Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita samanlaisia??

Vierailija

En ole kaunis, enintään söpö. Vartalo on hyvä; rinnat isot, perse iso ja vyötärö hoikka. Kaulasta alaspäin näytän ihan hyvältä. Naama on täynnä aknearpia. Yleensä käytän löysiä vaatteita.

Silti mies kuin mies ihastuu muhun ja haluaa seurustella kanssani. Olen aina tullut paremmin toimeen miesten kanssa, tykkään käydä kaljalla ja syödä kylmää makkaraa. Puhun suoraan kaksimielisesti ja huumoritajuni on loistava. En inise turhista. Nauran paljon.

Voiko olla totta, että miehet sittenkin katsovat pintaa syvemmälle??? Jotenkin edes alitajuisesti? Mulla on mennyt mosta kaverisuhdetta piloille, kun mies haluaa enemmän kuin minä. Mua harmittaa aivan vietävästi tämä kavereitten menetys, koska mulla ei ole naispuoleisia kavereita kuin pari. Miksi naisten kanssa on niin hankala tulla toimeen?

Kommentit (10)

Vierailija

ja morre taas kanssani samassa ketjussa. Yllättävän usein käy näin vaikka sinä et sitä tiedäkkään kun olen vain vierailija. Mielenkiintoista ajatustenvaihtoa ollut useamman kerran

Vierailija

Sus on jotain vikaa jos et osaa olla ystävä sekä miehien että naisien kanssa. Mä kans ns. hyvä jätkä ja miehiä riittäny. Mut ihan parhaat kaverit kuitenkin naisia

Vierailija

vasta lähempänä 30 vuotta tajusin naisien arvon. Ehkä olet nuori vielä? Ehkä opit myöhemmin olemaan kaveri myös naisien kanssa niinkuin minäkin.

Ehkä aliarvioit naisia?

Uusimmat

Suosituimmat