Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MEILLE TULEE KOLMAS LAPSI!!

Vierailija

Ihanaa mutta samalla pelottaa synnytys ja raskausaika.... esikoinen 5v ja toka 2v... mitähän tästä tulee.... onko muilla lapsia kolme tai useempi näin noin 3:n v:n ikäeroilla? APUA!! Tätä olen halunnut mutta silti olen kauhuissani =(

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

niinhän se on, kyllä sitä varmasti pärjää. yhtä kauhuissani olin kun ootin kakkosta... eniten toi synnytys kauhistuttaa. kaksi mennyt hyvin, kolmas on varmaan ihan kauhea =(

ap

Vierailija

Meillä on jo kaksi lasta. Hyvin riittää. Ei tulis mieleenkään kolmatta tehdä. Pitäis ostaa isompi asunto, että sais uudellekin oman huoneen. Enkä muutenkaan mitään vaipparumbaa halua uudestaan aloittaa. Muo ei ole ikinä suurperhe innostanut!

Vierailija

kaikki menee hyvin, niin itsekin ajattelin raskausaikanani, vaikka riskit olivat suuret. Positiivista mieltä vaan kehiin, vaikka toki se jännittääkin! Onnea odotukseen! -2-

Vierailija

Kyllähän sitä menoa ja meininkiä riittää. Luulisin, että sulla on jo helpompaa kun vanhin on jo kuitenkin pikkaisen vanhempi. Synnytystä luonnollisesti jännittää joka kerta vaikka olisi jo useampikin. Mutta hyvin se menee.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat