Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumma et ei paino putoo..

Vierailija

Syöny muutaman viikon painonvartijoiden tavalla. Mitään ei tapahdu, outoa?

Pitäskö karppaamista kokeilla? Vinkkejä?

Ja jos joku karppaaja vois laittaa tähän viikon syömisensä niin kattelisin vähän voisko sopia mulle

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

1 dl kaurasuurimoita

Pakastemansikoita 250g

pakastevadelmia 200g

maitorahka 0.3% rasvaa, 1/2 purkkia

canderelle makeutusjauhe

1 dl kaurahiutaleita

1 dl maitoa

Tossa tän päiväset. Saan niistä itte 5-6 pistettä. Kai mä lasken nää pisteet ees oikeen?

Vierailija

jääsalaattia, kurkkua, paprikaa. Vähän myöhemmin spagettia ja jauhelihakastiketta ja taas salaattia. Ei oo kyl ees nälkä just nyt

Vierailija

Mulla aina iltaisin just hirvee nälkä ja napostelen. Siksi illaksi säästelen pisteitä.

Ei kai se voi vaikuttaa missä kohtaa päivää ne pisteet syö?

Vierailija

eli kyllä tiputettavaa löytyisi. Tänäänkin vasta syönyt kaurapuuroa ilman sokeria ja 500g mansikoita, vadelmia, 0.3% maitorahkan kera ja päälle canderelle makeutusjauhetta.

Vierailija

siellähän sanotaan että päivässä on syötävä se määrätty pistemäärä,

jos syöt liian vähän,paino ei tipu,

kun elimistö säästöliekillä!!!

eli syö nyt vaan ne kaikki pisteet!!!!

mulla tehonnu juuri tuo painonvartijat,

karppauksella en saanut tuloksia!!!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

eli kyllä tiputettavaa löytyisi. Tänäänkin vasta syönyt kaurapuuroa ilman sokeria ja 500g mansikoita, vadelmia, 0.3% maitorahkan kera ja päälle canderelle makeutusjauhetta.

Vierailija

Tosin itse säästelin välillä joka päivältä 2-4 pistettä viikonlopulle niin sai herkutella oikeen kunnolla ja siltikin paino tippui hyvin.

Vierailija:

Lainaus:

Iltaa myöten aineenvaihdunta hidastuu, kun elimistö valmistautuu nukkumaan. Eli ei kyllä kannata iltaisin napostella. Ja jos syöt aamulla ja aamupäivällä kunnolla, ei sulle tule illalla nälkä! Aamupalan pitäisi olla se päivän " pääruoka" , jossa ei kitsastella, lounas ihan kunnollinen ja siitä eteenpäin aina vaan vähentää...

Vierailija

Mä olen kituuttanut kohta 2 viikkoa lähes pelkällä nutriletilla kamalassa nälässä, ja kiitokseksi paino tippunut vajaa 2 kiloa :-//. No onhan sekin jotain, mut luulin, että tippusi nopeammin. Vielä viikon tätä aion jatkaa, 3 kilon tiputus alun pitäenkin oli tavoite, uskoin vaan, että se lähtee nopeammin. Lähtöpaino oli 56 kg, 166cm.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat