mua ärsyttää...

Vierailija

mies joka sotkee sitä mukaa kun minä siivoan! Monet saarnat olen pitänyt ja monet itkut itkenyt mutta mies ei selkeästikään rakasta saatika kunnioita minua ja lastamme. Mä en ehdi päivittäin aina edes ulos kun kotihommat kaatuu päälle, silloin ne on vaan pakko hoitaa koska mieskään ei hoida. Mies pääsee tätä kaikkea karkuun töihin, minä en pääse mihinkään. Hyvä tulla töistä kotiin, sotkea taas vähän ja karata taas uudelleen töihin. Mä näen punaista.

Kommentit (1)

Vierailija

Kotonaolon aikana minulla oli samanlaisia tuntoja. Tavaroita ei koskaan löytänyt miehen niitä käytettyä ja kamat jätetään pöytään esim ruokailun jälkeen. Oma mies vaan sattui olemaan niin hyväntahtoinen juntti, ettei yksinkertaisesti ymmärtänyt miten muka sellainen voi ahdistaa :)

Tähän kun vielä lisätään ne kaikki autoremontin ja asennusten jälkeen kotinurmelle päiviksi lojumaan jätetyt työkalut ja pressut niin kyllähän tällainen mini-neuroottinen emäntä hyppii seinille.

Opettele sietämään, ota asia oikeesti puheeksi tai keksikää jotain muuta........ voi kun näitä asioita voisi parantaa taikaiskusta.

Meillä se aiheutti välillä mielettömiä riitoja, tosin jälkikäteen mietittynä olin osaksi niin tympiintynyt olemaan kotona päivät pitkät, että välillä tulistuin ihan pikkujutuistakin :/ Oma tyytymättömyys ilmeni pikkuasioista nahistelulla....

Nyk. siistin kodin omistava yh.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat