja big ben, Piccadilly circus, London Bridge, London Eye ja Hyde Park ja sitten illalla tietenkin Soho ja Covent Garden ja päivällä Oxford street, Harrods ja Fortum & Mason ja onhan siellä niitä museoita jos niistä tykkää. Menkää junalla Croydoniin, siellä on sellanen kauppakeskus kun Whitgift shopping centre. 12 minuuttia Victorian asemalta. Itse vältän tuota Oxford streettiä, vaikkakin valikoima siellä on laajin.

Vierailija

Ja mikä on tätä nykyä edullisin tapa kiertää katsomassa nähtävyyksiä?

Katselin netistä One Day Travelcardien hintoja ja kyllä nekin ovat kallistuneet sitten viime käynnin!!!

Vierailija

esim. camden market on kiva ja nakemisen arvoinen,Blue water -ostos keskus (alue on kai Dartmort?) junalla paasee noin 1/2 tunnissa

Greenwich puisto ja tori . Ko.paikoista loytyy sitten paljon ruoka paikkoja ja bubeja joten nalka eika jano paase tulemaan :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat