Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te tulette toimeen anoppinne kanssa?

Vierailija

Mun anoppi puuttuu aina ja kaikkeen. Hän tietää asiat aina parhaiten ja soittelee koko ajan meille esim. miten lasta pitäis kasvattaa.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Mulla on ihan mukava anoppi, joka on tosi utelias jne. Monet asiat hänessä ärsyttää. Mutta hyväähän anoppi aina tarkoittaa. Olen tehnyt töitä itseni kanssa, että pystyisin hyväksymään anopin paremmin. Annan hössötellä omiaan, enkä juuri kommentoi hänen sanomisia. Meillä on onneksi sen verran välimatkaa, ettei joka päivä tai edes viikko nähdä.

Vierailija

Anoppi ei IKINÄ ota pojan tyttöään syliin eikä muutenkaan huomaa häntä kun sillä käydään :( tyttö aina kysyykin miksei mummi tykkää minusta:( eikä ole kertaakaan käynyt meillä viimesen 6 vuoden aikana, että sellanen anoppi.

Minä en pidä anopistani.

Vierailija

ellei kumpikin kiinnitä asiaan huomiota. Toisin sanoen, olen ottanut nykyisin sen linjan, että sanon aina rehellisesti mitä mieltä olen ja miten hoidamme esim. jonkin asian jos tulee puheeksi. Kyse on niin suuresta ikäerosta, että arvomaailma ja kasvatuskäsitykset eroaa paljon toisistaan. Elikkä ei ollenkaan samoilla linjoilla monissa tavallisen elämän asioissa.

Vierailija

...niin kauan kun emme ole juuri missään tekemisissä :)

Välimatkaa onneksi 140km ja anoppi laiska, eikä jaksa matkustaa tänne meille. Näemme siis vain kun me kyläilemme siellä (harvoin). Ne kyläilyt puren hammasta yhteen ja annan kaiken mennä toista korvasta sisään ja toisesta ulos... Emme kyläilyjen väliaikoina puhu ikinä puhelimessa tai ole muutenkaan yhteyksissä, joten kaikki on muulloin hyvin, paitsi siellä käydessä.

En jaksa nyt tarkemmin eritellä sitä, miksen tykkää anopista, mutta omaksi puolustukseksi sanon sen, että mieskään ei hänestä tykkää ja ainoa syy miksi anoppilassa käymme on appiukko, jossa ei ole mitään vikaa ja josta meidän koko perhe (minä, mies ja lapset) tykätään kovasti :)

Vierailija

oikein hyvin itse asiassa. Anopista on tullut todella läheinen ja tekisi myös perheemme eteen mitä tahansa. Hänelle myös pystyn puhumaan sellaisista asioista joista omalle äidille en pystyisi. Rakas ja ihana anoppi on minulla. Alkuvaikeudet on ollut meilläkin, mutta kun toista oppii tuntemaan, ei ota joka asiast herneitä neniinsä niin asiat sujuu.

Vierailija

ei oole milläänlailla kiinnostunut minusta ja lapsista.. pojalleen soittelee ja kyselee häneltä onko saanut nukkua ja onko syönyt ja pysynyt terveenä.. siis tää mies! ällöttävää holhousta!!!!!

Vierailija

mutta on sellainen hössöttäjä ja juoruaja ja elämänasenne on niin kateellinen (en parempaa sanaa keksi), että ystäväpiiriin ei kuuluisi, ne kun saa valita. ;)

Vierailija

On vaan niin erilainen ihminen kuin minä olen. Mutta tosi herttainen, appiukon kanssa ovat aina valmiit auttamaan jos tarvitaan, lapsillemme ovat ihania molemmat ja lapset tykkäävät heistä valtavasti.

Minä olen se paha miniä, joka en vaan tykkää appivanhemmistani. Heissä tuntuu milloin mikäkin ärsyttävän, mutta pidän sen toki omana tietonani. Sillä heissä ei ole yksinkertaisesti mitään vikaa!!!

Vierailija

Siksi ei olekaan nähty nyt puoleentoista vuoteen; kun ei kerran koskaan mikään kelvannut eikä ollut hyvin, niin ollaan sitten näkemättä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat